Multivan je užší, má oplastované podběhy vzadu oba dva
Ale to se řeší sítí od zhora až dolů a pak se vrství kufry až ke stropu a dáš jich tam klidně 14ks, dva na osobu. Lepší neš dvě rakve a box na dveřích...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
co zas může schade na Kardiaqu testovat? - neska na I/34 mezi Humpolcem a Pelhřimovem črieda (asi 3 nebo 4 kusy) šedivých Kardiaqů na F zelených značkách - moc jim to nejelo....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
pavproch píše:co zas může schade na Kardiaqu testovat? - neska na I/34 mezi Humpolcem a Pelhřimovem črieda (asi 3 nebo 4 kusy) šedivých Kardiaqů na F zelených značkách - moc jim to nejelo....
Hlavně by měli vyladit ty podvozky, AID už aby bylo, převodovky už 7Q DSG jsou a pak chybí k ideálu Biturbo. Jinak RS se 140kW je pasé a benzín to nezachrání. Kodiaq má potenciál roztrhat svou kategorii v SUV spolu s Tiguanem, nechápu, proč do toho nejdou po hlavě. Limituje je jen výbava kterou nedovolí a cena jinak se ta auta celkem povedla. Takto lidi mají větší prostor přejít jinam. 140kW s 4x4 a DSG prostě neoslní. Potřebovali by naopak ukázat, že proti nim ostatní nemají co postavit, a nejdou do toho. Podle mě Simply Clever je fajn, když chceš normální vozidlo ale chybí třešnička na dortu když chceš něco šťavnatějšího.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
chlapče, když už chceš být za každou cenu ironický a vtipný, tak alespoň se vyser na tu hloupou demagogii. Za cenu RR Sport budeš mít ty Medvědy 3-4 a za Touareg minimálně 2. Takže alespoň srovnávej srovnatelné, když už tě nenapadne fakt, že SUV Škodovku V6/V8 by si koupilo jenom pramálo zákazníků, tudíž držet si takový model/motorizaci, je holý nesmysl.