..to, že je AT v záběru způsobuje jen přeměnu energie vyvíjené motorem v ohřev ATF - a to ničemu nevadí, ani se nic neopotřebovává - narozdíl třeba od spojky, kterou leckteří používají místo brzdy .
Trochu nechápu averzi vůči brzdovým světlům - to mě nikdy ani nenapadlo, narozdíl od averze k mlhovkářům.
Apropo jeden takovej šetřič brzd mě při stání před světly pokřtil zadní nárazník - a když to pak měl uznat na pojišťovně, statečně tvrdil, že tam nebyl
OK toto o HDM automate som netusil, diky za objasnenie.
Aby neprislo k omylu, na brzde stojim iba ked musim, na rovine v to nevidim dovod a spojku ako hill-hold fakt nepouzivam
Mozno to bude mojimi ocami, ale neskutocne mi hlavne AUDI LED brzdy vypaluju oci hlavne v noci a ked je to znasobene dazdom ani nehovorim (mlhovkari o tych skoda aj hovorit, ti si vzdy pochutnaju na mojich dialkovych) a potom mi fakt urcity cas trva kym si oci navyknu znova na tmu...proste podobny hnus ako dialkove v protismere abo spominane hmlovky...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Tak s tím, že někomu vadí brzdovky auta před ním se setkávám podruhé v životě, poprvé to taky bylo taky na jednom fóru, kde se uživatel moh vzteknout, že nechápe ty čů*áky, kdo tohle dělaj, že by je nakopal do držky a bla bla bla. S mlhovkama souhlasím, ty jsou nepříjemný, obzvlášť přední, když jedete proti někomu po mokrý silnici a jeho mlhovky se odráží všude, ale vztekat se kvůli tomu, že někdo stojí na křižovatce na brzdě, to fakt nechápu.
Snowmane, měl bych pro tebe radu. Pokud ti brzdovky auta před tebou tak hrozně vypalujou oči, tak do nich nevejrej.
To NS: Diky za radu, ja sa o to pokusim Nechapte ma zle, nikomu nezakazujem stat na brzde, ani som za to nikdy nikomu nevynadal, ale mne osobne to fakt nie je prijemne a preto na tej brzde kym nemusim, tak nestojim. A hlavna vytka smeruje aj tak k novodobej obsesii vsade davat LED, tie musite uznat ze sajnuju fakt moc (a ano chapem, ze je to vecou bezpecnosti, bo co ak hmla a havarka na dialnici a rychlejsi reakcny cas rozsvietenia svetla a bla bla) ale mne je to proste neprijemne, mam smolu no...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Navíc byla metalíza,rezerva,prodloužená záruka,Elegance Plus.
Jízda:
Zavíraní dveří tiché,odhlučnění velmi dobré.Barevný Maxi-Dot.
Páčky z Golfu 7 vynikající,v dosahu řidiče,příjemné na ovládání.
Fitrování nerovností dobře odhlučené,bouchání zezeadu jsem neslyšel a neporozoval.
Motor přužný,tichý,sice při zpomalení se musí podřadit dolů,ale jinak jezdí dobře,akcelerace také dobrá.Na 105 koní se v limitu s ním jezdí dobře.Brzdy příjemný nástup,nejsou ostré,ale brzdí velmi dobře.Torzka snese hodně a v rámci limitů se s ní jezdí dobře.8 repro hraje kvalitně,jak na rádio,tak přes USB+funkce GALA.Podsvětlerní přístrojů bílé.Materiály na omak dobré,dobře odhlučněná.Start-Stop pracoval dobře.Tichý,rychlý start motoru.Řazení plynulé,rychlosti zapadly dobře.
Celkově spokojenost.
Bude ukončena barva Rosso Brunnelo metalíza ve výrobě.
michalr píše:Nemá tady někdo interní info, kdy půjde objednat packet Dynamic u OIII? V ceníku je uvedeno později a Škoda se odpovědi vyhýbá... Díky všem.