pjanda píše:bitmap: Mate mou podporu Opravdu si nevymyslim a i kdyz efekt te "poctivosti" se auto od auta lisi, je vzdy lepsi delat to poradne
Jinak zajimave, ze Vas (a nejen Vas) z toho boli noha, ale asi je to o zvyk. Jak si to zautomatizujete, nebudete to delat tak uporne a hned to pujde lepe. Ja radim prakticky neustale, noha me ale neboli snad nikdy. Kdyz uz me z auta neco boli, jsou to svaly odporujici odstredivym silam, ale to chce treba vikend na okruhu, po jizde v provozu to opravdu neprichazi
musim rici, ze bolest nohy pocituji taky. ja tedy meziplynuju v periodach, bez ohledu na auto a jizdni styl. bud mam dobu, ze furt, nebo vubec. Nicmene pokud vubec, mam zasadne jinou polohu nohy, kdy je vice oprena a dela mene pohybu apod. pokud pak prejdu do obdobi meziplynovani, tak treba prvni 2-3-4 dny mam krece na predni strane lytka, pak to pomalu ustane. Ty holt mas nohu v praci porad, tak holt se toto nedostavuje
Dalsi postrehy ze skoly praveho meziplynu v mem podani. Chce to proste plynulost, plynulost,plynulost a plynulost. Moc proste nechvatat,rychlost prijde casem.Opravdu je uzasny pocit, kdyz tam 2ka zapadne tak, ze to nemelo zadny odpor,ted myslim radici paku.
Presne tak, na zaziti dvojiteho vyslapavani je to vhodne, je to snazsi, pracujete v podstate jen s jednim pedalem. U meziplynu to chce interakci dvou az tri, to je tezsi. Lepsi je zacit u vysplapavani pri razeni nahoru, pak pridat meziplyny pri podrazovani a nakonec to vse delat i pri brzdeni.
zajimalo by me, jaky je pohled na meziplyn u studenyho auta, kdy vytaceni nad urcitou mez urcite nedela dobre...na druhou stranu sam si Pavle rikal, ze uz jinak radit ani neumis...naproti tomu netopyri muz mi vzdycky nadava, kdyz to delam u studenyho autai