BMW Divize
Re: BMW Divize
To US tvrdenie si si asi zle prelozil :   
preklad : Odozvu plynoveho pedalu mozes upravit cez tune a ma dve mapovania,...
Cize hovori presne to, co sa pisalo hore. ze Ked to prepnes do sportu a pod, tak len zmenis mapovanie plynoveho pedalu. to nie je palivova mapa ECU...Len zmena odozvy plynoveho pedalu . Linearitu , vacsi exponencial a pod...
			
			
									
									
						preklad : Odozvu plynoveho pedalu mozes upravit cez tune a ma dve mapovania,...
Cize hovori presne to, co sa pisalo hore. ze Ked to prepnes do sportu a pod, tak len zmenis mapovanie plynoveho pedalu. to nie je palivova mapa ECU...Len zmena odozvy plynoveho pedalu . Linearitu , vacsi exponencial a pod...
Re: BMW Divize
eeee, to by tam nebyla ta čárka před and....
			
			
									
									Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
						Re: BMW Divize
 ako ja ti tvoju nadej neberiem, ale E9x urcite nemali moznost v ECU menit mapy . Ak by mali, uz by som to mal v aute tiez
  ako ja ti tvoju nadej neberiem, ale E9x urcite nemali moznost v ECU menit mapy . Ak by mali, uz by som to mal v aute tiez  
Re: BMW Divize
Ale to já vím, že e90 to (z výroby) neumí, proto sem se tady ptal, jestli to někdo neumí dobastlit (když to jde v e89, tak to musí jít i v e90) ....  
			
			
									
									
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
						Re: BMW Divize
A ještě dodatek - kromě e90 mám totiž i e89, takže vím, jaxe to ve Sport chová (celkem už asi 40tis km) a sem si na 100% jistý, že to není úprava citlivosti pedálu (to jsem měl v bramborovi1 N53) ale úplně jiná mapa  
			
			
									
									
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
						Re: BMW Divize
ja som si na 99% isty, ze ani E89 to nemohla dat. Je to uz len z principu pouzitia typu riadiacej jednotky a nemoznosti zmeny adapatacii na zmenu mapy "on the fly". Len tak som si pre zaujimavost pozrel aj BMW manual k Z4 a popisuje tam aj dane mody. Taktiez nepise nic o zmene mapy ECU. A ze sa to chova inak, tak to moze byt kvoli DTC off, ja jazdim v lete a na suchu vzdy s DTC off, nakolko ano, to je uz citit, ze to len elektronika tak neobmedzuje a ide to viac za plynom.
			
			
									
									
						Re: BMW Divize
Nezviklals mě, ale.... abych si udělal jasno, vznesl sem dotaz na člověka, který se programováním BMW živí jak je to s těma mapama. Paxem písnu.
			
			
									
									Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
						Re: BMW Divize
Nevím jak u E89, ale u E85 s motorem M54B30 je ''Sport'' tlačítko bohužel jen obdobou Sprint Boosteru s tím rozdílem, že při rychlém sešlápnutí plynového pedálu se škrtící klapka skutečně otevře o něco rychleji než v normálním režimu, což Sprint Booster neumí.
Bohužel, tato funkce je spojena se snížením účinnosti posilovače řízení, takže společně s nesmyslnou mapou pedálového plynu, kdy motor jede na plný plyn už někde u 60% stlačení pedálu, je pro mě tato fičůra spíše na škodu, takže ji nepoužívám.
			
			
									
									
						Bohužel, tato funkce je spojena se snížením účinnosti posilovače řízení, takže společně s nesmyslnou mapou pedálového plynu, kdy motor jede na plný plyn už někde u 60% stlačení pedálu, je pro mě tato fičůra spíše na škodu, takže ji nepoužívám.
Re: BMW Divize
To u každýho auta akorát změní reakci na plyn, žádný výkon to nepřidává
			
			
									
									2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
						ex
 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
 2022 Audi Q5 50TDI 210kwRe: BMW Divize
Kdyby jste to jeste nevedeli, tak opravdovym ridicskym autem od BMW je dvoulitrova predokolka s automatem   
 
https://www.auto.cz/bmw-128ti-je-tady-v ... tem-136322
			
			
									
									 
 https://www.auto.cz/bmw-128ti-je-tady-v ... tem-136322
R4...258k
R3...261k
EV...264k
						R3...261k
EV...264k

