Josef & driver: Vy 2 teoretici a statistici. Kolik aut starších 25 let potkáváte? Ja toho po ČR najezdím vcelku dost a že bych často potkával 25 a vice let stará auta říct nemohu. Také máme v rodině 30 leté auto, ale to za podletních 5 let najelo celých 20km 2x na technickou.
Když by se místo prostého aritmetického průměru vzali vážený dle ujetých km, dostaneme se na významně lepší hodnoty průměrného věku. Možná i pod polovinu. S120 a Favorita dneska už skoro nepotkáte, Felicii už také jezdí jen pár a řekl bych, že spousta starých a používaných aut je pomalu nahrazovana novými Fabiemi/Rapidy/Logany/Thaliemi a korejci z Nošovic. A že by mi vadilo, že si někdo na jednu cestu do obchodu týdně nechá staré auto říct nemohu.
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Musíš jezdit do chudých krajů Jezdím na Znojemsko, Novopacko a Teplicko a v těch vesnicích kolem se zastavil čas. Felicie je tam celkem dobré auto, nová Fabie - to má zazobanec, lidi tam mají 120tky, Lady z 80tých let naprosto běžně. Nedávno jsem četl statistiku, těch aut starší 20 let je opravdu mraky a ten průměr 15 let se neustále zvyšuje. Můj tchán pochází z podobné vesnice, ještě před 15 lety jezdil starou tmavě červenou Octávkou z 60tých let, pak 10 let Warburgem, teď už nic nemá.
Bydlím v MS kraji, takže mám představu jak to vypadá v chudém kraji
Má myšlenka byla trochu jiná. To že má někdo 30 let staré auto není problém, pokud v něm nejezdí, nebo jezdí málo. A auta, která jezdí hodně jsou obvykle nová.
A už vůbec nemam pocit, že Tebou vyjmenované kraje mají potíže se splodinami z aut místních obyvatel.
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
No cement, tady chybí elementární matyka a obyčejný selský rozum: a co asi za rok celkem vyprodukuje víc zplodin - 30 let stará škoda 120 (EURO O) která najede 10km za celý rok nebo nové auto s EURO 6 (navíc třeba dýzl), které najede třeba 50tis km (u obchoďáků normální nájezd), he ?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Josef: opravdu jsem to nepočítal, ale střelil jsem od boku...protože mi to opticky přišlo hodně málo. Ještě markatněji hůře je na tom třeba toliko ekologické Rakousko...nebo ona Itálie.
Josef píše:Spočítal jsi, kolik je ve Francii na přiložené mapě Superchargerů? Nechápu, proč neustále uvádíš vymyšlené údaje. Udělám to za tebe, na mapě je 35 Superchargerů a Francie má 6x více obyvatel než ČR, tedy má jich cca 6x více než ČR na stejný počet obyvatel.
A v poměru k rozloze je to jeden suprčárdžr na víc, než 15 500 km2. Ale jo, pokud někdo jezdí pravidelně trasu Dijon - Montpellier, má jich po cestě rovnou šest...
No jde jen o to, že u SCH můžeš nabíjet celoživotně zadarmo, což se někomu líbí, tak tam nabíjí. Francie má přes 10 tisíc dalších nabíjecích stanic jen pro pořádek.
Zplodiny z aut neřeším, proč taky, EKO mě nezajímá. 15 největších mořských tankerů vyprodukují za rok více zplodin, než všechna auta světa za stejnou dobu.