a nebo vzit Ariel Atom.., s tim by myslim nebyl problem (predjizdet konfekci) ani na rovinkach natoz v zatackachjarka píše:Chce to light-weight v kategorii 200koní / 500kg.
Mazda MX5 (Miata)
Re: Mazda MX5 (Miata)
Re: Mazda MX5 (Miata)
Dneska jsem si byl zkusit MX5 NC 2.0 5ti kvalt a dynamika me neuchvatila, je pravda, ze jsem to nechtel zas az tak honit a mel jsem jen chvili.. jak se vam jevi dynamika tohoto vozu? Je nejaky zasadnejsi rozdil 5ti / 6ti kvalt? svor by meli mit obe varianty.
Re: Mazda MX5 (Miata)
800+ tis za novou miatku v dvoulitru s pár extras.... mazda nepřekvapila.... ví, proč a že si může dovolit držet cenu...
hned první příspěvek pod článkem nad cenou pohrdlivě ofrkává, že za stejný peníze je přece cupra...
furt enem peníze, peníze, peníze....
jenomže Cupra je navoněný vyhoněný nafintěný 4sedadlový FWD rodinného typu, zatímco miatka je dvoumístný roadster RWD, navíc bez střechy. A jízda autem bez střechy, navíc v tak vyjímečně "řidičském" autě, jakým stávající miatka je (a doufejme že i tahle nová ND bude), to úplně jiná dimenze, kterou nelze přepočítávat na peníze.... to je prostě pocit k nezaplacení.... a na cupru je tu EC/MC....
hned první příspěvek pod článkem nad cenou pohrdlivě ofrkává, že za stejný peníze je přece cupra...
furt enem peníze, peníze, peníze....
jenomže Cupra je navoněný vyhoněný nafintěný 4sedadlový FWD rodinného typu, zatímco miatka je dvoumístný roadster RWD, navíc bez střechy. A jízda autem bez střechy, navíc v tak vyjímečně "řidičském" autě, jakým stávající miatka je (a doufejme že i tahle nová ND bude), to úplně jiná dimenze, kterou nelze přepočítávat na peníze.... to je prostě pocit k nezaplacení.... a na cupru je tu EC/MC....
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28756
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mazda MX5 (Miata)
Hlavně - Cupra je úplně jiné auto s úplně jiným posláním a pro úplně jiné řidiče.
250kW
195kW
100kW
195kW
100kW
Re: Mazda MX5 (Miata)
Heh, to je hezký marketingový "double", o tom žádná. V Mazdě by to měli klidně licencovat. Jako vždy je to otázka, co kdo chce a (především) co si může dovolit. Cupra (nejen v provedení ST) je velký univerzál, který dokáže nabídnout dost zábavy za lidový peníz (i přes dost hnusný plastový interiér). MX5 je srcovka a všechno možné jen ne (rodinný) univerzál. Takže s tebou vlastně souhlasím....... 
Re: Mazda MX5 (Miata)
Tych 157 koni myslia vazne? Alebo sa chysta este nieco silnejsie?
Re: Mazda MX5 (Miata)
Podlě mě to výkonově nebude žádná hrůza, auto má provozní hmotnost DIN (bez řidiče) pod tunu. V Motor trendu naměřili 0-60 MPH za 5,8 s a čtvrtmíli za 14,5 s @ 94.2 MPH, zajede ji o půl sekundy rychleji než údajně 200koňové Subaru BRZ. Jsou to sice výsledky cca jako u 250 koňového dieslu vyšší střední, ale není to pomalé.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
//// 1.6 ECOjet
//// 1.6 ECOjet
Re: Mazda MX5 (Miata)
Tak hlavne cilem mx5 je zabava na okreskach v rozumnych rychlostech a ne time-attack na okruzich. Takze tech 160 koni je na danou hmotnost a urceni uplne cajk. A ze ji holt nekde pojede silny diesel nebo hh bude asi majiteli uplne jedno. Kdyz uz je ochotnej jezdit v aute pro panenky
. Se jen tesim az se zacne prodavat v cr, tak snad spadnou ceny nc...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 
Re: Mazda MX5 (Miata)
tak to je nas vicjarka píše:Se jen tesim az se zacne prodavat v cr, tak snad spadnou ceny nc...
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Mazda MX5 (Miata)
mmira: když na to tak koukám, tak aby ty ceny nc nakonec spíš nevyletěli nahoru
.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 