Renault a vše kolem nich!

Citroen, Peugeot, Renault ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Renault a vše kolem nich!

Příspěvek od ExFun »



video z přípravy
pneu by měly být poznat

BTW vzhledem k tomu, že to video bylo uploadováno před 2 týdny a už tehdy znali datum 17.6. ... asi to hoooodně optimalizovali
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Renault a vše kolem nich!

Příspěvek od ExFun »

Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault a vše kolem nich!

Příspěvek od pjanda »

d1.8t píše:
pjanda píše:
Nicmene aby to nebyly jen reci, treba se najde nejaky nadseny renaultista ;) RIkam, ze je zcela nemozne, aby nekdo se seriovym MRS na srovnatelnych pneu byl na NS rychlejsi nez ja se 130i
Nebude ten pes zakopanej tady. R26R bylo svýho času homologováno na R888 a udělali na nich tuším 8.17s. Kolik může udělat semislick oproti standardní gumě 1s/km? Jen dohad...
Jiste, pneu delaji hodne, proto jsem rovnou rekl, ze pripadne srovnani na stejnych pryzich :) Na NS dle mych zkusenosti (Z4MC) udelaji dobre semislicky kolem 15s.

Ale aby MRS Trophy zajel 8:08, na to by musel mit slicky a take vice koni. Zajet tento cas s RE050A a 265 konmi je zhola nemozne...

Podle me toho dosahli masivnim navysenim vykonu, turbo k tomu svadi. Ten "timing" vypada oficialne, cili pravdepodobne bude realny, to auto to muselo skutecne objet. Ale ne v seriove podobe.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault a vše kolem nich!

Příspěvek od pjanda »

ExFun píše:KOukám podle odkazuje je na Hockenheimu i Clio RS III rychlejší než 130i.. Podle zajetých časů 130i zrovna povedená není. Resp. je vzhledem k tomu, že není myšlená jako sportovní edice. Neboli - 130i evidentně kraluje mezi sériovými HB, ale mezi sportovními edicemi je to loser.

Pavle ty <> jsi měřil, nebo vycházíš z pocitů.

Jinak ten Megane je výsledky velmi srovnatelný s Evorou. Tipl bych si, že se to auto zatraceně povedlo a ještě ho hodili na semislicky.
To uz delaji jen pneumatiky, viz vyse. Kdyz dal Karel na 130i Cupy, coz nejsou ani poradne semislicky, bylo to razem take nekde jinde. A rozlicne specialni verze obvykle lepsi pneu maji, to udela polovinu jejich uspechu.

Vsak se Z4MC jsem byl schopen jezdit na Corsach kolem 8:15 na NS v provozu, tj. bez nej by si to muselo sahnout k 8 minutam. Ale k sakru, Z4MC je auto absolutne jine tridy nez MRS, jak by chteli docilit toho, aby MRS Trophy s -78 konmi, podobnymi kily, dramaticky horsi koncepci a z toho vyplyvajicim vyssim tezistem, horsi aerodynamikou... byl stejne dobry nebo lepsi?

S <> jsem na Nordschleife samozrejme nebyl, ale Sudschleife ;) s nim mam najetou dobre a rikam, ze ta na stejnych pneu absolutne neni prostor proto aby to auto ujelo 130i.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2689
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Renault a vše kolem nich!

Příspěvek od Vrooom »

pjanda píše:
Vsak se Z4MC jsem byl schopen jezdit na Corsach kolem 8:15 na NS v provozu, tj. bez nej by si to muselo sahnout k 8 minutam.
To je cas bez rovinky po most, ze? At vim o cem se bavime :)
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault a vše kolem nich!

Příspěvek od pjanda »

To je ekvivalent letmeho kola, od pevneho startu za vyjezdem po nejakou rezignaci par set metru pred navratem na parkoviste. Skutecne letme kolo muze byt o sekundu dve rychlejsi nebo pomalejsi (neco ubere kratsi draha, podobny cas by mel pridat start z mista a ne z temer maximalni rychlosti), ale vice tezko. Neco jako BTG pocitani je mimo muj zajem.

Vsiml jsem si na tomto foru aktivity z Renault klubů - myslim to vazne :) Pres veskerou uctu k MRS jsem presvedcen, ze nema sanci byt na NS rychlejsi nez 130i, jak se traduje. Nejsem zadny zavodnik, jsem silnicni ridic, nekolik sekund prostoru dam i vlastni neschopnosti. Ani NS neni muj druhy domov, nebyl jsem tam pres rok a najezdil jsem tam jen desitky kol. Snad nebudu muset vypsat "prize money", aby nekdo tuto vyzvu prijal :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4139
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Renault a vše kolem nich!

Příspěvek od HondaMan »

PJ: Hodil jsem Vaši výzvu i na RenaultClub. Moc doufám, že se někdo chytne. :)
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Renault a vše kolem nich!

Příspěvek od ExFun »

u toho videa, co jsem dal je zajímavé, jak velmi přetáčivě je Megane naladěn...
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault a vše kolem nich!

Příspěvek od pjanda »

ExFun píše:u toho videa, co jsem dal je zajímavé, jak velmi přetáčivě je Megane naladěn...
To je u takto vykonne predokolky snad i nezbytne a vzhledem ke koncepci take dobre mozne i pri zachovani solidni miry nezaludnosti. Treba Focus RS je take takovy, i kdyz je samozrejme podle videa tezke to srovnat ;) Hodne to tomu autu pomaha, je velmi prijemne rovnat si ho do zatacek jezdenych i pres 200 km/h ubranim plynu. Presto si nemyslim, ze by s tim slo delat zazraky :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2689
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Renault a vše kolem nich!

Příspěvek od Vrooom »

pjanda píše:To je ekvivalent letmeho kola, od pevneho startu za vyjezdem po nejakou rezignaci par set metru pred navratem na parkoviste. Skutecne letme kolo muze byt o sekundu dve rychlejsi nebo pomalejsi (neco ubere kratsi draha, podobny cas by mel pridat start z mista a ne z temer maximalni rychlosti), ale vice tezko. Neco jako BTG pocitani je mimo muj zajem.
Skoda, BTG (nevedel sem, ze se tomu tak rika, dik za zajimavou informaci :) ) by bylo zajimave, takhle to jsou jen neurcita cisla, ktera nic nerikaji ...
Odpovědět