Jaxem tu psal o tym přepínání v hlavě na "léto", taxa mi to neska přepnulo anjcvaj....
Neska bylo první jarní větrání vlasů... ale jen asi 30km (k benzince dofouknout kola a mírnou oklikou přes Soláň z5)....

Sic zoncna sfítí, tak je ještě zimečka na pacinky....
První jízdní dojmy po zimních úpravách ve zkratce:
m4Zlik to přes zimu nezapoměl, a já asi taky ne....
A fčíl podrobněji:
- tužší a kratší pružiny a stabíky to docela fest přitvrdily.... fčíl sou nejměkčí částí podvozku OEM adaptivní tlumiče (i ve "sport" se zdají být krapet měkší a houpavější, než by se slušelo k přitvrzenému podvozku, ale asi si na to pude zvyknout...
- investice do zkrácení diffu byla velmi, velmi výnosná..... ty woe, to fčíl jede jak z praku.... jednoznačně nejpomalejší částí auta je fčíl řidič....
- elektrický posilovač ve "sport" je oproti hydraulice (mám fčíl v 3er komplet novou převodku řízení i čerpadlo) úplně "němý" (neřekne ale lautr vůbec nic o tom, co se děje pod předníma gumama), zato je až nepřiměřeně tuhý..... chjo no, proč? (to tam dali?)
Ve čtvrtek má být až prý 23st, takže asi budu větrat vlasy poněkud důkladněji....

Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.