Mazda MX5 (Miata)

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Odpovědět
piriformis
Autoškolák
Příspěvky: 49
Registrován: pon 02 led 22:08

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od piriformis »

evlo píše:Me zadni lampy prijdou super :)



Ceho se obavam nejvic ted je, ze to bude mit i s nejlepsim motorem pod 200koni.
kdyz se udrzi vaha okolo tuny a vykon se dostane nekam mezi 180k a 190k, tak bych z toho strach vubec nemel. parkrat jsem jel blahe pameti opelem speedster turbo, ktery mel asi 950kg a 200k a nebylo moc aut, co by s tim na silnici, zvladly drzet krok.
Uživatelský avatar
Raďas
Autoškolák
Příspěvky: 97
Registrován: úte 19 srp 20:35

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od Raďas »

No uvidime jak to pojede az bude nekde k vyzkouseni. Se seriovou NC 2.0 predjizdeni na silnich kde se jezdi rychleji neni zrovna komfortni.[/quote]

Nestras, zrovna jsem o ni zacal uvazovat :-s (o NC 2.0)
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17358
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od pavproch »

ono se není moc co divit... ve větších rychlostech už nižší váha není rozhodující, rozhodující je velikost stáda pod kapotou... a (bohužel) neska velká většina octávek, prassatů, mondejí a tak, těch kobyl tam má okolo 150....to sa potem blbě předjížďa se 180.... občas aji 272 má hoooodně moc práce....
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Uživatelský avatar
Raďas
Autoškolák
Příspěvky: 97
Registrován: úte 19 srp 20:35

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od Raďas »

a nebo vzit 1,8 a krapet natlakovat.. na 200+ koni
Uživatelský avatar
KDB
Mistr volantu
Příspěvky: 562
Registrován: čtv 10 lis 15:52

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od KDB »

Ale kdepa koně, ale s nárůstem Mk je dneska díky rozšíření turba větší adrenalin předjíždět. Když jsem před 5 lety koupil MG (160k,176Nm, 1060kg), tak byla předjíždění hračka - ani nebylo třeba moc šaltovat. Dneska musím koně hodně prohnat k omezovači, abych se dostal před joudu, co jen přišlápne plyn... Ale jak skončí rovinka, mizím jim ze zorného pole a naopak dojíždím ty, co jsem na předešlé několikakilometrové rovince před sebou ani nezahlédl...
Výkonu se člověk stejně rychle nasytí, ale dobře projeté esíčko udělá radost vždycky....
A o tom vždycky byla i Miata, ne ?
MG - radost až na kost.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4168
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od HondaMan »

V době kdy běžná konfekce (např. OIII 2.0TDI) má stovku za 8,5s se s "lightweight" závodí/předjíždí těžko...
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od jarka »

Chce to light-weight v kategorii 200koní / 500kg :D .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17358
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od pavproch »

jj, už sme to tu psali mockrát, že dnešní foukané dvoulitry (a je jedno, elsi papají lehkou nbeo těžkou frakci ropy) se dají pozávodit jen s velkým úsilím.... fčera na německých autobahnech opět potvrzeno....
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2715
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od Vrooom »

Tohle by se mi libilo :-)
Obrázek
Uživatelský avatar
Raďas
Autoškolák
Příspěvky: 97
Registrován: úte 19 srp 20:35

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od Raďas »

je pravda, ze s moji 1,8 tsi me taky temer nikdo nepredjede :), ale uz me to nebavi..
Odpovědět