jinak vim o naprosto nenormalni konfiguraci full total palba Combi RS TDI DSG barva bila objednano nekdy v breznu dodano zacatkem července a bez tlačenky, takže ti asi sháněj švihadla
Octavia III
Re: Octavia III
tak jestli 7 nebo 10 bez kadlekadle uz je snad upe jedno ne 
jinak vim o naprosto nenormalni konfiguraci full total palba Combi RS TDI DSG barva bila objednano nekdy v breznu dodano zacatkem července a bez tlačenky, takže ti asi sháněj švihadla
jinak vim o naprosto nenormalni konfiguraci full total palba Combi RS TDI DSG barva bila objednano nekdy v breznu dodano zacatkem července a bez tlačenky, takže ti asi sháněj švihadla
Re: Octavia III
pracuju v holdingu jehož součástí je mimojiné i prodejna škodovek a v podstatě každý týden sem naváží 5-6 octávií RS (motorizace a výbavy netuším)...po tom autě je opravdu velká poptávka a je teda pravda, že je vidět až moc často.
Re: Octavia III
Nejsem zrovna velkej psavec, ale tady musím reagovat, protože jsem se pěkně zasmálkony píše:Normalni kombinace RS tsi,manual,liftback. dodani 2 mesice. Nenormalni kombinace RS tdi,manual,combi. dodani 7 mesicu.
Nenormalni mi tak maximalne prijde ta dodaci propast mezi tsi a tdi !!
Presto (Brus) ti gratuluji k tve NORMALNI verzi a k 2 mesicni dodaci dobe. Ono mozna zacas poznas ze lejt 10litru na sto normalni kombinace zdaleka neni.Proto jsem volil TDI abych se nebal na to slapnout a jezdil max. do 7 litru!!
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5744
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
Potvrdzujem situaciu s RSami:
Kamos - 2,0 TSI MT Kombajn + nejaka ta vybava (jeden by povedal, hole-bose), objednane 4.2014, dorucene 7.2014
Rovnaky dealer ine auto - 2,0 TDI DSG Kombajn + "CTRL+A", objednane 12.2013, stale nedorucene...
Problem mali vraj sposobovat 19" kola..prej...
Kamos - 2,0 TSI MT Kombajn + nejaka ta vybava (jeden by povedal, hole-bose), objednane 4.2014, dorucene 7.2014
Rovnaky dealer ine auto - 2,0 TDI DSG Kombajn + "CTRL+A", objednane 12.2013, stale nedorucene...
Problem mali vraj sposobovat 19" kola..prej...
Konzerva od sardiniek s LSD
7-miestne GTI
7-miestne GTI
Re: Octavia III
Ok.Souhlasim.Presto nenormalni kombinaci na rs jsem vzal z duvodu vetsiho najezdu km.Normalni kombinace jsem se bal z duvodu odlisnych nazoru na spotrebu.Jeden to dava do 7 druhej nema problem jezdit za 13.Otazka zni,jestli by lll rso melo takovej uspech pokud by bylo pouze v TSI a jestli muze nosit nalepku ``Sportovni``.....RS jsem bral,ne pro sportovnost,ale proto ze je to hodne povedeny auto ze slusnou vybavou za ``prijatelny`` penize. Skoda v eleganci je o chlup levnejsi nez rso,tak volba byla jasna....
Re: Octavia III
Pokud někdo jezdí s RS TSI trvale za 13, tak s tím jezdí buď jako naprostý dobytek nebo jako naprostý dement (nebo obojí). Takové průměrné spotřeby se nedá dosáhnout ani docela rychlou jízdou. Leda že by furt jezdil po prázdné dálnici v noci tak 200+ nebo si okresky pletl s RZ.kony píše:Ok.Souhlasim.Presto nenormalni kombinaci na rs jsem vzal z duvodu vetsiho najezdu km.Normalni kombinace jsem se bal z duvodu odlisnych nazoru na spotrebu.Jeden to dava do 7 druhej nema problem jezdit za 13.Otazka zni,jestli by lll rso melo takovej uspech pokud by bylo pouze v TSI a jestli muze nosit nalepku ``Sportovni``.....RS jsem bral,ne pro sportovnost,ale proto ze je to hodne povedeny auto ze slusnou vybavou za ``prijatelny`` penize. Skoda v eleganci je o chlup levnejsi nez rso,tak volba byla jasna....
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28807
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia III
ad RS: RS není sportovní auto ani kdyby šel Karel Gott do důchodu! Je to pouze verze výbavy - v podstatě jediná normální a obhajitelná.
ad spotřeba: Praha - HR a zpět. TSI DSG kombajn - 2 lidi na plaubě - 150 tempomat: 7,3l/100km. Co se týče nafty, tak jeden kolega (oba RS TDI 6MT) má dlouhodobou 6,0 a druhý 7,0. Ten druhý jezdí i v reálu o dost dravěji.
ad spotřeba: Praha - HR a zpět. TSI DSG kombajn - 2 lidi na plaubě - 150 tempomat: 7,3l/100km. Co se týče nafty, tak jeden kolega (oba RS TDI 6MT) má dlouhodobou 6,0 a druhý 7,0. Ten druhý jezdí i v reálu o dost dravěji.
250kW
195kW
107kW
195kW
107kW
Re: Octavia III
já snad na tu spotřebu začnu být i zvědavý, abych tady taky pak mohl něco napsat k věci 
Pravda vyděsí
Re: Octavia III
EL_XEL píše:Pokud někdo jezdí s RS TSI trvale za 13, tak s tím jezdí buď jako naprostý dobytek nebo jako naprostý dement (nebo obojí). Takové průměrné spotřeby se nedá dosáhnout ani docela rychlou jízdou. Leda že by furt jezdil po prázdné dálnici v noci tak 200+ nebo si okresky pletl s RZ.kony píše:Ok.Souhlasim.Presto nenormalni kombinaci na rs jsem vzal z duvodu vetsiho najezdu km.Normalni kombinace jsem se bal z duvodu odlisnych nazoru na spotrebu.Jeden to dava do 7 druhej nema problem jezdit za 13.Otazka zni,jestli by lll rso melo takovej uspech pokud by bylo pouze v TSI a jestli muze nosit nalepku ``Sportovni``.....RS jsem bral,ne pro sportovnost,ale proto ze je to hodne povedeny auto ze slusnou vybavou za ``prijatelny`` penize. Skoda v eleganci je o chlup levnejsi nez rso,tak volba byla jasna....
Re: Octavia III
OIII RS TSI mám od března (jo, čekal jsem taky 5 mesíců) a zatím jsem s ní najel více než 18 000 km. Což je snad dost na to, abych mohl zhodnotit spotřebu. Auto využívám denně a zažil jsem snad všechny možné způsoby jízdy: denně do práce, dálky k moři, zácpy v Praze, klidná rodinná jízda, řádění na okresce. Obecně ale jezdím svižně (až rychle). Motor si sednul až tak po 10 000 km, kdy klesla i spotřeba. Prvních pár nádrží nepočítám, tam nemá dlouhodobou spotřebu smysl hodnotit.
Pár ilustrativních příkladů:
Každodenní cesta z Kladna na Černý most (Karlovarská dálnice, pražský obchvat + jižní spojka). Dálnice cca 170kmh, potom dle provozu, spojka samozrejme 80 - 100 dle kamer. V podstate klidna jizda, temer neustale na 6ku, pár semaforů na Barrandově, pár rozjezdů na Kladně.
Spotřeba 7,1 - 7,5. Kdybych jel dalnici predpisove, verim, ze dojedu pod sedm.
Když spěchám, jedu identickou cestu za 9 až 9,5 (čas moc neušetřim, ale prostě na to dupu).
Rodinný výlet na Šumavu a zpět - plně naložené auto. Ryze předpisová jízda, vezu dítě, často plachtim.
Spotřeba (za obě cesty dohromady) 6,8. Cesta jen ze Šumavy byla za 6,2 (skoro třetina cesty je z kopce).
Cesta do Itálie přes Brenner: žádný spěch, lilo, tempomat na 150 - 160 kmh, v Rakousku 140.
Spotreba 8,9.
Cesta z Itálie domů (rovnež přes Brenner): jízda naplno, radary neřešim, je noc, kalim to. Stoupání k Brenneru pořád brzda plyn (víc jak 180kmh se ty zatáčky jet nedaj), na rovince vzdy vytocena 5ka pres 200. Nemecko plyn na zemi, v dalnicnim klesani se poprve ozyva omezovac (pri tacho 260), jinak na rovine to vic jak 255 tacho nejede. Hodně rychle jedu i v CR, ale dalnice je uplne prazdna, moralisti prominou.
Spotřeba 13,9.
Jízda pro radost - nedelní rozbresk a okresky kolem Rakovníka.
Rychlá svižná jízda, vesnice vždy 55 tacho, ale za nimi hned plnej, zatáčky si užívám, nehledám ale limity. Takovou vyjizdku vetsinou davam do 10 litru - a takovou jizdu mam i nejradeji.
Stejná lokalita, ale hledání limitů (mých, i auta): otacky permanentne mezi 4500 - 6500, jizda brzda plyn, spoceny zada, vypnuta stabilizace i protiprokluz, auto si hrabne ve vyjezdech i na trojku, dvojka ve vraceckach v podstate nici gumy, XDS mi prijde naprd, vic si toho ovlivnim sam najezdovou rychlosti a praci s plynem / volantem, špéru nicim nenahradis.
Takhle ostre se samozrejme neda jet dlouho (neni ani kde), ale v tomto rezimu je spotreba cca 15+ litru, dojezdem domu klesne na 13,5.
Moje tradiční dlouhodobá spotřeba je 8,9 - 9,2 litru. A to mi přijde na můj jízdní styl a na turbo benzín vynikající. V podstate stejnou spotrebu jsem mel pred lety s Octavii prvni generace s motorem 1,6i 75kw.
Jak jsem se spotreby pri objednavani bal (minule auto byla nafta), tak o to vic jsem ted prijemne prekvapenej. Jenom nadrz je opravdu mala.
Nepatrim do zadneho taboru fanatickych obhajcu nafty / benzinu, ale z tyhle dvojky (TDI / TSI) je benzin jednoznacna volba. TDI jede o dve tridy hure a zere jen o necele dva litry na sto mene (a nekdy ani to ne). Ale jizdne a vykonove nesrovnatelny auta, opravdu.
Snad nekomu ty referencni ukazky spotreby pomuzou, snazil jsem se byt v popisu co nejpresnejsi.
P.S.
Predni gumy jsem menil uz pred mesicem pri 15 000 km.
Pár ilustrativních příkladů:
Každodenní cesta z Kladna na Černý most (Karlovarská dálnice, pražský obchvat + jižní spojka). Dálnice cca 170kmh, potom dle provozu, spojka samozrejme 80 - 100 dle kamer. V podstate klidna jizda, temer neustale na 6ku, pár semaforů na Barrandově, pár rozjezdů na Kladně.
Spotřeba 7,1 - 7,5. Kdybych jel dalnici predpisove, verim, ze dojedu pod sedm.
Když spěchám, jedu identickou cestu za 9 až 9,5 (čas moc neušetřim, ale prostě na to dupu).
Rodinný výlet na Šumavu a zpět - plně naložené auto. Ryze předpisová jízda, vezu dítě, často plachtim.
Spotřeba (za obě cesty dohromady) 6,8. Cesta jen ze Šumavy byla za 6,2 (skoro třetina cesty je z kopce).
Cesta do Itálie přes Brenner: žádný spěch, lilo, tempomat na 150 - 160 kmh, v Rakousku 140.
Spotreba 8,9.
Cesta z Itálie domů (rovnež přes Brenner): jízda naplno, radary neřešim, je noc, kalim to. Stoupání k Brenneru pořád brzda plyn (víc jak 180kmh se ty zatáčky jet nedaj), na rovince vzdy vytocena 5ka pres 200. Nemecko plyn na zemi, v dalnicnim klesani se poprve ozyva omezovac (pri tacho 260), jinak na rovine to vic jak 255 tacho nejede. Hodně rychle jedu i v CR, ale dalnice je uplne prazdna, moralisti prominou.
Spotřeba 13,9.
Jízda pro radost - nedelní rozbresk a okresky kolem Rakovníka.
Rychlá svižná jízda, vesnice vždy 55 tacho, ale za nimi hned plnej, zatáčky si užívám, nehledám ale limity. Takovou vyjizdku vetsinou davam do 10 litru - a takovou jizdu mam i nejradeji.
Stejná lokalita, ale hledání limitů (mých, i auta): otacky permanentne mezi 4500 - 6500, jizda brzda plyn, spoceny zada, vypnuta stabilizace i protiprokluz, auto si hrabne ve vyjezdech i na trojku, dvojka ve vraceckach v podstate nici gumy, XDS mi prijde naprd, vic si toho ovlivnim sam najezdovou rychlosti a praci s plynem / volantem, špéru nicim nenahradis.
Takhle ostre se samozrejme neda jet dlouho (neni ani kde), ale v tomto rezimu je spotreba cca 15+ litru, dojezdem domu klesne na 13,5.
Moje tradiční dlouhodobá spotřeba je 8,9 - 9,2 litru. A to mi přijde na můj jízdní styl a na turbo benzín vynikající. V podstate stejnou spotrebu jsem mel pred lety s Octavii prvni generace s motorem 1,6i 75kw.
Jak jsem se spotreby pri objednavani bal (minule auto byla nafta), tak o to vic jsem ted prijemne prekvapenej. Jenom nadrz je opravdu mala.
Nepatrim do zadneho taboru fanatickych obhajcu nafty / benzinu, ale z tyhle dvojky (TDI / TSI) je benzin jednoznacna volba. TDI jede o dve tridy hure a zere jen o necele dva litry na sto mene (a nekdy ani to ne). Ale jizdne a vykonove nesrovnatelny auta, opravdu.
Snad nekomu ty referencni ukazky spotreby pomuzou, snazil jsem se byt v popisu co nejpresnejsi.
P.S.
Predni gumy jsem menil uz pred mesicem pri 15 000 km.