Co jsi udělal je, že se houpeš (a to doslova) na pozitivní (vzduchové) pružině a "přidíráš" (pro názornost) ji Reboundem. Samotnému pohupování vidlice rebound nijak nezamezí. Navíc na sérii větších překážek využívajících zdvih vidlice se tato ani nestačí vrátit zatímco na první budeš mít 80mm zdvihu, na další už méně a na třetí ještě méně...
Prostě jsi chování vidlice dokonale zprasil. Pokud to tobě vyhovuje, ok, ale nedávej to jako návod na řešení foukání vidlic ostatním, nebo k tomu aspoň připiš, že tento set-up povede k brzkému zničení vidlice (dorazy a absence tlaku v neg. ti to brzy spočítají).
Naštěstí takovou píčovinu může udělat jen skupina majitelů RS s DualAir, protože jinde se (jak jsem psal) negativka i pozitivka foukají současně z jednoho ventilu, nebo je negativka kovová pružina.
A přiznej se při šlapání ve stoje do kopce, kolik máš sag? 50- 60%? 2-3cm zdvihu zůstávají na případnou překážku?
