Mě se tyhle monstra moc nelíbí, přijde mi to zbytečný. Ale ta hypotetická upravená 330i mi přijde čím dál tím víc sympatičtější, kdyby se z hmotností dalo dostat k tuně a stále zachovat legálně spz, tak bych o tom snad i zauvažoval.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Myslim, ze k takemu ucelu bude lepsia 325ti po fl so 6st. manualom, predsa len to je kratsie a mensie, iked na tonu sa asi ani pri nej nebude dat dostat...
330i bohuzial bude vzdy urcitym sposobomviac GT, nech sa clovek bude snazit akokolvek. A bojim sa ze ju rozumne odlahcit nepojde bez toho aby sa nerozhodila 50:50 vaha...
Zaujimavym projektom ale bola tato 330i... http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=1 ... &sk=t&sd=a
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
330i k tuně neodlehčíš. Za "normální" peníze bude úspěch dostat se 1300kg pohotovostní. A 325ti je ještě o 25-30kg těžší než 130i. Byla to holt doba kdy se na nějaký kilo nekoukalo.
Jo bohužel jsem to tušil, těch 1300kg už je prostě moc - to už volá po velkých brzdách a úplně jiný spotřebě gum... Holt se budu muset jednou zaměřit úlně jiným směrem .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Šak jo, koncepčně je v plánu rwd . Ale zrovna to tahání za volant mi u fwd se svorem vůbec nevadí, naopak mi to přijde takový syrový a dobře směřovatelný. Tím netrvdím, že to tak nemůže být, ale bohužel jsem toho s rwd najezdil zatím jen velmi málo.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
vecne dilema, se kterym mam taky zasadni problem. kuchnout perfektne zachovaly interier, odlehcit tim auto o metrak a uzit si poradnou jizdu nebo ho tam nechat "pro pristi generace"?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou