@MJ: Hmmm, zaujimava uprava toto...kazdopadne som sa s tym nikdy nestretol...
Ma to akoze zvacsit odklon? Ci? Nevyriesilo by mi to aj citlivost na kolaje ?
Na pripadnu zmenu som teda urcite zvedavy, z mojej E46-ky som mal vzdy dost neutralny pocit, ale prvotny turn-in to ma letargickejsi...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Kdo ma zkusenosti porovnat cabria 325 Ci e30, 325 Ci e36 a 330 Ci e46? Vzdy by se jednalo o zachovale kousky od 1.ci 2.majitelu s garanci najetych km do 100tis. Takze taky cena skoro stejna. Jde mi motory, jizdni vlastnosti a typicke plusy ci minusy. Muj postreh, cim novejsi, tim vyssi vykon, ale i tim tezsi, ale nejezdil jsem ani s jednim.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
taxem díky své nadprůměrné in(g)teligenci neskutečně vděčen za skivak v summer-driver.....
otevřu kufr, odpojím baterku (bo se měl sundavat volant, potažmo airbag), zavřu kufr a sem f <!> ....
naštěstí dveře byly pootevřené a m4Zlík má skivak.... takže vyrazit lehkým násilím dekl a šmátráním naslepo zase připojit baterku....
fčíl je m4Zlik bez šťávy a volantu.... a s pootevřeným kufrem....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Bud som sa v tom stratil alebo nove BMW su este vacsi pruser jak som si myslel...ale, kufor nejde otvorit bez odpojenej baterky? A dvere? Ma to vobec klasicky analogovy kluc?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
kufr nende, dveře dou.... klíč to nemá... protože sem čekal zradu, taxem radši (před odpojením baterky) stáhnul vokýnka...ale stejně ten kufr ňa fakt překvapil...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Zajimave a zaroven slusne neprakticke ako sa clovek dostane do auta ak je (ne)sikovny a vybije si/sa mu baterku?
To mi pripomina ako som kedysi brigadoval pre Schade Wagen a fotil do Schade Plus jazdene auta...niektore z nich uz mali prazdnu baterku, predne dvere sli otvorit klucom, zadne klasicky kluckou zvnutra, no ked som chcel auto znovu zamknut, klucom sa zamkli len predne, vzadu ale jaksi chybal tuplik a zamknem ich jak... ?!
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
eMJe píše:Ked uz sme u tych upravach zadarmo o tomto niekto uz pocul pripadne to ma urobene? Typek s M3 e92 pisal o citelnom naraste agility a potlaceni nedotacavosti. Asi sa do toho pustim zajtra, uz to chcem spravit dlhsiu dobu, len na to vzdy zabudnem...
zvetsi to odklon, coz pomuze s nedotacivosti. negativem je sjizdeni vnitrnich stran pneu. po prozkoumani stavu mych prednich gum po NS, kde jim temer chybi vnejsky a vnitrky jsou netknute, jsem se rozhodl to udelat tez. ale ne takto divoce, necham to udelat s promerenim geosky tak, aby to bylo symetricke. soucasne asi nahodim horni vzperu a dost mozna i tuzsi stabiky.
jinak proc chybi vnejsky. nejsou vytrhane ci zubate, jen docela rovnomerne sjete. je to dane rychlymi prujezdy na hranici adheze, kde prevazuje "vrozena" nedotacivost OEM podvozku M3.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Tak dnes ma bavo slusne vystrasilo...potreboval som na mokre zabrzdit a jedine coho som sa dockal bolo kopajuce ABS na prednych kolesach, zatial co ostatne auta brzdili o dost prudsie ?!!!
Urcitu vinu budu mat tie puky od Pirelli ktore sa priam vody boja, no robilo to aj pred vymenou komplet prednych a zadnych brzd, no stacila roleta, prechod abo kludne aj suchy chorvatsky asfalt a auto mi miesto brzdenia, iba kopalo do nohy...
Vymenou brzd sa to ocividne nezmenilo...za idealnych podmienok to ale brzdi viac nez slusne.
Co s tym? Je to normalne? Je to nejakym sposobom riesitelne?
Diky
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Vcera som to spravil ten odklon, sice len od oka bez geometrie, ale celkom dobre sa da odpozorovat kde boli povodne sroby a o kolko sa oproti povodnym posunuli. Lave som dal nadoraz, prave by malo ist posunut viac (ako navody na E87 hovoria) tak som ho dal priblizne rovnako s lavym. Inak pri posuvani bolo vidiet ako sa zvacsil odklon, cize by to mohlo byt citelne pri jazde, uvidim casom.