Lotus Evora

Co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus Evora

Příspěvek od pjanda »

goes píše:A jeden odstavec z testu jsi tu postnul do diskuse ;)
Vazne ne :) Test jsem cely napsal az ted o vikendu a z fora jsem nic nebral, opacna cesta nebyla realna ;) Proste jsem za ten tyden nezmenil nazor, aspon vidis, jak jsem konzistentni ;) Ja mam test prakticky cely v hlave uz kdyz to odjezdim, takze pak je jen otazkou, kdy to hodim na papir. A holt jsem neco z hlavy hazel dvakrat, ale 1:1 to proste byt nemuze, to bych tezko dokazal napsat neco 2x uplne stejne ;)

Jinak absolutne Evora rozhodne lehka neni, ale relativita je dulezita - proste za 1,5 M se lehci +/- 300 PS sportak koupit neda. Na jinou a dlouhou debatu samozrejme je, co v dnesnich autech vubec vazi 1,5 tuny, kdyz cely "drivetrain" bude mit tak 300 kg i v relativne vykonnem aute a na nem uz je akorat karoserie s interierem a dalsi vybavou. Nekdy je mi to trochu zahadou...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Lotus Evora

Příspěvek od beaumont »

pjanda: Tak především díky a :ymapplause: za test Evory.

Jestli můžu mít doplňující dotaz: jak se u takového dobře udělaného auta s motorem uprostřed "hlásí" přetáčivost? Přijde varování později než u klasické koncepce, je čas na reakci výrazně kratší? A jak takováhle auta reagují na to, když řidič při přetáčivosti vyšlápne spojku - má auto tendenci se "chytit"? Omlouvám se, jestli je takový dotaz banální, ale já jsem se jaksi k žádnému středomotorovému stroji nedostal... :(

K té hmotnosti: chápu že je to jiná liga, ale moje GTV je ca. podobně velké, má taky V6 atmo (hliníkový), přední kapotu a další karosářské díly z plastu a váží taky přes 1.400 kg. Něco asi přidávají zesílení karoserie kvůli souběžnému Spideru...?
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
petris
Řidič začátečník
Příspěvky: 134
Registrován: stř 16 úno 19:23

Re: Lotus Evora

Příspěvek od petris »

Pěkný test.
Ad. zadní sedadla: K provizornímu přesunu na krátkou vzdálenost se mi nezdají tak nepoužitelná
Obrázek

Pokud nejsou nainstalovaná, je prostor nějak upravený pro zavazadla, nebo tam prostě zůstala "díra"?
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Lotus Evora

Příspěvek od goes »

spise je otazkou, kolik je tam mista, kdyz se sklopi zpet sicny
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: Lotus Evora

Příspěvek od Deli »

tak asi to není nic extra na vození lidí, ale jde tam dát nějaká taška, případně skladná modelka :D
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Lotus Evora

Příspěvek od pjanda »

petris: Bez sedacek tam nebylo skoro zadne misto, tam se sotva dala napechovat bunda, notebook jsem uz musel dat do kufru. A nevim, kde by se tam zjevilo misto, kdyz se tam jeste pridaji sedacky ;) Obavam se, ze ta fotka bude hodne optimisticka a kdyz se vrati sedacky, bude tam tech par desitek cm co bez nich... Ale je mozne, ze to je jeste nekam vybrane (nevim tedy kam, motor je hned za zady), nebo je omezen prostor vpredu (i to je mozne, toho je jinak celkem dost). Chtelo by to videt in natura.

beaumont: Dekuji :) Co se tyce pretacivosti (nebo jakehokoli limitu obecne), moc se nehlasi, proste prijde :) Nemel jsem dost casu poznat to auto tak dobre, abych tohle mohl vystihnout presne, jde ale o typicke auto s motorem uprostred - drzi jak zidovska vira a hranice mezi "nicim" a ztratou trakce je velmi uzka a je treba se naucit pozorne ji vnimat a samozrejme rychle reagovat. Tohle se podle mne vnima zadkem, nikde jinde to citit neni :)

Zas na druhou stranu, neni to Porsche 911, kde se vetsi pretacivost chyta kvuli ohromne setrvacnosti zade spatne. Evora se mi v tomto zdala byt nezaludna, jen jemne pretaciva, cili korigovat to a dostat zpet do spravnych mezi nebylo tezke ani na snehu. Jinak spojka funguje vzdy, rozhodne ma Evora tendenci sama se rovnat do neutralni polohy.

Jizdni vlastnosti toho auta jsou opravdu vymakane, na tom nekdo musel stravit hodne casu. Kez by aspon ctvrtinu z nej venoval odvladatelnosti motoru...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Lotus Evora

Příspěvek od beaumont »

pjanda: Díky ještě jednou.

Co si pamatuju z výstavy, tak ty zadní sedačky v Evoře jsou úplně nanic, ještě méně místa než má třeba Brera.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
merlin
Porsche Expert
Příspěvky: 1127
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Bratislava

Re: Lotus Evora

Příspěvek od merlin »

pekny test, dakujem.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Uživatelský avatar
petris
Řidič začátečník
Příspěvky: 134
Registrován: stř 16 úno 19:23

Re: Lotus Evora

Příspěvek od petris »

PJanda: Ono je pravda, že už podle na fotce viditelného uchycení předního pásu to vypadá, že pro pořízení snímku zadních sedaček museli odmontovat přední :D Čili Váš závěr z testu o sádrových trpaslících nebude daleko od pravdy. Pak mi ale uniká smysl možnosti si je přikoupit a dělat tak z Evory něco co není (2+2) na úkor zvýšení hmotnosti.
Uživatelský avatar
Pajjoun
Mistr volantu
Příspěvky: 751
Registrován: stř 16 úno 08:50
Bydliště: Kladno

Re: Lotus Evora

Příspěvek od Pajjoun »

Pěkný čtení. :-)
TSs
Odpovědět