Video a Nordschleife, the best of
Re: Video a Nordschleife, the best of
a dalsi klasika, ktera nesmi chybet (jen mam pocit, ze uz jsem to video videl  v lepsi kvalite)
vida, tu je jen kousek, ale v lepsim rozliseni
			
			
									
									vida, tu je jen kousek, ale v lepsim rozliseni
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
						V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Video a Nordschleife, the best of
a kdyz uz jsem narazil na porsche, logicky je treba dodat jmeno jednoho seniora, ktery jim stale umi dat pekne za usi. zde Walter Rohl a Carrera RS
mmch, i mistr tesar se utne, obcas mu tam zahapruje razeni. ale jede si na pohodu...
			
			
									
									mmch, i mistr tesar se utne, obcas mu tam zahapruje razeni. ale jede si na pohodu...
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
						V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Video a Nordschleife, the best of
2.0i 107kW
						Re: Video a Nordschleife, the best of
Hans Stuck + Scirocco + mokrá NS (na pár místech se Steve Sutcliff tváří docela vyděšeně 
 ):
http://www.autocar.co.uk/car-video/hans ... ing-video/
Vyšel k tomuto videu moc pěkný článek, kde Stuck prohlásil, že za celý svůj řidičský život zajel na NS pouze 3 ideální kola a všechny si do dnes pamatuje.
			
			
									
									http://www.autocar.co.uk/car-video/hans ... ing-video/
Vyšel k tomuto videu moc pěkný článek, kde Stuck prohlásil, že za celý svůj řidičský život zajel na NS pouze 3 ideální kola a všechny si do dnes pamatuje.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 
						Re: Video a Nordschleife, the best of
Z tech videi je mj. videt, ze vetsina ani jinak dobrych ridicu neumi dobre radit. To se pak nedivim, ze daji prednost automatu nebo sekvenci, ktera ma sice k dokonalosti daleko, ale porad to dela lepe nez oni. V podstate se tim zbavi problemu, mohou se vice soustredit na zbytek ovladani. Ja kdyz se vzdam razeni, prijdu o kus moznosti ovladat auto jak chci a efekt je pro me alespon pocitove opacny.
Zrovna ted jsem koukal na ten Lotus vs. Corvette, co ten tam s razenim dela... Na vyssich kvaltech vynechava meziplyny uplne (male rozdily ot., a tak to tolik nevadi), na nizsich uz tam tedy neco kopne, ale to je tragedie provedenim a pak i nacasovanim.
Proto vzdy rikam: pokud nekdo chce byt spickovy ridic, musi zacit od pilovani tech uplne zakladnich dovednosti od prace s volantem, pedaly, razenim apod., protoze kdyz tohle vynecha a zacne se soustredit na prvni pohled podstatnejsi, drive nebo pozdeji ho ta zakladni nedokonalost dostihne a bude jej brzdit prave ta. Nejlepe to bylo videt na tom videu s Caterhamem a GT2, kde ridil opravdu dobre a odvazne, ale nakonec ho dostihlo mizerne razeni, ktere se s rostouci unavou dale zhorsovalo.
Jinak jarka: To prohlaseni Stucka je myslim velmi vystizne. Ta trat je tak dlouha a narocna, ze ji malokdy projedete bez chyb, proto take na vetsine videi jsou chyby videt a to ne zrovna jedna. V tehle jedne vete se skryva hodne moudra...
			
			
									
									Zrovna ted jsem koukal na ten Lotus vs. Corvette, co ten tam s razenim dela... Na vyssich kvaltech vynechava meziplyny uplne (male rozdily ot., a tak to tolik nevadi), na nizsich uz tam tedy neco kopne, ale to je tragedie provedenim a pak i nacasovanim.
Proto vzdy rikam: pokud nekdo chce byt spickovy ridic, musi zacit od pilovani tech uplne zakladnich dovednosti od prace s volantem, pedaly, razenim apod., protoze kdyz tohle vynecha a zacne se soustredit na prvni pohled podstatnejsi, drive nebo pozdeji ho ta zakladni nedokonalost dostihne a bude jej brzdit prave ta. Nejlepe to bylo videt na tom videu s Caterhamem a GT2, kde ridil opravdu dobre a odvazne, ale nakonec ho dostihlo mizerne razeni, ktere se s rostouci unavou dale zhorsovalo.
Jinak jarka: To prohlaseni Stucka je myslim velmi vystizne. Ta trat je tak dlouha a narocna, ze ji malokdy projedete bez chyb, proto take na vetsine videi jsou chyby videt a to ne zrovna jedna. V tehle jedne vete se skryva hodne moudra...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
						Skanz3n
- Mikey89
 - Adept autoškoly
 - Příspěvky: 13
 - Registrován: sob 26 úno 23:02
 - Bydliště: JBC
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Video a Nordschleife, the best of
E30 325iHead píše:těch 7 sekund je bomba, chlapec se hold až moc těšil a moc nepřemýšlel, když bořil ten plyn do podlahybtw. v čem to vlastně boural? (záměrně jsem nenapsal jel
)
BMW E34 520i Orientblau Metallic
						Re: Video a Nordschleife, the best of
Waltera je treba studovat. Vsimnete si jak malo resp. rozvazne pracuje s volantem a o kolik vice s plynem. Tak to ma byt...mmira píše:a kdyz uz jsem narazil na porsche, logicky je treba dodat jmeno jednoho seniora, ktery jim stale umi dat pekne za usi. zde Walter Rohl a Carrera RS
mmch, i mistr tesar se utne, obcas mu tam zahapruje razeni. ale jede si na pohodu...
Jinak chyby dela kazdy, ostatne nikdo z nas nevi, jak se to auto ridi. Me razeni v Lotusu Evora bych si nezridka take nedal za ramecek, proste to nekdy nejde
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
						Skanz3n
Re: Video a Nordschleife, the best of
pak jsou lide, kteri si koupit automat ci sekvenci a razeni pak funguje na vybornou. nebo si koupi pokrocily manual od nissanu, ktery tam kope i meziplynyz a ridice a je opet vystarano. Je zbytecne se vzdy a za kazdou cenu branit pokroku.
			
			
									
									
						Re: Video a Nordschleife, the best of
Ale tyhle lidi potom přichází o ten slastný pocit vítězství člověka nad hmotou 
 .
			
			
									
									"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 