Toyota Celica

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.

Toyota Celica

Příspěvekod kokotov » ned 17 bře 20:04

Ahoj,

chci si koupit Toyotu Celicu r.v. 2000-2002, co ma 105 kw (140 koni). Mam zkusenosti s Nissanem Almerou N16 rv 2003 co ma 120 koni, avsak bylo to auto rodicu a ja si momentalne chci koupit sve - prave tu Toyotu. Proto se ptam - myslite si ze je to dobre auto? Myslim predevsim kvalitou zpracovani a vykonu... Na diskuzich jsem cetl neco o tom ze se ztraci sam od sebe olej a ze pry 140 koni je u takoveho sportaku malo a na svetlech me predjede i TDi octavka a je to pro smich.

Nehodlam sice jezdit zavody ale rad bych neco sviznejsiho, a prave toto auto me uplne ocarovalo. Navic urcite se toto auto libi i holkam.


Proto bych rad znal vase nazory, vcetne poruchovosti, kombinovane spotreby, atd atd atd, za kazdy prispevek budu rad.

Kdyby nekdo nevedel kterou verzi si chci koupit tak prave tu co je v odkazu nize (ale jiny kus, ne primo tento)

http://www.sauto.cz/osobni/detail/toyot ... oFrom=list
kokotov
Adept autoškoly
 
Příspěvky: 10
Registrován: ned 17 bře 19:55

Re: Toyota Celica

Příspěvekod nenapadny.sofer » ned 17 bře 21:21

Taky jsem ji před nějakou dobou chtěl, ale vážně to chce aspoň tu 190ps verzi, jenže ta je v jiný cenový relaci. Nebo to tak bylo aspoň když jsem se o ni zajímal já.
Resp. pokud to chceš na balení nenáročnejch buchet, vezmi klidně tuhle.
nenapadny.sofer
Pan Řidič
 
Příspěvky: 206
Registrován: čtv 03 led 15:19

Re: Toyota Celica

Příspěvekod kokotov » ned 17 bře 21:29

ne nejde o baleni buchet, ja se ptam vseobecne jestli je to fakt slabe auto nebo ne :D na nasich cestach s tim stejne jezdit moc rychle nemuzes protoze jsou nanic :D ale zase jestli to do kopce tahne pomalu jak fabie tak bych si to nekupoval no :/
kokotov
Adept autoškoly
 
Příspěvky: 10
Registrován: ned 17 bře 19:55

Re: Toyota Celica

Příspěvekod nenapadny.sofer » pon 18 bře 11:39

Já nevim, tak se v tom projeď, jde o to, jak to bude vyhovovat tobě. Ale já souhlasim se všeobecným názorem, že je trošku ostuda mít placatýho sporťáka a pak si nechat naklepat od pičtuningovaný octavie. Já měl teda možnost se svézt jen kousek a ještě v dost olítaným kousku, ale prostě mě to nijak nenadchlo, já radši "sleepery".
nenapadny.sofer
Pan Řidič
 
Příspěvky: 206
Registrován: čtv 03 led 15:19

Re: Toyota Celica

Příspěvekod HondaMan » pon 18 bře 14:40

Tenhle motor nepatří k nejspolehlivějším.
Speeding. Bringing the World Closer Together.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
 
Příspěvky: 2664
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Toyota Celica

Příspěvekod enthusiastic.driver » pon 18 bře 15:11

Jak už tu padlo, motory řady ZZ jsou problematické ve žravosti oleje. U té 140 koňové verze to prostě jednou příjde a nejde tomu nijak předejít - na druhou stranu bych tipl, že většina už jich ty motory bude mít vyměněné. 190 koňová verze je na tom líp - u ní lze preventivně nahradit tušim že šrouby, které se stříhají za upravenou variantu a tím zadření předejít.

JInak, jestli ti je 140 koní málo si musíš zjistit sám. Žádná raketa to není, ale tato generace Celicy je skutečně skvělá v zatáčkách. A čípnuté TDI zle zatopí i té TS verzi se 190 koni, když nebude v tempu. Takhle to nejde brát.

Pokud je primárním cílem rychlost v přímce, asi bych se poohlédnul někam jinam. Pokud bude stačit radost z jízdy, přijatelná dynamika a vyhneš se autu s neměněným nebo neopravovaným motorem, tak bych v Celice neviděl problém.
enthusiastic.driver
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 167
Registrován: čtv 02 úno 12:40

Re: Toyota Celica

Příspěvekod nenapadny.sofer » pon 18 bře 20:04

Tak samozřejmě máš pravdu, že ani ta silnější verze asi není nějakej trhač asfaltu (nejel jsem v tom). A souhlasím i v tom, že rychlost v přímce není všechno, ale mě osobně kombinace velmi sportovního vzhledu a 140 koní moc neoslovila. Vím, že to není stejnej případ, ale prostě mi to připadá trošku jako 318d v M packetu...
nenapadny.sofer
Pan Řidič
 
Příspěvky: 206
Registrován: čtv 03 led 15:19

Re: Toyota Celica

Příspěvekod enthusiastic.driver » úte 19 bře 08:08

No nevim, jestli Celica nabízí nějaký velmi sportovní vzhled evokující stovky koní. Já ji tak určitě nevnímám. Na základních 15" a s tím roztomilým kukučem vypadá docela bezbranně :)

Aby člověk nemusel řešit opičované TDI, chce to aspoň 250k a ideálně s turbem... Což v této cenové hladině nabídne tak maximálně lehce přifouklý Fiat Coupé 20VT. Všechno slabší se holt nadře...

Řešení je prosté - buď chci být suverénní na rovinkách a potřebuju pod kapotou pořádnou stáj anebo se holt smířím, že mi to rovně moc nejede a spokojím se s "výkonem který neurazí" a vyblbnu se v zatáčkách. Koncekonců dobrý výjezd ze zatáčky dokáže ten chybějící výkon nahradit.
enthusiastic.driver
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 167
Registrován: čtv 02 úno 12:40

Re: Toyota Celica

Příspěvekod d1.8t » úte 19 bře 11:17

Bojim se, že 250k je málo. :(
RWD
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
 
Příspěvky: 1442
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: Toyota Celica

Příspěvekod drgi » pon 23 zář 00:04

a kolko koni je dost, 1000?

It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow.

co sa tyka Celicy, tie motory mali problem tusim s ovalitou valcov, alebo materialom, da sa to vyriesit natrvalo, ale stoji to dost penazi. na toyotackych forach o tom najdes viac info aj odhad ceny opravy.
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive Roadster, 2001 (NBFL), 1.8, 98 000 km.
'Zero' : Toyota Corolla AE92, 1991, 1.6 4AF hatchback bez plutvicky, 190 000km.
Uživatelský avatar
drgi
Autoškolák
 
Příspěvky: 51
Registrován: pát 18 úno 01:03

Další

Zpět na Auta z Asie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník