Když vidím tohle video a představím si v podobným kalupu na okresce mladýho kluka bez zkušeností, tak bych byl trochu na vážkách. Ale rozhodně tě tahle koncepce něco naučí, když budeš aspoň ze začátku používat rozum.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Myslim, ze slusny kus sa da vzdy najst, no cim je nizsi limit, tym treba byt trpezlivejsi. Co sa tyka Pumy ber najzachovalejsi kus aky najdes, najlepsie fakt od nejakeho sukromnika. Par tipov...http://www.ford-puma.cz/modules.php?nam ... cle&sid=41
PS: Na Tigru zabudni...to je len prekarosovana Corsa a ta v tej dobe stala fakt za velke prd...
PS2: Ta Almara GTI od Jarka vyzera dost lakavo
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Díky moc za odpovědi. Ta puma se mi fakt zacina libit
Jinak ten Nissan vubec neni spatnej... Jen nevim, jak se na nej daji sehnat nahr. díly oproti tomu Fordu? A taky jak jsou na tom s jízdou oproti sobě?
Na Almeru jsou díly snadno sehnatelné a docela levné, není to problém. Navíc auto samo o sobě je velmi spolehlivé i při ostřejším zacházení. Puma bude možná trochu hravější, Nissan zase univerzálnější, obě auta velmi zábavná.
Černá Puma vypadá dost dobře, ta druhá už na mě od pohledu působí jak posečeý jetel... Almara taky dobrá. Obě auta bych označil za doporučeníhodná s tím, že u obou bude největší problém koroze a mechanika patří ke spolehlivým (Puma) až nesmrtelným (Almara). Almara má plus v tom, že její motor lze případně později legálně SWAPnout za Japonskou verzi SR20VE se 190 koni.