Je to prevodovka ze ctyrvalcu naroubovana na staly prevod 318d, to nemohlo dopadnout dobre

tak to je dobrýacer.t píše:Reklamu na BMW, která běžela během SuperBowl znáte ?
tady je prodloužená verze
Ano, to jiste je mozne, mezi 130i a 330i je vse zamenitelne vsemi smeryd1.8t píše:Takže pokud tomu správně rozumím, do 130i lze dát 3.64 z 330i AT. Dobrý vědět.
Zajimave, take moznost. Ale ona sama prevodovka u 3er neni az tak mizerne poskladana (snad jen 5-6 je trochu moc eko), mrvi to hlavne obludne dlouhy staly prevod...d1.8t píše:Znám několik lidí, kteří mají u R4 motorů 1,6-2,0l kompletně nově poskládanou převodovku od Bartáška. Ceny byly 2-3 roky zpět okolo 50tis. Kč za šikmý zuby u 5° převodovky. Kolik by to asi bylo u 3,0 motoru?
Nemohu rici jiste, neresil jsem, ale predpokladam, ze ano. Nicmene to mnoho neudela, rozdily v prevodech 1-2-3 jsou velmi male, to nema smysl. Problem je staly prevod. Dal bych tam opet ze 130i nebo 330i AT a je vyreseno, mohu to hodit do piloveho diagramu jak by to vyslo...Koubes píše:tak teď eště 1 důležitá otázka: je možná záměna převodovky za variantu z 30i? Pokud teda nejsou shodné?
Tak zkrácení stálýho převodu je vždy ekonomická varianta. Kontraproduktivní je u ní zkrácení prvních kvaltů. Dokážu si představit něco ve stylu 130i u který by jednička jela 70km/h možná i trochu víc, 2-5ka by byly rozkopaný do dvou set a k tomu delší šetku na přejezdy. Ale to vyplývá z mého použití kdy se nad 200km/h prakticky nedostávám.pjanda píše: Zajimave, take moznost. Ale ona sama prevodovka u 3er neni az tak mizerne poskladana (snad jen 5-6 je trochu moc eko), mrvi to hlavne obludne dlouhy staly prevod...