walys píše:Ono když už má auto najeto mnohem víc, než je předpokládaná životnost (dnes kolik? 10 let nebo 200 000km), tak už bude vyměněná spojka, tlumiče, ložiska v kolech atd..., ale tipuju že další věci budou např. vymačkaný veškerý silentbloky, slepý světla, popraskaný svary (takový to divný vrzání z různých míst karoserie...)...
Vymlouvat ti to nebudu, ale dnešní trh je deformován přetáčením tachometrů. Tzn. já si raději koupím auto s více najetými kilometry v lepším stavu a nebudu se jen dívat na ujeté kilometry. Hledal jsem asi tři měsíce, než jsem našel tohle auto, takže lovu zdar. Jasně, může se mi to vymstít, ale snažil jsem se toto riziko minimalizovat tím, že jsem auto zavezl do servisu ke kamarádovi, kde ho zkontrolovali. Samozřejmostí byla zkušební jízda, servisní knížka, ověření záznamů apod a hlavně vstřícné jednání, kde se prodávající nesnažil zatajit stav vozu.
Život je jedna velká jízda (autem:-).