Fiat a vše kolem nich

Alfa Romeo, Ferrari, Fiat, Maserati ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
m_tsch
Pan Řidič
Příspěvky: 290
Registrován: pát 18 úno 20:43

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od m_tsch »

Mr.Semtex píše:
m_tsch píše:Fiat dotáhla k dokonalosti až Lada.
Kecy, Polský Fiat byl lepší.. [-x
Troufám si nesouhlasit.
Uživatelský avatar
Frida
Adept autoškoly
Příspěvky: 19
Registrován: čtv 17 úno 19:54

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Frida »

m_tsch píše:Fiat dotáhla k dokonalosti až Lada.
Fiat dotáhl k dokonalosti zmetek.
Nech to být.
Smrťák
Letec
Příspěvky: 2818
Registrován: stř 16 úno 20:51

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od Smrťák »

Fiat 124 nebyl ve své době žádný zmetek. Fiat 124 byl vozem nižší střední třídy turínské automobilky Fiat, který byl představen v březnu roku 1966 a ihned získal titul "Vůz roku 1966" díky výborně využitému obestavěnému prostoru, moderním pohonným jednotkám, velkému zavazadlovému prostoru a pokrokovým konstrukčním prvkům. Výroba v Itálii skončila v roce 1974
Sbohem. Už tady nejsem. Mám dost všech for.
Uživatelský avatar
m_tsch
Pan Řidič
Příspěvky: 290
Registrován: pát 18 úno 20:43

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od m_tsch »

To ne.
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od goes »

beaut: na garazi jsi psal (AR159 - 1.9 JTD nebo 2.4 JTD)

Ve 159 už si to nepamatuju, ale v Cromě točí tenhle motor při 130 km/h 2.200 otáček na šestku. Při maximální rychlosti Cromy (213 km/h GPS) to na tu šestku točilo kolem 4.000, možná maličko přes.


- ja jen dalsi ukazka toho, jak moc te lze brat vazne ;)

otacky rostou s rychlosti linearne. Tzn. pokud jedes pri 1000 rpm rychlosti 50 kmh pak pojedes pri 2000 rpm rychlosti 100 kmh (na stejnem kvaltu) a pokud nemas CVT.

Takze pokud jedes pri 130 kmh na 220 otacek pak nemuzes jet pri 213 kmh malicko pres 4000 rpm. Proc?

130 a 2200 otacek. Tzn. na 1000 otacek jedes rychlosti 59 kmh. Pokud bychom brali, ze tam bylo 4000 otacek, pak pri tech otackach bys jel 236 kmh. Tacho promeruje procentne stejnou odchylku. Takze ocividne mas nekde chybu a kecas. a to pises, ze tam bylo 4000 a mozna neco pres. Ja se divim, ze sis to nezkontroloval, protoze toto je desny chytak a chce-li si nekdo vymysleti, aby vypadal chytre, casto tam udela chybu ;)

Takze pokud jsou i tve dalsi infa o fiatu a alfa apod. takto dukladna a verohodna, pak potes koste ;)
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od beaumont »

goes:
1) Těch 130 km/h (kdy bylo 2.200 ot.) je tacho, takže v reálu míň (nevím o kolik, to jsem přes GPS nepřeměřoval)
2) "kolem 4.000 otáček, možná maličko přes" znamená, že už si to nepamatuju přesně. Kdybych si to přesně pamatoval, tak bych to tam napsal, ale už je to pár měsíců zpátky, co jsem byl naposledy s tímhle autem v Německu.
3) Takže jestli při 2.200 otáčkách bylo 130 tacho a řekněme 120 reál, tak by při 213 reál bylo 3.900 otáček, což už je podle mého "kolem 4.000".
4) Jestli mi nevěříš, nevěř. Je mi to celkem u zadku.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od goes »

a uuuz to zacina. Ono i tech 213 bylo tacho nebo jsi pak zapnul GPS ;) takze ta odchylka je taky linearni, to neni stara S120, kde ta odchylka byla ruzna. Navic, aby to vyslo, tak to odchylky by musely byt docela velke.

tu nejde u vereni a nevereni tu jde o to, ze pises veci, ktere nesedi. Toto uz lze lehce zmerit a tam by ti mely tak zasadni rozdily proste nedavat smysl. Ja to ani nepitval a hned sem videl, ze to nejak nesedi, ze ty rozdily jsou vazne divne a taky ze jo. Kdyz tedy "presne nevis" mas to jasne napsat. Pokud napises 4000 nebo neco pres, tak to asi neznamena, ze to taky mohlo byt 3900, ale spise to, ze to bylo 4000 a vice, ale uz nevis presne. Jenze to je prave ono. Kazda dalsi otacka nad ony 4000 ti uz pridavaji na nepresnosti.

Takze jak rikam, priste alespon u veci, ktere se daji "zmerit" se zkus uvadet veci realneji a uveritelneji ;)
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od beaumont »

To máš napsáno v tom původním příspěvku, že těch 213 je podle GPS. Zajímalo mě, kolik to auto reálně jede max., tak jsem na chvilku přepnul navigaci do módu, kde ukazuje km/h. Jinak ji mám v módu navigace do cíle, kde ukazuje čas dojezdu (je to Garmin 760, kdyby sis to chtěl ověřit).

Pokud se ti zdá, že 3.900 otáček není v mezích výroku "kolem 4.000 otáček, možná maličko přes", tak se omlouvám tvému smyslu pro dokonalost. :ympray:
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od goes »

vis kdyz nekdo napise cca 4000, mozna malicko pres, tak v tom nevidim smer "mozna malinko min" ale spise 4000 ci vice. Ja vim, ze slovickaris, ale proste je tam ulet a to v lepsim pripade 10% a to kdyz zapocitam 5% odchylku tacha. Mi je to burt do te miry, ze mne nejak nestve kolik to toci, jen poukazuji na docela velkou nepresnost.
Uživatelský avatar
beaumont
Letec
Příspěvky: 1285
Registrován: stř 16 úno 12:55

Re: Fiat a vše kolem nich

Příspěvek od beaumont »

a) 100 otáček ze 4.000 není 10%
b) V reálu je mezi 3.900 a 4.000 nebo i 4.100 otáčkami naprosto zanedbatelný rozdíl - v hluku, spotřebě, ve všem. Takže ta hodnota té informace tam podle mého byla.

Ale asi nemá cenu se o tom dál dohadovat, uznávám, napsal jsem to nepřesně a TY, VELKÝ DOKONALÝ NEOMYLNÝ GOES, JSI MĚ ODHALIL. Spokojen?

A jestli máš jen chuť se pohádat, tak já dnes ne. Sorry.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ;-)
Odpovědět