Ale těma autama jsem nejel, tak třeba to je fakt bída. Je to určitě škoda pokud to je dole uměle přidušený. Já myslím, že na klouzání bude top stará M3C s DKG.
Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
60+ je normální rychlost když se jede nějaká zatáčka a chvíli se to drží. To se tak utrhne i na mokru
.
Ale těma autama jsem nejel, tak třeba to je fakt bída. Je to určitě škoda pokud to je dole uměle přidušený. Já myslím, že na klouzání bude top stará M3C s DKG.
Ale těma autama jsem nejel, tak třeba to je fakt bída. Je to určitě škoda pokud to je dole uměle přidušený. Já myslím, že na klouzání bude top stará M3C s DKG.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jak říkám, já jsem trouba, co si chce akorat “hazet zadkem”, pokuset se o cokoliv co predvadi na tom videu a uprimme i nezanedbatelna cast tvych onboardu by v mem pripadne skoncilo katastrofou… Nemam problem do nabrzdit a poslat do pravouhly zatacky vahou, ale tyhle rychly rwd smyky jsou nejak mimo me, bojim se.
Takze uznat, ze to vlastne nemam v ruce a slusela by mi spis GR86 je fer.
Ale u toho Forda me proste sere, ze to auto by to melo umet.
A z toho co rikal Muldix v testu, tak US verze by to umela :/
Takze uznat, ze to vlastne nemam v ruce a slusela by mi spis GR86 je fer.
Ale u toho Forda me proste sere, ze to auto by to melo umet.
A z toho co rikal Muldix v testu, tak US verze by to umela :/
black on black, petliter, jebem na too 
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Ja sem rok poctive trenoval a jak rikate 'hazel zadkem' ale paradoxne me to jde lip kdyz se jede rychleji na suchu, lip to citim kdyz to ma grip. Ta situace jako vracecka na mokru ve 40 je furt nic moc a o nejakym vetsim spojovani driftu si muzu nechat zdat uplne. Snad bude letos lepsi zima na trenink 
M140i
Honda PCX
ex Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
ex Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jo na suchu to je trochu lepsi, protoze jde vic citit od volantu, vim ze treba na NS se mi jede fakt divne na mokru a moc duveru v predek auta nemam.
Do tho driftu to chce s rozumem, zadne skubnuti volantem. Pak muzes dostat nedotacivy smyk a je to zabity. Natocit volant a pridat.
Treba tady uz mi ani ta 2jka uplne nestacila
https://www.google.com/maps/@49.9917684 ... FQAw%3D%3D
To uz je velka zatacka, ze verim ze automat za 3 by byl optimalni
https://youtu.be/cn4VbaJlj70?t=154
Do tho driftu to chce s rozumem, zadne skubnuti volantem. Pak muzes dostat nedotacivy smyk a je to zabity. Natocit volant a pridat.
Treba tady uz mi ani ta 2jka uplne nestacila
https://www.google.com/maps/@49.9917684 ... FQAw%3D%3D
To uz je velka zatacka, ze verim ze automat za 3 by byl optimalni
https://youtu.be/cn4VbaJlj70?t=154
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5786
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Konzerva od sardiniek s LSD
7-miestne GTI
7-miestne GTI
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Protože sfátky, v telce samé pohádky (to mě bytostně neba), tak čumím do fernetu a očuměl sem hafo drag-races (sporťáky) na TyTrubce od Matta Watsona - CarWow (na TyTrubku vždycky čumím na silent pohyblivé obrázky, čuli bez zvuku). Zajímavý postřeh z těch videjí: Zatímco u italských i jiných značek se mu ftěch videjích každou chvíli něco rozsfítilo na palubce (a většinou přestaly jet), tak u hraček z Cufnhauzenu NIKDY = vždy a fšude fungujou na 100%. Čuli asi něco na té deklarové poršetí supr-kvalitě něco bude....
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jo, akorát se repasujou motory, jak na běžícím pásu, až do generace 992 to je celkem tragédie, vč. supersportovních variant GT. Porsche je všechno možné, jenom ne spolehlivé, ale s tím jsou majitelé smířeni, protože jinak je to auto úžasné.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
já měl poršáky za držáky. A ono ne? takže když poršáka tak rok 2022 a dál?
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Právě že vůbec, jsou to kasičky (až do generace 992). Vím to jak z okolí, tak stačí projít recenze. U všech doporučují zjistit, kdy byla provedena generálka, což se děje u nájezdu cca 100tkm, není to dogma, ale těch případů je tak moc, že to už smůla být nemůže, prostě s tím musí majitel počítat a mít ve vačku tak 400 na opravu.
Proto si velká část majitelů kupuje prodlouženou záruku až do věku 15let auta. U motorů GT3 se nesmí auto zúčastnit organizovaného závodu (stačí amatérský seriál), jinak plnění padá.
Proto jsem už od začátku věděl, že s tím na okruh nikdy nepojedu, budu mít najeto 50tkm zatím bez zádrhelu (pokud nepočítám loňskou svolávačku na preventivní výměnu centrálních matic kol) a max. spokojenost, hlavně jako daily je to rozumně provozovatelné. Při GPS tempomatových 150 žere mezi 9,5-11l, což je krásné.
Proto si velká část majitelů kupuje prodlouženou záruku až do věku 15let auta. U motorů GT3 se nesmí auto zúčastnit organizovaného závodu (stačí amatérský seriál), jinak plnění padá.
Proto jsem už od začátku věděl, že s tím na okruh nikdy nepojedu, budu mít najeto 50tkm zatím bez zádrhelu (pokud nepočítám loňskou svolávačku na preventivní výměnu centrálních matic kol) a max. spokojenost, hlavně jako daily je to rozumně provozovatelné. Při GPS tempomatových 150 žere mezi 9,5-11l, což je krásné.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124