řidičBOB píše: ↑čtv 09 říj 19:39A to jsem na nějaké žumpoidní sociální síti četl, že k čemu je těm zmrdům takové auto, že mají jezdit ve Fábiích. Touareg 3.0TSI - POLICIE
V době, kdy Tvůj zřizovatel seká stovky mld sekeru každý rok, zvedají se daně, protože neudržitelně rostou výdaje, zvyšuje se hranice odchodu do důchodu nebo odvody osvč... by trocha zdrženlivosti nebyla na škodu. Touareg; 540i; provoz F430...
Fabie je blbost. Rozdíl Touareg/Kodiaq/Caravelle je v celkových nákladech kapka. Pro 95% zaměstnanců (<100 btto) je Touareg symbol nedosažitelného luxusu a to umí pozlobit.
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Já se za to nestydím. Nemusíš psát v hádankách a snažit se o vtip. Ta práce mne mnohému naučila a vím, že dnes bych jí už dělat nemohl.
Každému bych jenom doporučil , aby si tu práci zkusil, než začne kolem sebe plivat síru.
Kdyby to auto sloužilo kancelářským krysám, byl bych také na straně kritiků. Ale jako vozidlo Velitele, nasazené v přímém výkonu, je to úplně ok.
TD: vrchol luxusu to určitě není. Luxusní SUV to pravděpodobně bude. Kdybys takové auto vlastnil, tak jistě víš, že cenově to zase takový rozdíl proti Q7 (Turek není konkurent Q8) není. A servisově už vůbec ne.
Věř, že komplet výměna brzd předek/zadek stojí víc, než tvoje soukromé auto.
TD: vždyť takhle je to správně - jedna strana modrá, druhá červená.
Nebyls to náhodou zrovna ty kdo psal, že červená je super, že je ve dne lépe vidět?
A v noci je to jedno…
Věř, že komplet výměna brzd předek/zadek stojí víc, než tvoje soukromé auto.
To věřím.
Ale nebudem si nic nalhávat - je to jen cena a přepal za logo. Včetně hodinové sazby mechanika, kterýmu je úplně jedno jestli dělá brzdy na Audi nebo Oktávce. V případě Audi bych teda dražším materiálům (inspirace ve sportu) i věřil, ale Touareg bude mít obyč brzdy - teda dle zasraných disků od destiček nemá ani keramický, což mám i já
TD: vždyť takhle je to správně - jedna strana modrá, druhá červená.
Nejsem a nikdy jsem nebyl zastáncem pevného řešení barvy na jedné straně - přesně z důvodu, co píšu zde:
Třeba když jede pražská ZZS do křižovatky zprava, vidíš jenom červenou - úplně tím padá výhoda kombinace červeno/modré kombinace.
A že člověk vidí jenom vozidlo z boku nebo jenom půlku není nic neobvyklého
Úplně to jedno není, protože červená se dost v záplavě semaforů a brzdových světel ztrácí
HZS zcela běžně dává dvojbarevné provedení - tj. levá modrá, pravá červená, levá červená, pravá modrá a tak střídání dokola... Mimochodem u ochranné služby (a asi zásahovka, atd), které mají pouze magnetickýho "kožaka" na střeše - tak taky bliká obouma barvama na střídačku
Je to třeba v tomhle videu (ano, musíš se na to zaměřit, jinak si toho střídání barev ani nevšimneš)
Ad ty brzdy: keramika je u Audi k dispozici jenom u RS modelů. A pro běžného smrtelníka, to je zcela zbytečná investice.
Co se týče klasických brzd - tak Touareg a Q7 je má stejné. Ono totiž Touareg, je vlastně Q7 s jiným logem.
Ad barvy: U tebe už je takový standard, že hledáš problémy, kde vůbec nejsou.
Magnety jsou dvoubarevné z úplně jiného důvodu - ne, aby měl řidič mixu klidné spaní. Já třeba viděl i kombinaci na Transportéru a na Fordech - modrý magnet vepředu a červený vzadu. Hrozný peklo! Skoro jsem je neviděl