M.Z. píše: ↑stř 01 říj 18:17
nevyhnutelnou opravou motoru
OK, řekněme, že ty moje levnější hokusy-pokusy budou naprd (a nebudu se tomu vůbec divit, nicméně chcu to zkusit, co dyby náhodou), tak GO motoru: Musím to naštudit, co? Mechanik-laik ve mně -písty, pístnice, kroužky, výbrus... what else?
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
PP: Velmi by mě zajímalo, jestli se ti podaří najít někoho, kdo odborně (a úspěšně) zvládne generálku N52. Budu napjatě čekat na výsledek, určitě pak dej vědět, jak to dopadlo, popřípadě co jsi zjistil.
já bych snad šel cestou swapu stejnýho motoru z pojízdnýho kusu. Jasný, vždy je to loterie, ale bude to levnější a o něco jistější výsledek. Prostě jednou za 2 roky swapnout motor než dělat generálku za statisíce, která může dopadnout jako posledně.
NE! Měnit motor NE a Ne a NE. To už sem se vycvičil u brambora1 (N53) že ty repasované OEM BMW motory stojí úplně na guvno. Dyžtak bude GENERÁLKA u Michala nebo inde. Ale napřed levné kroky 1 a 2.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
odpovídám v rychlosti, možná blbě: Nemám V8, mám R6.
Tohle sem dostal radou na BMWklubu:
kychtax píše: ↑čtv 02 říj 21:14
výbrus? Když budeš mít hladké stěny? Zkontroluješ stetoskopem. U mne v 250tis uplně hladké.
Jako laik, za mne - ty kroužky, při tom vymenit dole veskera loziska (klika ojnice), zkontrolovat olejove cerpadlo a zkontrolovat, případně opravit hlavu - ventily, vule, gufera ventilu, hydroštely, přetěsnění vanos/vaček..zajímá mne jestli ještě někdo něco přidá.
To mi /Michalovi bude stačit.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.