BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 591
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od Eda »

Chtel sem neco napsat ale pak sem si to rozmyslel, pavproch stejne pujde cestou opravy s dvornim mechanikem :D

Ja bych se toho zbavil, mam e90 rad ale ne tak moc abych se v tomto pripade nedival uz jinam
M140i
Honda PCX
ex Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17306
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Já naopak u e90+e91 už zůstanu navždy. Nic inačího už nechci.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17306
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

M.Z. píše: stř 01 říj 18:17 nevyhnutelnou opravou motoru
OK, řekněme, že ty moje levnější hokusy-pokusy budou naprd (a nebudu se tomu vůbec divit, nicméně chcu to zkusit, co dyby náhodou), tak GO motoru: Musím to naštudit, co? Mechanik-laik ve mně -písty, pístnice, kroužky, výbrus... what else?
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 826
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: BMW Divize

Příspěvek od Spectral »

PP: Velmi by mě zajímalo, jestli se ti podaří najít někoho, kdo odborně (a úspěšně) zvládne generálku N52. Budu napjatě čekat na výsledek, určitě pak dej vědět, jak to dopadlo, popřípadě co jsi zjistil.
:ar!
Uživatelský avatar
delphin
Pan Řidič
Příspěvky: 257
Registrován: pon 04 črc 23:01

Re: BMW Divize

Příspěvek od delphin »

What else? Pokud není akceptovatelná nejrozumnější varianta new car, tak new engine. Respektive u BMW asi spíš Werksneuer Motor ;-)
Nejdřív Pionýr, pak Favorit, Fabia, Focus, Superb, Kodiaq a teď Octavia se Superbem. Ale Pionýr mi pořád zůstal...
spooon
Pan Řidič
Příspěvky: 294
Registrován: ned 05 led 23:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od spooon »

já bych snad šel cestou swapu stejnýho motoru z pojízdnýho kusu. Jasný, vždy je to loterie, ale bude to levnější a o něco jistější výsledek. Prostě jednou za 2 roky swapnout motor než dělat generálku za statisíce, která může dopadnout jako posledně.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17306
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

NE! Měnit motor NE a Ne a NE. To už sem se vycvičil u brambora1 (N53) že ty repasované OEM BMW motory stojí úplně na guvno. Dyžtak bude GENERÁLKA u Michala nebo inde. Ale napřed levné kroky 1 a 2.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Eda
Mistr volantu
Příspěvky: 591
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od Eda »

A potrebujes vubec tento typ auta? Nemyslim to zle ale videl sem ze prodavals kolo apod., neslo by povysit mazlika na daily kdyz k tomu mate leguana?
M140i
Honda PCX
ex Civic 1.4i
ex e36 328i
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1999
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: BMW Divize

Příspěvek od Zajda »

Podívej se někdy na youtube M539 Restoration kanál jak to zhruba vypadá když někdo genrálkuje BMW motor tak, aby to dobře dopadlo :)
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
//// 1.6 ECOjet
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 17306
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

odpovídám v rychlosti, možná blbě: Nemám V8, mám R6.

Tohle sem dostal radou na BMWklubu:
kychtax píše: čtv 02 říj 21:14 výbrus? Když budeš mít hladké stěny? Zkontroluješ stetoskopem. U mne v 250tis uplně hladké.
Jako laik, za mne - ty kroužky, při tom vymenit dole veskera loziska (klika ojnice), zkontrolovat olejove cerpadlo a zkontrolovat, případně opravit hlavu - ventily, vule, gufera ventilu, hydroštely, přetěsnění vanos/vaček..zajímá mne jestli ještě někdo něco přidá. ;)
To mi /Michalovi bude stačit.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Odpovědět