V praktické části u "sloupy vody, vyhni se nebo brzdi", mě překvapil jím prosazovaný názor, že je obecně lepší brzdit než uhybat. Protože kdo brzdí sice bourá častěji, ale s menší pravděpodobností fatálně. A lepší 4x měnit nárazník než jednou airbagy.
STI si na kluzný ploše málem párkrát uřízlo vostudu, zadní gumy toho už mají fakt dost a s vyplou stabilizací to ujíždělo fest.
V panickém brždění jsem si uříz vostudu já, když sem si drcnul do plynu a vytůroval to jak IV. na parkovišti u Tesca.
V mokrý zatáčce jsem si to jednou nadhodil, dostal bídu do vysílačky, tak jsem toho nechal a už si jenom házel zadkem na výjezdu

Na celým kurzu mě ale nejvíc překvapila potřeba většiny účastníků se dohadovat s instruktorem o tom či onom a sdělovat své světonázory na řízení, dopravní předpisy, Zdechovského, policajty, pojišťovny, Fialu, asistenty řízení...
Jakože kluci, všem je to u prdele a tomu instruktorovi obvzlášť
