

ne požadavky, ale názory.Reese píše:Mně ale to co popsal p.J vůbec nepřipadá nijak extrémní, to je v podstatě normální jízda s rychlou změnou režimu. A už tu to nedává. Ani já koneckonců nejsem žádný závodník, ale co chci s převodovkou udělat za mě žádný automat neudělá jak si přeju.
Jistě - pokud upřednosťnuji automat před manuálem, neumím řadit. Brilantní logika. A kde je dáno, že polovina radosti z ovládání auta je dána kvedláním? Jsou na to tabulky? Když si užívám jízdu autem a řízení srovnatelně s manuální i automatickou převodovkou, tak to automaticky znamená, že neumím řídit/řadit? Není to "užívání si" dost subjektivní?jarka píše:petris: Neumím si představit koupi sportovního auta s AT, to se přece řidičsky připravím o polovinu radosti z ovládání auta??? Sice může být AT rychlejší a plynulejší, ale už to neřídím já, což je u sportovního auta dost zásadní problém. V potahu apod. autech ano, ale když se chci bavit tak proč, snad jedině proto, že neumím řadit...
Hmm.pjanda píše:Takze opet na vazkach?d1.8t píše:Musim říct, že to kouzlo je neskutečně velký.
typicky nazor lidi kteri vubec nevi o co jdepetris píše:To mi přijde jako omezený pohled. Cit pro řízení nemá nic společného s dobrovolnou volbou automatu a výběrce této varianty ani nemusí nic postrádat. Tak to možná bylo kolem '95 roku, kdy v autech byly 4.stupňové "zázraky". Ale v dnešní době se automatické převodovky stávají objektivně lepšími a rychlejšími než kvedlání klackem, ať už se to vyznavačům manuálu líbí, nebo ne. A usuzovat o kupci např. nové 911 s AT , že mu automaticky "něco chybí", nebo se tak projevil jeho "necit pro řízení" je dle mého názoru dost mimopjanda píše:Kdo to neumi, nebo se tomu vyhyba, tak mu jednoznacne neco chybi... i samotna volba, preference resp. akceptace automatu svedci o jistem "necitu" pro rizeni.. Kdo toto prechazi opet neco postrada...![]()
Jestli ono to nebude celé tím, že..
pjanda píše:...Nebot ja automat proste nemohu vystat...
Na poskakování po Pařížské nemá smysl kupovat manuálExFun píše:Odhadem více než 50% majitelů Porsche, Ferarri, Astonů, Lamb by s vámi nesouhlasilo.
HM: neznam realna cisla, ale rekl bych ze AT je momentalne tlacen spis v EU... v US je podle mych info vetsina supersportu v manualu...btw ty by sis radsi vzal ferrari v automatu?HondaMan píše:Na poskakování po Pařížské nemá smysl kupovat manuálExFun píše:Odhadem více než 50% majitelů Porsche, Ferarri, Astonů, Lamb by s vámi nesouhlasilo.
Myslím že i v kategorii supersportů bude podíl AT převodovek mnohem vyšší než 50%.
Nijak osobně si to vážně neberu, jde pouze o diskuzi. Jen nechápu, proč bych měl nutně o něco bez manuálu přícházet? To, že bys ty, nebo jiní zde o něco přišli je mi jasné - dávate to dost hlasitě najevo. A já vám vůbec netvrdím, že si vymýšlíte. Kde se ale bere ta obecná pravda, že to takto musí mít každý?jarka píše:Neber si to tak osobně, samozřejmě že si jízdu můžeš užívat i s automatem, ale prostě bez dobře ovládanýho manuálu o dost přicházíš. Řekl bych to spíš takhle, pokud umíš perfektně řadit s manuálem a přesto si pro zábavu vybereš automat, tak pak jo, ale většina lidí tu fázi s manuálem vynechá a pak se bijí v prsa jak to nepotřebují (i když ani neví co).