Řidiči, co to mají v ruce...
Moderátor: řidičBOB
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Tolko problemov a pritom to normalny clovek cele zvladne do 20 sekund aj o 2 rano s 2promile.
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2968
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Zatím jsem se ani nedozvěděl, jestli lze vybrat místo na mapě nebo tam musím vymyslet adresu a kolik zbytečných otázek či reklam musím odkliknout
To je jako v KFC ty jejich úžasný samoobslužný kiosky... Než si tam dotyčnej objedná, tak já už čekám na výdeji
To je jako v KFC ty jejich úžasný samoobslužný kiosky... Než si tam dotyčnej objedná, tak já už čekám na výdeji

Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Nemozes si vybrat nic, kam ta odvezie tam budes.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28416
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Takže ty tady mluvíš o složitosti používání aplikace a vlastně ani nevíš, jak funguje? Jak příznačné 

No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time

Re: Řidiči, co to mají v ruce...
jenže to je píčovina, už ze samotný podstaty. Čerpačka má relativně velký fixní náklady (=mít otevřeno), který nese bez ohledu na objem, a každý litr co prodá je po odečtení nákladů na nákup zboží a nějaké zanedbatelné náklady na opotřebení technického zařízení, prakticky čistým ziskem a s jeho prodejem nejsou spojeny žádné dodatečné náklady. Takže čím víc, tím líp. Klidně zalevno, hlavně ať se čerpadlo nezastavuje.Truck Daškam píše: ↑pon 02 pro 22:17Jede se stylem levno a hodně... Říkám tomu "Ono taktika"Což btw, při těch cenách za který to v Praze jezdí, ani tak nechápu.
Tágo / Uber / (...) naopak každou další prodanou jednotkou vyrábí další a další náklady. Na naftu, na opotřebení auta, ten šofér taky asi nebude placenej jenom od hodiny. A pokud mě v sobotu v 1 ráno bere od Máje 10 kilometrů úplně do hajzlu a chce za to 117 korun, tak to prostě nemůže vyjít. Za takovou zoufalost ti nemůže jezdit ani malá dodávka dálky v kolečku, natož taxikář, kterej spoustu kilometrů naskáče prázdnej a ještě mu to zdaleka tak neodsýpá jako dodávkářovi co ve 3 ráno vyráží Brno-KV na otočku...
Naftu neojebeš vůbec, provizi Ubru taky ne, ten pákistánskej nebo co to bylo za bordel, šofér pořád aspoň těch 100-150 korun na hodinu od svého pasáka dostat potřebuje, co jsem zahlíd na odo, tak ty auta často měly i pod dvě kila, takže nějaká amortizace pořád probíhá, na servisu se dá škudlit dlouho, ale do nekonečna taky ne. Neodvádět DPHčko není moc chytrý, viz nedávná razie...
Jeden Tolja mi vykládal, že se na tom autě točí čtyři, takže se vůbec nezastaví. Ale to s tou samotnou jednotkovou ekonomikou za kilák ale vůbec nic neudělá, pořád je to neskutečně málo a rostoucí objem na tom vůbec nic nemění. Maximálně si boss rozpočítává náklady na svoje GLSo do většího objemu, ale to stále neřeší můj problém, že to kurevsky nevychází.
black on black, petliter, jebem na too 

- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 2017
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Asi pračka a k tomu intermitentní rozvoz pašovaných cenin, pasáček si bestag mezi ochočenými pakoši ňáké spolehlivé bjelouše najde. 

Čím víc zbraní, tím větší mír!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
"Je pravda denní a pravda noční." psychiatrický pacient z oddělení paranoidních bludů a schizofrenie
CEO - Cheat Execrative Offender
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
"Je pravda denní a pravda noční." psychiatrický pacient z oddělení paranoidních bludů a schizofrenie
CEO - Cheat Execrative Offender
- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2968
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Hm, to je fakt málo. Otázkou je, kolik ten pakistánec za volantem má.. Ale 150 to nebude, když za hodinu vydělal 200kč.A pokud mě v sobotu v 1 ráno bere od Máje 10 kilometrů úplně do hajzlu a chce za to 117 korun
A já teda myslel, že to jezdí každej sám na sebe, ne že je někdo zaměstnává?
Chápeš to?
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
urcite to nebude vsechno na jedno kopyto a ze by je nekdo formalne zamestnaval bych si dovolil pochybovat, ale co jsem slysel, tak jich vetsina ma nakou “strechu”, ktera se stara o flotilu a resi prusery 
UKcka na stavbach dtto a kdyz se s nima zacnes domlouvat, ze ucast ty sunkovy hlavy v olitanym GLu na vasem vztahu neni uplne nutna, sunkohlav prijede i s kamosema…

UKcka na stavbach dtto a kdyz se s nima zacnes domlouvat, ze ucast ty sunkovy hlavy v olitanym GLu na vasem vztahu neni uplne nutna, sunkohlav prijede i s kamosema…

black on black, petliter, jebem na too 

- Truck Daškam
- Letec
- Příspěvky: 2968
- Registrován: pát 06 lis 22:10
Re: Řidiči, co to mají v ruce...
Prý dostavba severozápadní části D0 není potřeba, protože tranzit dle údajů tam nejezdí.
Jak jim vysvětlit že tam nejezdí proto, protože tam nesmí (kromě zakázané Blanky není ani kudy) a tím pádem zatěžuje pouze jihozápadní část? (což je na té mapě taky vidět)?
A to je řeč jenom o vozech, co čítačema projedou.. Když budu jezdit Prahu, čítačem neprojedu celej tejden
Jak jim vysvětlit že tam nejezdí proto, protože tam nesmí (kromě zakázané Blanky není ani kudy) a tím pádem zatěžuje pouze jihozápadní část? (což je na té mapě taky vidět)?
A to je řeč jenom o vozech, co čítačema projedou.. Když budu jezdit Prahu, čítačem neprojedu celej tejden
Chápeš to?