olda píše:
Já měl 2 AT 218i půjčenou na víkend a k mému překvapení se vůz choval a zněl docela slušně. Přiznám se ale, že jsem ho z venku neposlouchal. Jako jediný vůz do rodiny by se s ním dalo žít. V tu dobu jsem jezdil s F15 X5 xDrive40d, takže docela rozdílné vlastnosti vozů.
Mám stejnou zkušenost, jezdilo to hezky.
Měl jsem originálně namířeno k M3, ale po absolvování testů jednak s M3 v M/T a pak s M135i xDrive A/T jsem chvíli váhal a dokonce seděl i v M2, ale nakonec po dlouhém brainstormingu zvítězila M140i ve které teď jezdím. Mé dojmy po nějakých 1000km jsou víceméně rozporuplné. Předesílám, že zatím jezdím jen v komfortu a nešel přes 4500 ot/min. Začnu plusy: Velikost vozu, parkování, manévrování, relativní pohodlí a klídek v kabině, výbava (rozjel jsem se s volitelnou výbavou... , performance a zvuk motoru ve vyšších otáčkách (4500 ) brzdy, lehká spojka, ozvučení HK, střešní okno............Mínusy: vůz je těžký i pocitově, obzvláště předek. Řizení je tužší než jsem očekával. V M135i, kterou jsem testoval jsem ten pocit neměl. Překvapivě, nějakou tuhost řízení jsem nezaznamenal ani v předešlé X5. Řazení. Pro někoho, kdo byl zvyklý na cvak cvak řazení v Type R Hondě a velmi podobné řazení v Mazdě MPS, je řazení velkým zklamáním. Mám takové neblahé tušení, že před nějakou dobou BMW přestalo pracovat na vylepšení manuální převodovky a výsledkem je pak logicky snížená poptávka po této převodovce. No a pak BMW pokrytecky tvrdí, že po manuální převodovce není poptávka. Ona by byla, kdyby na manualní převodovce BMW vývoj zapracoval. Což by samozřejmě vyžadovalo uvolnění prostředků, kterých se bohužel BMW momentálně nedostává. Ale výmluvu mají a tak jsme stuck s tímto kompromisem, co ve voze je. Dříve alespoň BMW nabízelo zkrácenou řadičku v Mparts, ale i ta nabídka se odtud vytratila. Nevím ale, jak "úspěšně" by tato řadička zafungovala v M140i. To je můj největší bitch, co se M140i týče. Dále mi chybí sledování mrtvého úhlu, který v 1er nelze a LSD, který se musí přikoupit přes dealera. Nasedání do a vysedání s vozu není také k vůli umístění B sloupku zrovna pinkačka. A to mám kvůli krátkým nohám sedadlo hodně vpředu. Pro dnešek toť vše. Cheers.
Jsem tu nejak prochazel historicke prispevky. To bude asi ta tvoje kara. To jsi toho moc nenajezdil ...
Přišel mi z CarTecu mail o akci na OEM náhradní díly "4th Level Campaign - Parts basket" - sem si s nima vyměnil maily a jako jo, sleva až 25% z katalogových cen, to je slušné. Protože se bramborovi2 blíží "óbr" preventivní servis 150kkm (budu preventivně měnit půlku auta), taxem to hned se slevou i objednááál.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Brambor2 má (jako každá e90) ukazatel servisního intervalu (výměny oleje), vyměním olej, vyresetuju ten interval (= ukazuje 15.000km) a jezdím - jak přibývají kilometry na tachu, tak ubývají (v tisících km) z toho ukazatele. Co je mi ale divné (jezdím pořád stejně - zahřát a pak ráth a často redline), že na začátku to víceméně koresponduje - najedu ca 1000km a z toho intervalu zmizí jedna tisícovka, když ale od výměny oleje najedu 8-10tis km, ten servisní intereval zrychlí ubývání (odečítá 1000km po každých skutečně ujetých už 500 až 700 km) - PROČ?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Myslím že u BMW nejde čistě jen o výpočet ale měří se kapacita kondenzátoru uvnitř náplně kdy olej funguje jako jeho dielektrikum a z toho se určuje kontaminace.