BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: BMW Divize

Příspěvekod Předseda » pon 05 dub 12:40

pavproch: hele jak se ti jezdí se svorem jako daily? Ty s tím asi nejezdíš bokem, co?
Uživatelský avatar
Předseda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 642
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » pon 05 dub 13:11

Nejezdím. Mám ráth čistou stopu, žádné kudrlinky. Takže ho mám (vlastně) zbytečně.... ne, kecám, svor pomáhá strašně moc v zimě na kluzkém, už jen proto bych auto bez svoru nechtěl.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 15182
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvekod Předseda » pon 05 dub 13:28

tak na kluzkém o tom žádná. Aktivovaný e-diff teda odvedl letos v zimě taky slušnou práci. Neměl jsem problém ani v prudkém zasněženém kompci, kdy jsem musel zastavit a znovu se rozjet. Zvažuji to ale právě na jízdu bokem.. Zajímalo by mě, zda to jde lépe vzít bokem při výjezdu z vedlejší atd.. takové ty klasické 90°. Při daily to asi není poznat vůbec, ne?
Uživatelský avatar
Předseda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 642
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » pon 05 dub 13:33

Není.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 15182
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvekod Předseda » pon 05 dub 13:52

Tak na daily drive to očividně pro mě nemá smysl. Jen pokud by se s tím dalo snáz jezdit bokem. Ale nevím jak moc "easy" to oproti open difu je.
Uživatelský avatar
Předseda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 642
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvekod pavproch » pon 05 dub 14:04

Tak to bohužel neporadím, protože to (drifty, dveřma napřed) nedělám, ani sem to nezkoušel = je mi líto auta ho tak "brutálně" trápit.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 15182
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvekod M.Z. » pon 05 dub 14:25

Předseda píše:Tak na daily drive to očividně pro mě nemá smysl. Jen pokud by se s tím dalo snáz jezdit bokem. Ale nevím jak moc "easy" to oproti open difu je.



Samozřejmě, že je to se svorem lepší, takhle jezdím daily furt :D
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 4205
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvekod Bond007 » pon 05 dub 17:06

M.Z. píše:
Předseda píše:Tak na daily drive to očividně pro mě nemá smysl. Jen pokud by se s tím dalo snáz jezdit bokem. Ale nevím jak moc "easy" to oproti open difu je.



Samozřejmě, že je to se svorem lepší, takhle jezdím daily furt :D

+1
BMW 540i Touring X-Drive
Bond007
Economy Run Master
 
Příspěvky: 2521
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvekod Bond007 » pon 05 dub 17:07

ale v pasátu ho nemam, ale driv z Z4M, M3 a spol ano...
BMW 540i Touring X-Drive
Bond007
Economy Run Master
 
Příspěvky: 2521
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvekod Předseda » pon 05 dub 20:30

MZ + Bond: Tak očekávám, že to je lepší. Na daily imo svor neocením. Resp. nebude to stejný rozdíl jako shit pneu a dobré pneu. Přemýšlím, zda se dá nějak kvantifikovat ten rozdíl např. na mokru modelová situace. výjezd z tunelu Blanka na Břevnov. Krásná vracečka na dvojku. Nebo jakákoliv zatáčka / vjezd do křižovatky o 90°.. Zda to pak jde snáz i na suchu?

V zimě jsem si užil i s e-diff na sněhu táhlé smyky, což mě bavilo dost. Posunout to na mokrou silnici by bylo bomba. Na sucho si myslím chybí výkon nebo rychlost.

//MZ: tak ty máš M2, tam je svor od výroby a výkonu na jízdu bokem dostatek i na suchu :D To se nedívím. To je jiná písnička než s 250hp

///update

ještě se zeptám: budu měnit těsnění olejové vany. Všechny díly už mám koupený a nechám to dělat mechanika. Koupil jsem i těsnící pastu, ale nikde na YT jsem nenašel kam se dává? Zda na vanu nebo na blok? Dává se na to gumové těsnění? Nebo na tu kovovou část?
A druhá věc: když už to bude všechno dole - napadá vás něco, co udělat rovnou taky, protože pak je k tomu blbý přístup? Napadlo mě zkontrolovat a vyměnit šály. Ale nijak jsem si nevšiml, že by na to R6 trpěly. To spíš M3 V8. Tak do toho šahat nebudu. A pak případně zavěšení motoru, ale co jsem našel symptomy na yt, tak se zdá, že ty moje jsou ok. Víc nevím co případně udělat..?
Uživatelský avatar
Předseda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 642
Registrován: stř 16 úno 11:20

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků