Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz

O všem co se týká našeho webu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5133
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz

Příspěvek od mmira »

bohuzel, obraz ne nas, ale lidi vseobecne. kvalita obsahu dnes o navstevnosti nerozhoduje, jen titulek a prvni veta perexu.
Autoforum.cz
R + S + RS
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
Příspěvky: 403
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz

Příspěvek od _sulcik_ »

https://www.autoforum.cz/bleskovky/23-l ... is-nelisi/

přijde vám tenhle článek opravdu normální? Vážně může někdo toto napsat a říct si: "Jo, dneska jsem odvedl dobrou práci."?
28 km/h v maximálce je docela dost, nehledě na to, že stačí pohledat na internetu a nová corsa 130k udělá 200 km/h, takže rozdíl je ještě větší. To pisatel chyběl na základní škole, když se probíralo, že odpor vzduchu roste s kvadrátem rychlosti? A to se ani nebavím o tom,že porovnávat auta podle max. rychlosti je záležitost prvního stupně základní školy, protože záleží dost na zpřevodování...
Stačí se podívat na zrychlení obou aut, kde je rozdíl dvojnásobný... Ještě dodám, pokud to pisatel neví, že Výkon je fyzikální jednotka a ty se s časem nemění jsou stejné jako před 30 lety. Tedy před 40 lety to bylo trochu jinak, to byl totiž výkon dělnické třídy a tak byl dvojnásobný, protože kapatalističtí fyzikové čekali na každé naše zaváhání...

Vážně ostuda vydat takový paskvil, hlavně že to má chytlavý nadpis
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Uživatelský avatar
aikoN
Letec
Příspěvky: 1063
Registrován: stř 16 úno 18:32

Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz

Příspěvek od aikoN »

Měl bych dotaz k tomuhle článku:
https://www.autoforum.cz/predstaveni/dl ... tu-zadrel/

Jak nadpis, tak celý úvod se nese v duchu, že auto v testu propadlo kvůli tomu, že má litrový tříválec, který se ukázal být značně nespolehlivý. Když následně dojde na problémy, jsou zmíněny následující:
- uvolněné sedadlo
- rachotící řízení
- vadný termostat
- vadné uchycení olejové pumpy

Marně ve výčtu hledám něco, co by se dalo klasifikovat jako závada motoru, případně něco, co by mělo příčinnou souvislost s tím, že se jedná o "vyhoněný" litrový tříválec, který má být údajně hodně namáhaný, čímž se úvod článku obšírně zaobírá. Mohu požádat o vysvětlení tohoto rozporu?
Rychlost zabíjí!
SamotZdeny
Autoškolák
Příspěvky: 63
Registrován: čtv 28 bře 14:52

Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz

Příspěvek od SamotZdeny »

TOHLE ti nestačilo?
Během demontáže pohonné jednotky bylo zjištěno, že selhal šroub, který sloužil k uchycení olejové pumpy. Následně díky tomu došlo na destrukci jejího ozubeného řetězu, jehož kousky se dostaly do jednotky, a zkolabovalo tak mazání. Výsledkem je zadřený a tedy kompletně zničený motor.
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
Příspěvky: 403
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz

Příspěvek od _sulcik_ »

Ale tahle závada se může stát u v8 stejně jako u tříválce, nemá to nic společnýho s hospodskými kecy typu "vyhoněný tříválec nic nevydrží", jak je naznačeno v nadpisu. Prostě již klasický místní odpadní clickbait na stejně odpadní stránce, kterou drží nad vodou jen velká členská základna tohoto fóra. Škoda, kdysi to bývala moje nejoblíbenější česká stránka s auty.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Uživatelský avatar
aikoN
Letec
Příspěvky: 1063
Registrován: stř 16 úno 18:32

Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz

Příspěvek od aikoN »

_sulcik_ píše:Ale tahle závada se může stát u v8 stejně jako u tříválce, nemá to nic společnýho s hospodskými kecy typu "vyhoněný tříválec nic nevydrží", jak je naznačeno v nadpisu.
Přesně tak.
Rychlost zabíjí!
Uživatelský avatar
Shr3k
Mistr volantu
Příspěvky: 688
Registrován: pát 19 srp 11:15

Re: Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz

Příspěvek od Shr3k »

Jedna Petra povídala:
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ma ... a-zadarmo/

Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru (sic!):
Změny parametrů motoru SKYACTIV-X IPM1 bylo dosaženo další optimalizací spalovacího procesu, a to nejenom aktualizací řídícího software hnacího agregátu, ale také použitím nových odlišných dílů a komponentů, mimo jiné i pístů s dopadem na kompresní poměr.
Uvedené změny se odráží rovněž v homologaci a schválení těchto vozů IPM1 – jejich údaje v CoC a registračních dokumentech jsou jiné a odpovídají novému provedení.
Komplexní zpětná změna výkonových parametrů pro dosažení výkonu přicházející verze IPM1 u již provozovaných motorů SKYACTIVE-X vozů Mazda3 a Mazda CX-30 tedy z výše uvedených důvodů není možná a není ani plánována výrobcem.
2018 Opel Insignia Country Tourer 2.0T
2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Odpovědět