BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2800
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

Běž se svézt někam na okruh s instruktorem a až ti ukáže co a jak tak tam ty auta pořádně potrap a pak třeba objevíš kde je zakopaný pes. Na silnici se na jejich limit prostě nedostaneš na tak dlouho. Další pozitivum pro tebe je, že pak konečně budeš muset řešit výměnu spotřebáků v kratším intervalu a budeš se mít zase v čem vrtat :) a zároveň tě to i posune. Máš to blízko na sk - doporučuju SK-Ring, mi přišel fajn.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: BMW Divize

Příspěvek od ExFun »

To bude v kinematice náprav. Uložení. Můžeš mít už ne úplně ok siletbloky. Ale může to být už z výroby.
Tohle třeba dělaly starší Volva. Tam nešlo projet zatáčku bez korekce volantem. F30 je tím taky celkem známá a dělaji to silentbloky zadní nápravy. Podvozky dělané na RFT jsou změkčené jinde a tohle je důsledek.

Jinak jsem překvapen, že obě auta jsou RWD. Dříve jsi hájil Xdrive
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16307
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Kuju. V silenblokách ani uložení to nebude, brambor2 na jaře dostal úplně všechny nové OEM, zadní dokonce z ///M3.

xDrive - ano byl jsem toho zastáncem, dokud sem měl brambora1, brambora2 (RWD) holt když toho napadne moc nebo to moc klouže nevytahuju (a jezdím Pindicou, což je 4x4)

Na okruh semi nechce, já rači okresky.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2800
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

pavproch píše:Na okruh semi nechce, já rači okresky.
Velká chyba, až na "velkých" okruzích (tzn. né sosnová apod.) na limitu ti spousta věcí dojde, na okreskách na tyhle věci prostě není místo (teda pokud máš rozum - což předpokládám že máš :) ). No a pak to všechno zužitkuješ na okresce.

PS: prostě tenhle přístup nechápu, jsi ochotnej obětovat strašný prachy a času za to aby to fungovalo, ale už neuděláš ten hlavní krok a neivestuješ do sebe relativně drobný, aby jsi to uměl pořádně používat...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
rhinos
Mistr volantu
Příspěvky: 757
Registrován: pát 04 bře 11:21

Re: BMW Divize

Příspěvek od rhinos »

ja vim ze to tu asi od PP bylo 1000x ale uvazuju ze bych si poridil daily car a zaroven aby to bylo ramci moznosti zabavne.
Ted mam trojkovou mazdu BK. Byla to koupe z nouze kdyz jsem nemohl sehnat to co jsem chtel a nutne jsem potreboval druhe auto.
Jsem z ni pomerne nadsenej. A uz jsem uvazoval o novejsim modelu ale jsou tam ruzna ale dana Mazdou ;)
A navic mi posledni dobou ten nahore stavi do cesty fakt pekny brambory :D

Urcite chci benzin a "trojkovy" model.
A samozrejme bez hnusneho automatu.
Zrejme spise jeste E9x
Ale jaky motor?320i/325i?

A na co si dat pozor? Matne si vzpominam ze to melo problem s variabilnim casovanim ventilu?
Citroen C4 GP
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1377
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvek od Předseda »

Na 320i e90 se vyprdni. To tě bavit nebude. 325i / 330i už jo. Osobně bych šel do 335i. A u 325i asi do třilitru. Olej to bude žrát všechno. To je klasika. Taky záleží jak tomu budeš chtít nakládat. Třeba skončíš u 325/330d
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5428
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: BMW Divize

Příspěvek od Stepan »

Najít N52 motor 330i. N53 nechceš, 325i je považováno za lenocha, kvůli prevodum. mmira řekne víc.
Jestli je tohle v rozpočtu, imo nemá cenu hledat dál:
https://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic. ... 5&t=104165
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1377
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: BMW Divize

Příspěvek od Předseda »

N53 klidně chce, ale nesmí to kupovat jako jouda stylem má to 4kola a volant, tak to chci.. Rozdíl mezi 330i / 325i je v differáku kde je 3,07 vs 3.15

BTW prodávat 14 let starý auto s 270 za 260tis to je dost naivní
MadJoe
Řidič začátečník
Příspěvky: 132
Registrován: úte 13 led 09:43

Re: BMW Divize

Příspěvek od MadJoe »

N53 je problemove? Zrovna to zvazuju. Diky
rhinos
Mistr volantu
Příspěvky: 757
Registrován: pát 04 bře 11:21

Re: BMW Divize

Příspěvek od rhinos »

me to bude stacit na zacatku zimy :-)
no a taky nechci aby to atakovalo pri prumerne jizde 10l. Prece jen je to daily car.
Jasne ze kdyz si budu chtit zablbnout ze to sezere vic.

M3maniaca si z fora pamatuju tak ten to ma urcite vymazlene. Ale je fakt ze jsem v roce 2016 koupil za stejnou cenu e61 535d a byla v dobrem stavu
Citroen C4 GP
Odpovědět