e90, insignia, octavia

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Leopard
Dítě v autě
Příspěvky: 1
Registrován: ned 12 črc 16:43

e90, insignia, octavia

Příspěvek od Leopard »

Ahoj,
potřeboval bych poradit ohledně výběru auta kolem 130 tisic kč cca.. Koukal jsem na Opel Insignia r. 2010 a výš, BMW e91, 90 r. 2008, .. a Octavia II.
Oplatí se některé z těchto aut koupit, pokud maji najeto i přes 200 tisic? Pokud ano, jaké motory zvolit?
Popřípadě nějaké rady na co si dát pozor.
Předem moc Děkuji. ;)
Uživatelský avatar
Jenyk
Mistr volantu
Příspěvky: 583
Registrován: úte 22 úno 11:04

Re: e90, insignia, octavia

Příspěvek od Jenyk »

Pokud někdo autům nerozumí, kupovat auto s takovým nájezdem je velmi riskantní. Dá se vybrat dobré auto, dá se pak i levně servisovat, ale to člověk musí dobře vědět, co dělá a musí si umět řadu věcí na autě udělat sám. Pokud máš limit 130 (kolik je navíc na první servis - 30?), šel bych po něčem jednoduchém.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16306
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: e90, insignia, octavia

Příspěvek od pavproch »

Zcela nedávno tady kdosyk naspal že pro Octaviu (I a II. gen) najdeš servisáka v (téměř) každé dědinské stodole + 1.6MPI imho byly jednoduché motory, takže to by mohla být cesta. Chce to ale opravdu vybírat s někým, kdo těm autům (aspoň trochu) rozumí.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Předseda
Letec
Příspěvky: 1376
Registrován: stř 16 úno 11:20

Re: e90, insignia, octavia

Příspěvek od Předseda »

Nevím jak insignia ale pokud mám srovnat e90 vs OII do 130tis tak určitě octu. V téhle cenové kategorii se bavíme o motorech do 2litrů což u bmw nemá smysl. To auto je fajn když má motor. Jinak je to o ničem. Na octu je všude dílu tři zadky, za pár šupů. Benzíny jsou v pohodě - a to i FSI. Kdo říká že ne, tak jen papouškuje kecy od redaktoru co někdy slyšeli výraz "zakarbonování". Navíc si do octy doděláš de fakto co chces z výbavy. To u bmw zapomeň.. Tam byla tak široká nabídka individualizace, že naraziš klidně na kombinaci velká navi, sportovní sedačky, hifi systém, ale už to nemá senzory nebo xenony.. Nesporný plus je u bmw vyvážení auta. To je poznat. Ale nemyslím, že je to něco co běžný uživatel pozná při denním ježdění.
Můj tajný tip by byla 2.0 FSI v automatu v L&K. Ale to těžko seženeš.
Ono taky k jakému určení to auto chce? Liftback vs. e90 je rozdíl v kufru a přístupu do kufru propastný (jo zapomněl jsem že třeba i e90 nemusí mít sklopné sedačky - jako dají se předělat na sklopky, ale...). Takže pokud někomu vyhovuje hodit bicykl do kufru tak na to je lepší octa.
Odpovědět