Renault a vše kolem nich!
Re: Renault a vše kolem nich!
Dnesk jsem si na dálnici zavzpomínal. Cestou jsem předjel závodníka v Cliu 172. Jako jo, i po letech to jede slušně (o trochu lépe než běžný, nudný naftový kombík), ale lidé tomu vjíždějí docesty i při 200+ a puštěných xenonech; při brždění se to vlní, v rychle projížděných obloucích jeto kolem Vmax silně nestabilní...
Jako ne že bych si to zase někdy nepůjčil, ale zpět ani náhodou
Jako ne že bych si to zase někdy nepůjčil, ale zpět ani náhodou
2.9T RWD
Re: Renault a vše kolem nich!
Megane RS Trophy-R - ulet
Zajimavy, ze zrusili zadni zataceni ...
Kolik to asi bude stat ve full fat verze s karbonovyma brzdama a kolama? To bude asi pekna palka ... 400k+ nad type-r?
https://www.pistonheads.com/news/ph-eur ... rmed/40543
Zajimavy, ze zrusili zadni zataceni ...
Kolik to asi bude stat ve full fat verze s karbonovyma brzdama a kolama? To bude asi pekna palka ... 400k+ nad type-r?
https://www.pistonheads.com/news/ph-eur ... rmed/40543
Re: Renault a vše kolem nich!
Může mi prosim někdo poradit jakou chladící smes koupit do Clia II? Je vhodna G12 nebo neco jiného popr.nejakou znacku. Nyni to ma barvu do oranžova diky
Re: Renault a vše kolem nich!
G12 rozhodne ne to je pouze pro koncern, Renault ma vlastni specifikaci tuším od Elfu
Re: Renault a vše kolem nich!
Minulý týden jsem vyměnil Kodiaqa za Grand Scenic 140 TCe EDC a byť to bude znít divně, tak jsem si imho pomohl.
Mě osobně se to auto líbí mnohem více, úzká 20" vypadají dobře, prostoru je všude více než dostatečně (auto je mnohem větší než se zdá) masážní sedačky jsou fajn fíčura a při každé delší jízdě je zapínám.
Motor (turbená benzínová 1,333l) má na standardní jízdu tak akorát výkonu a okamžité reakce. Co mě nejvíce překvapilo byla spotřeba. Trochu jsem zpomalil ze svého standardního tempa a po více než 2tKm jezdím za 7,5. Mainstream se musí vejít do 7.
Z převodovky jsem na vážkách. Manuální podřazování pod brzdama zvládá o 100% lépe než DSG. Naopak parkování v prudším kopci je očistec.
Interiér je slušný, byť na VW se nechytá především zpracováním. Po cca 15tKm povrzává. Čím rozbitější cesta tím horší...
Pro mě největší zklamání jsou světla. FullLED s průměrným dosvitem bez matrix funkce je imho historie.
Pro mě velmi příjemné překvapení.
Mě osobně se to auto líbí mnohem více, úzká 20" vypadají dobře, prostoru je všude více než dostatečně (auto je mnohem větší než se zdá) masážní sedačky jsou fajn fíčura a při každé delší jízdě je zapínám.
Motor (turbená benzínová 1,333l) má na standardní jízdu tak akorát výkonu a okamžité reakce. Co mě nejvíce překvapilo byla spotřeba. Trochu jsem zpomalil ze svého standardního tempa a po více než 2tKm jezdím za 7,5. Mainstream se musí vejít do 7.
Z převodovky jsem na vážkách. Manuální podřazování pod brzdama zvládá o 100% lépe než DSG. Naopak parkování v prudším kopci je očistec.
Interiér je slušný, byť na VW se nechytá především zpracováním. Po cca 15tKm povrzává. Čím rozbitější cesta tím horší...
Pro mě největší zklamání jsou světla. FullLED s průměrným dosvitem bez matrix funkce je imho historie.
Pro mě velmi příjemné překvapení.
2.9T RWD
Re: Renault a vše kolem nich!
Včera jízda s novým Renault Clio 1.3 TCE 96 KW EDC Intens:
Motorizace sladěná se 7.st automatem velmi dobře.Brzdy normální,žádné jedovatá jak v Puntu.Fitrace nerovností na 17 kolech velmi dobrá.Odhlučnění skvělé.Líbilo se mě,když se pořádně přidá plyn,tak je slyšet hvízdat turbo.V zatáčkách sedí velmi dobře.Materiályměkčený plast.Dojezdy u všech oken.Parkovací brzda s AUTOHOLDem. Zhruba za měsíc bude v paketu ACC-pro Intens 30 000 Kč a R.S.Line 20 000 Kč. 10 palcová digitální přístrojovka bude na přelomu roku 2019/20.
Motorizace sladěná se 7.st automatem velmi dobře.Brzdy normální,žádné jedovatá jak v Puntu.Fitrace nerovností na 17 kolech velmi dobrá.Odhlučnění skvělé.Líbilo se mě,když se pořádně přidá plyn,tak je slyšet hvízdat turbo.V zatáčkách sedí velmi dobře.Materiályměkčený plast.Dojezdy u všech oken.Parkovací brzda s AUTOHOLDem. Zhruba za měsíc bude v paketu ACC-pro Intens 30 000 Kč a R.S.Line 20 000 Kč. 10 palcová digitální přístrojovka bude na přelomu roku 2019/20.
Bez bodů
Re: Renault a vše kolem nich!
Chtěl jsem se ze zvědavosti mrknout co to stojí a konfigurátor mě v Mozille nejde a v obstarožním kdesi bokem vyhrabaném Exploreru také ne : https://www.renault.cz/vozy/nove-vozy/n ... ORIGIN=SEA
Ceník na RS Line mi pro změnu píše "stránka nenalezena" : https://www.renault.cz/content/dam/Rena ... -price.pdf
Ceník na RS Line mi pro změnu píše "stránka nenalezena" : https://www.renault.cz/content/dam/Rena ... -price.pdf
Re: Renault a vše kolem nich!
Jak je na tom spolehlivostí a projevem CVT u Renaultu?
Jedná se o volbu mezi 1.0 TSI DSG vs Clio 1.0 TCe CVT.
Většinu času cukání po městě, nájezd do 10 tis. ročně s přehledem.
Teoreticky je MPI + CVT vhodnější než přímovstřik + DSG se suchými spojkami, pokud tomu ovšem Renault nedodal špetku francouzského šarmu.
Jedná se o volbu mezi 1.0 TSI DSG vs Clio 1.0 TCe CVT.
Většinu času cukání po městě, nájezd do 10 tis. ročně s přehledem.
Teoreticky je MPI + CVT vhodnější než přímovstřik + DSG se suchými spojkami, pokud tomu ovšem Renault nedodal špetku francouzského šarmu.
《》
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5605
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renault a vše kolem nich!
OK tak uz viem cim nahradim Pandu, az raz na to pride
PS: Verbalny prejav toho mladika moze byt trosku otravnejsi, ale Twingo stoji za to
PS: Verbalny prejav toho mladika moze byt trosku otravnejsi, ale Twingo stoji za to
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...