Volkswagen obecne
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 26981
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
jj, moje biTDI měla moc pěkný zvuk...v jedný myčce mi dokonce chlapík nevěřil, že to není V8
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Plně souhlasím. Co já v životě potkal navenek bohatých kolenovrtů. Když to někdo přizná, ok. Ale když ti začne říkat, že o spotřebu vůbec nejde, ale že je s naftou lepší a komfortnější svezení?ctrl_j píše:No budes se divit, ale je jich stale vetsina a lze to krasne ilustrovat na tech drazsich znackach typu M-B, BMW, Audi. Otevri si libovolny bazar a podivej se na pocty jednotlivych motorizaci modelu jako E-klasse, Petka, A6. To jsou auta v porizovacce 1.5M+, kde se da predpokladat, ze na provoz penize taky budou. V drtive vetsine ti tam bude stat 220d/350d, 520d/530d, A6 TDI 2.0/3.0.petr_riha píše: Fakt jsi natolik omezený, že naftu si kupují lidi kvůli spotřebě? Že má cenu řešit 2l/100 (oproti benzínu, dejme tomu) v porovnání s tím, o kolik je auto na pořízení dražší?
Tipcars.cz
Ecko r. v. 2010 a vys - 43× benzin, 265× nafta tj. 86 %
Petka r. v. 2010 a vys - 77× benzin, 511× nafta tj. 87 %
A6 r. v. 2010 a vys - 22× benzin, 274× nafta tj. 93 %
Vcera jsem potkal S-klasse v Longu. Na zadku 350d…
Naposledy upravil(a) jerry dne pát 29 kvě 11:33, celkem upraveno 1 x.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Volkswagen obecne
Urcite bych neuprednostnil benzin pred dieslem za kazdych okolnosti. Ale, pro me: R4 sice nema buhvi jak krasnej zvuk, ale rozhodne dela mensi hluk TSI nez TDI, vetsi rozsah pouzitelnejch otacek a z toho vetsinou vychazi lepsi chovani motoru ve spolupraci s prevodovkou, DSG radi proklate brzo u TSI i TDI, ale TDI vic vibruje a duni. Reakce na plyn od roku 2019. Kdyz vezmu realny rozdil ve spotrebe pri normalnim pouzivani kolem 2-3l, rozdil v kupni cene ve prospech benzinu (i kdyz nevim jak u tiguana), tak ja bych byl na vazkach nekde u 30tkm/rok.HondaMan píše:ad benzin nebo nafta: Upřímně, jaký je argument pro benzin u malých/běžných motorů? Např. 2.0TDI vs. 1.5TSI nebo 2.0BiTDI vs. 2.0TSI?
Zvuk stojí za prd u obou, krátké trasy nedělají dobře ani benzinu, spotřeba je stále u benzinu vyšší a při aktivnějším ježdění roste mnohem rychleji, dojezd má lepší nafta, charakteristika vyhovuje každému jiná, servis podobný, spolehlivost podobná, složitost podobná (přímý vstřik, DPF/GPF, turbo...)
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
Ale treba treba kdyz jsem zkousel Stelvio benzin vs diesel, tak tam bych bral benzin vsema deseti, neb me vylozene bavil svou nedokonalosti (turbo dira, hrubej zvuk, prevodovka se nebala podradit a tak).
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
Tak on není benzín jako benzín žejo. Nějaká naturbená petflaška bude prudce nekomfortní, protože se "furt" kvaltuje. A uplatní se argument Marka, že nafta jede od sklepa. Oproti tomu třílitr a vejš, ideálně s turbem, už tu křivku průběhu má pro běžné použití lepší, "stolová hora", a je to taky o něčem jiným.
Offtopic poznámka -> stojím před rozhodnutím jestli si, jako jediný osobní auto, nechat na podzim Imprezu nebo koupit naftovej šestrihnek. S4 nebo M340d, mercedes naftovou šestku v týhle třídě nemá. Nákladově je to podobný, pecku na ztrátě ceny, kterou mi zařídí malá šestiválcová prémie, Impreza na spotřebě v rámci 200, možná 300 tis. km nějak výrazně nepřekoná. Při rozdílu spotřeby nějakých 4-5 litrů, horší to dlouhodobě nebude. Navíc už je "doma", takže nějaká ztráta na pořizovačce už proběhla, takže ji nemusím tolik řešit. A cenu bude držet líp.
A ačkoliv jsem mladej, dynamickej a ochotnej snášet ústrky na komfortu a navíc tu Imprezu umím líp vysvětlit*, tak mě varianta nějakýho fotr wágnu v naftě láká čimdál tím víc. Ta samozřejmá rychlost kdykoliv a kdekoliv je návyková. Je mi ze mě trošku smutno
*mladej kluk v rodinný firmě zákazníkovi líp vysvětlí dražší "fanouškovský" auto než "prostě Audina pyčo". Nedávno jsem za auto čočku dostal a neni mi to příjemný.
Offtopic poznámka -> stojím před rozhodnutím jestli si, jako jediný osobní auto, nechat na podzim Imprezu nebo koupit naftovej šestrihnek. S4 nebo M340d, mercedes naftovou šestku v týhle třídě nemá. Nákladově je to podobný, pecku na ztrátě ceny, kterou mi zařídí malá šestiválcová prémie, Impreza na spotřebě v rámci 200, možná 300 tis. km nějak výrazně nepřekoná. Při rozdílu spotřeby nějakých 4-5 litrů, horší to dlouhodobě nebude. Navíc už je "doma", takže nějaká ztráta na pořizovačce už proběhla, takže ji nemusím tolik řešit. A cenu bude držet líp.
A ačkoliv jsem mladej, dynamickej a ochotnej snášet ústrky na komfortu a navíc tu Imprezu umím líp vysvětlit*, tak mě varianta nějakýho fotr wágnu v naftě láká čimdál tím víc. Ta samozřejmá rychlost kdykoliv a kdekoliv je návyková. Je mi ze mě trošku smutno
*mladej kluk v rodinný firmě zákazníkovi líp vysvětlí dražší "fanouškovský" auto než "prostě Audina pyčo". Nedávno jsem za auto čočku dostal a neni mi to příjemný.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Volkswagen obecne
To tě začal zákazník peskovat za drahé auto, jo?
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5571
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Stepan: A co tak skusit mix oboch? S3 sedan? (iked ja bych osobne isiel do manualu)
https://www.dasweltauto.cz/detail/22985 ... up=audi-s3
Alebo Golf R Variant? Ten nikoho srat teda nebude
Ale z tychto dvoch bych asi volil M340d...predsa len je to novsie generacne ako A4 a urcita zabavnost tam snad este nejaka ostala...
https://www.dasweltauto.cz/detail/22985 ... up=audi-s3
Alebo Golf R Variant? Ten nikoho srat teda nebude
Ale z tychto dvoch bych asi volil M340d...predsa len je to novsie generacne ako A4 a urcita zabavnost tam snad este nejaka ostala...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 26981
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Normální stav. Stalo se mi to x krátM.Z. píše:To tě začal zákazník peskovat za drahé auto, jo?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 26981
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Stepan: krátkodobě ta spotřeba V6 nafty bude lítat i hodně přes 10. Ale v celkovém součtu to pak hází vcelku zajímavá čísla.
V6 biTDI s úpravou ŘJ, když jsem to dával pryč:
V6 biTDI s úpravou ŘJ, když jsem to dával pryč:
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
To se mi s pickupem nemůže státřidičBOB píše:Normální stav. Stalo se mi to x krátM.Z. píše:To tě začal zákazník peskovat za drahé auto, jo?
Ale vážně, reagujou na něj pozitivně, hlavně když něco táhnu.
Štěpán: já bych jezdil STI, na obyčejná auta je vždycky čas.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3