pavproch píše:EDIT: skleroza - jo, s nastavením třmenu sem si hrál ale DÁVNO PŘED výměnou desek (a pak to několik výletů bylo dobré) jaxem psal po výměně desek sem na to nešáhnul (nebylo třeba). Po výměně desek to jeden výlet bylo OK )tiché), na konci druhého (a ditto na konci třetího) to začalo hvízdat, po druhém byl kotouč zamaštený, po třetím ne.
Chjo no.
Vzhledem k tomu, ze charakter tvych vyletu je nahoru/dolu, tak bych vzdycky delal zavery az po dojezdu / pod kopcem / po poradnym prohrati brzd. Kotouc se ohreje rychle, ale trmenu to chvili trva.
Add zamasteni - pistek brzdy bude tece nebo ne a poznal bys to uz v garazi, navic je to celkem vzacny ukaz. Brzdu umastis i jinak (pri mazani retezu/sedlovky/tlumice, projeti nakyho bordelu - louzi s hydraulickou kapalinou je v lesich dost, atd..).
Sundal bych trmen, vyndal desky, vsechno odmastil, zafrezoval, zkouknul ten ram, znova hezky na cisto slozil, nastavil a myslim ze to bude na 99% dobry.