Bez svoru 30k GBP zaklad a 33,495 za track pack se svorama a lepsim podvozkem. (Cenu jsem cekal horsi)
Hodne zajimavy, libi se mi moznost ve sport rezimu 30/70 zadek
Si nevzpominam, ze by za posledni dobu vyslo neco zajimavyho co nestoji X mega ...
At ten motor hodi do GT86a jdu to koupit ...
Opravdu mi to prijde zajimavy, stala 4x4 jako tehda STI a EVO, pritom levnejsi a o dost lehci Jestli tech 30/70 neni nejaky marketingovy blabol a fakt se to bude stacet pres zadek, hm hm
By mě zajímalo, proč při konstrukci motoru 1,6 t zvolili zrovna tříválec a ne třeba 4válec. Jinak vymáčknout z toho skoro 260 valachů je slušný výkon na takovou pojízdnou nákupní tašku. Na cestu do Jednoty pro bůček by to stačilo.
ctrl_j píše:185 kW, 350 Nm, 1300 kg, 1.6 trivalec, manual. Vypada to atraktivne, ale pocitam ze to bude stat temer jednou tolik co Polo GTI.
Tedy konkurence pro novy JCW GP s motorem z nove M135i.
No, skoro jsem to trefil.
Zaklad 900.000 + 100.000 paket sport (predni+zadni samosvor, lepsi tlumice, kovana kola)
hmm to je slušná hračka. Osobně jsem čekal cenovku tak 750. Za milion už to není uplně daleko od BMW bych řekl. Nicméně plus za odvahu právní radě Toyoty něco takového schválit do výroby. Takových uchylností je na trhu čím dál tím méně. Časem z toho můžou být takové ikony historie automobilismu jako byl třeba Renault R5.