Záleží co je pro tebe lepší. Poface 100kW je dospělejší a komfortnější (lepší sedačky a interiér), ale rozhodně taky vyměklejší oproti 92kW. Jsem to už někde psal, 92kW verze má opravdu sportovně poskládanou převodovku, kdy 5q je do 200kmh (100kW má už eko převod, kdy 5q je do 220 a 6q do 257kmh - auto ale s tím skromným výkonem jede max 200kmh). U 92kW verze je tužší řízení, brzdy, spojka, řazení, asi i podvozek - prostě víc analogový auto a díky převodu to jede stejně. Pokud víc víkendovka, tak já bych volil 92kW, pokud víc daily tak 100kW (ale to je i podle stáří jak píše jerry).Stepan píše:je lepší ta 100kw nebo 92kw verze?
Suzuki obecně
Re: Suzuki obecně
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Jsem si dneska vyzvedl Sportíka a konečně se mi točí mezi kolama normální diferák - je tam LSD (šnek od MFactory). Auto samo nemá krouťák na to, aby se to chovalo jako dospělý závoďák a drsňácky svorovalo, ale i tak je to hodně pěkný. Je to takový juniorský typer-r. Výrazně líp se teď předek drží asfaltu pod plynem a i na obyč gumách si to ze zatáčky odveze hafo rychlosti, takže už je to opravdu zajímavě rychlý (a zatraceně zábavný ). V technických pasážích (na 2/3) je z toho najednou úplně jiný auto a v rychlých pasážích to je taky trochu cejtit .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Velká gratulace. Tak jsi se dočkal, já zatím B6 nemám. Měl jsem to domluveno v Bavorsku na květen. Ale Bůh ví, jak to bude?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Suzuki obecně
Díky, však se snad taky dočkáš .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
To znie super, pridávam sa ku gratuláciam
Ja som tu posledné týždne moc nebol, tiež som sa stal majiteľom spomínaného modrého SSS 2015 na bilsteinoch. Podvozok je tvrdý, ale pre mňa akceptovateľný, neviem aký je originál. Doteraz som jazdil na zimných 16kach, ktoré som moc nechcel trápiť na suchu, ale auto je aj na nich pre mňa neskutočne stabilné. Motor je typická novodobá malá atmosféra, tj dole - do cca 3,5k rpm pridusené reakcie (dá sa to jednoducho vyriešiť?) ale inak celkom pružný. Od 4 do 7 funguje krásne, ikeď jazdím väčšinou defenzívne, o čom svedčí aj spotreba, krasnych 6l - okresky, takmer bez mesta a žiadne diaľnice.
Na druhej strane sa však našli nejaké nedostatky, ktoré som si pred kúpou nevšimol a ešte ďalšie možno prídu. Mal som si kúpiť nového Swifta 1.2...
Ja som tu posledné týždne moc nebol, tiež som sa stal majiteľom spomínaného modrého SSS 2015 na bilsteinoch. Podvozok je tvrdý, ale pre mňa akceptovateľný, neviem aký je originál. Doteraz som jazdil na zimných 16kach, ktoré som moc nechcel trápiť na suchu, ale auto je aj na nich pre mňa neskutočne stabilné. Motor je typická novodobá malá atmosféra, tj dole - do cca 3,5k rpm pridusené reakcie (dá sa to jednoducho vyriešiť?) ale inak celkom pružný. Od 4 do 7 funguje krásne, ikeď jazdím väčšinou defenzívne, o čom svedčí aj spotreba, krasnych 6l - okresky, takmer bez mesta a žiadne diaľnice.
Na druhej strane sa však našli nejaké nedostatky, ktoré som si pred kúpou nevšimol a ešte ďalšie možno prídu. Mal som si kúpiť nového Swifta 1.2...
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Suzuki obecně
Předpokládám že už máš asi euro6, já mám 5 a nějaký pridusenosti dole jsem si moc nevšiml, tak to netuším.
Ta spotřeba je podle palubaku, že jo? Mě ukazuje dlouhodobou někde kolem 7.8, ale strašně kecá, realita dle nádrže je 9.
Ta spotřeba je podle palubaku, že jo? Mě ukazuje dlouhodobou někde kolem 7.8, ale strašně kecá, realita dle nádrže je 9.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
Také mám euro 5 a stejný pocit jako jarka. A ano, ten palubák ukazuje tak o 1,5 litru míň oproti realitě.
denis: jaké nedostatky se objevily? Souvisí to s tím ošetřeným spodkem auta, čímž se něco zakrylo?
denis: jaké nedostatky se objevily? Souvisí to s tím ošetřeným spodkem auta, čímž se něco zakrylo?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Suzuki obecně
Mne prvá nádrž (cesta domov, cca 200km, bez diaľnic, +doma okresky) vyšla 6,4 aj podľa PP aj podľa dotankovania.
Áno, je to euro 6. Alebo žeby to bolo iba priebehom výkonu? nezdá sa mi..
Poškriabané čelné + pp a pz sklo - moja chyba, nevšimol som si to na obhliadke. Na jednom kolese mal defekt -opravený, ale disk rozsekaný na vnútornej strane. Letnú sadu mi doniesol po cca týždni, zabalenú, tak som odokrýbal iba prednú stranu, preto som si to nevšimol - tiež moja chyba. Ukázal som to v pneuservise, vraj sa nemám čoho báť. Spodok bol šuchnutý, ohol sa ten zdvíhací bod(?). Za studena horšie radí 1, 2 a spiatočku..
https://postimg.cc/jntSDFbj
Áno, je to euro 6. Alebo žeby to bolo iba priebehom výkonu? nezdá sa mi..
Poškriabané čelné + pp a pz sklo - moja chyba, nevšimol som si to na obhliadke. Na jednom kolese mal defekt -opravený, ale disk rozsekaný na vnútornej strane. Letnú sadu mi doniesol po cca týždni, zabalenú, tak som odokrýbal iba prednú stranu, preto som si to nevšimol - tiež moja chyba. Ukázal som to v pneuservise, vraj sa nemám čoho báť. Spodok bol šuchnutý, ohol sa ten zdvíhací bod(?). Za studena horšie radí 1, 2 a spiatočku..
https://postimg.cc/jntSDFbj
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Suzuki obecně
denis: zkus začít výměnou oleje v převodovce, většinou to hodně pomůže. Jestli chceš hladký řazení tak ale dodrž ten oem excstar (nebo jak se to jmenuje), jsem dával MOBIL Mobilube 1 SHC 75W-90 a ten je hustší a při řazení musíš být přesnější (mě to vyhovuje, bo to původní řazení bylo na mě strašně lehký a bylo to příliš jednoduchý - teď musím být přesnější a opravdu ty meziplyny trefovat). Alu bych se nebál, jsou to tvrdý kvalitní kola, taky je mám malinko obouchaný ale pořád drží. Máš teď aspoň šanci koupit novou sadu .
BTW jsme byli včera s kámošem testnout jeho předface sporta a mýho u nás na Ještědu a v technických pasážích je ta špéra strašně moc znát, už v první kombinaci zatáček jsem se mu vzdálil o parník (a to on měl na autě Hankooky S... evo.. a já obyč Hectory 3). Sportíka to rychlostně hodně posunulo a při takovýmhle přímým porovnání je to sakra znát. Nějaký vliv na to mají i ty moje větší přední odklony, každopádně B6+přední odklony+LSD je za mě ideální kombinace, bez ztráty komfortu řádově větší fun-factor. Byl by super ještě ten krátký převod, ale vzhledem k tomu že je to daily tak se to dá i bez něj.
BTW jsme byli včera s kámošem testnout jeho předface sporta a mýho u nás na Ještědu a v technických pasážích je ta špéra strašně moc znát, už v první kombinaci zatáček jsem se mu vzdálil o parník (a to on měl na autě Hankooky S... evo.. a já obyč Hectory 3). Sportíka to rychlostně hodně posunulo a při takovýmhle přímým porovnání je to sakra znát. Nějaký vliv na to mají i ty moje větší přední odklony, každopádně B6+přední odklony+LSD je za mě ideální kombinace, bez ztráty komfortu řádově větší fun-factor. Byl by super ještě ten krátký převod, ale vzhledem k tomu že je to daily tak se to dá i bez něj.
Naposledy upravil(a) jarka dne ned 29 bře 12:07, celkem upraveno 1 x.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Suzuki obecně
denis: Takže to vypadá, že někde sednul na břicho, a proto dělal nátěr spodku. A to nepřiznal?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.