E60, E38, .. rada

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Uživatelský avatar
m.deejay
Řidič začátečník
Příspěvky: 131
Registrován: úte 14 led 21:03

Re: E60, E38, .. rada

Příspěvek od m.deejay »

petr_riha píše:filman98
Dám ti ještě jeden protitip k té zvrakované prémii... nebylo by 2x ročně si na cestu do Rakouska, Itálii půjčit nějaký auto? Týden půjčení nového velkého pohodlného auta tě vyjde dvakrát ročně asi na tolik, kolik tě na té staré prémii bude stát roční výměna oleje...
Stará prémie, starý Renault, staré VW - jaký je tam prosímtě rozdíl v ceně roční výměny oleje?
Počítám, že stará auta už nejezdí do autorizáků...
Ford Mustang GT 5.0, 2018, 421 koní
Bmw X3 3.0i, 2006, 231 koní
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: E60, E38, .. rada

Příspěvek od oxik »

Upřímně? Na E38 se vyser. Měl jsem jeden z nejhezčích daily kousků v ČR, udržoval jsem jí co to šlo a stejně to rezne, odchází elektro věci a to vůbec nepočítám spotřebák, na který nikdo třeba 400tis km nesáhl jako siláče, věci na nápravách apod. Nedá se origo dílům upřít kvalita, když na autě můžou i po 20 letech být tyhle věci původní i přes jeho vysokou hmotnost, ale pokud by ses pustil do oprav, musel bys vyměnit a přelisovat uplně všechno a na to nemáš nebo se ti to nebude chtít dát. Chčije servo, chčije motor, převodovka, diferák, nádrž.. pokud to někdo předtím nepřetěsnil. Tyhle věci řešit nechceš..

Počítej s tím, že E38 na provoz do města rozhodně není. Je to krásný auto, ale do města fakt ne. Za kombinovaného provozu do toho stejně nasypeš klidně kilo za rok, jestli ti není jedno že ti tohle vydává zvuk, tady svítí kontrolka, tady to rezne apod. Jestli to chceš koupit a dojezdit, tak si kup paštiku za 50 a nic neřeš. Taky možnost. To auto bude jezdit, ale bude tě to srát jestli k tomu budeš mít nějakej vztah.
petr_riha
Letec
Příspěvky: 1753
Registrován: pon 11 bře 13:42

Re: E60, E38, .. rada

Příspěvek od petr_riha »

m.deejay píše: Stará prémie, starý Renault, staré VW - jaký je tam prosímtě rozdíl v ceně roční výměny oleje?
Počítám, že stará auta už nejezdí do autorizáků...
Obrazně řečeno... Navíc rencka si chce nechat, takže všechno x2 (POVko, servis, STK, ...)

Jinými slovy, při nájezdu průměrně 20km denně (při denním ježdění toho moc víc nenajede, pokud sám píše 500km/měsíc) absolutně nedává smysl k jednomu 20letému vraku kupovat druhý 20letý vrak, byť prémiový.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
filman98
Adept autoškoly
Příspěvky: 13
Registrován: ned 12 led 15:55

Re: E60, E38, .. rada

Příspěvek od filman98 »

oxik píše:Upřímně? Na E38 se vyser. Měl jsem jeden z nejhezčích daily kousků v ČR, udržoval jsem jí co to šlo a stejně to rezne, odchází elektro věci a to vůbec nepočítám spotřebák, na který nikdo třeba 400tis km nesáhl jako siláče, věci na nápravách apod. Nedá se origo dílům upřít kvalita, když na autě můžou i po 20 letech být tyhle věci původní i přes jeho vysokou hmotnost, ale pokud by ses pustil do oprav, musel bys vyměnit a přelisovat uplně všechno a na to nemáš nebo se ti to nebude chtít dát. Chčije servo, chčije motor, převodovka, diferák, nádrž.. pokud to někdo předtím nepřetěsnil. Tyhle věci řešit nechceš..

Počítej s tím, že E38 na provoz do města rozhodně není. Je to krásný auto, ale do města fakt ne. Za kombinovaného provozu do toho stejně nasypeš klidně kilo za rok, jestli ti není jedno že ti tohle vydává zvuk, tady svítí kontrolka, tady to rezne apod. Jestli to chceš koupit a dojezdit, tak si kup paštiku za 50 a nic neřeš. Taky možnost. To auto bude jezdit, ale bude tě to srát jestli k tomu budeš mít nějakej vztah.
Díky konečně za věcný příspěvek.
Odpovědět