Škoda Auto obecně

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.
Odpovědět
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5475
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od M.Z. »

Zajda: Corsa GSI velká frajeřina :ymapplause:
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1874
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od Zajda »

Díky, miloval jsem to auto. Brzo se snad vrátí na cesty Zlínského kraje, přenechal jsem ji známému, vlastně jí zachránil před šroťákem. Už má jednu na slalomy a tuhle plánuje jako silniční. Komplet ji odstrojil a postupně renovuje a shání originál díly. Jen ta Sparco kola zůstanou ftuningu :-)
jerry píše:Já v mládí zažil 2 velké havarie ve Š 120. Poprvé ze svahu 3x přes budku, podruhé čelní srážka. Vždy plně obsazené auto a všichni bez úrazu vyjma pár modřin. Při těch kotrmelcích dokonce všech 5 osob bez připoutání. Dobrá reklama pro Š 120 :D
Já v tom otřesném pekáči zažil naráz tak ve 40 km/h zboku do předního rohu Transita. Transit promáčklý nárazník a zničená nádobka ostřikovačů, 120ka srolovaná jak harmonika až po čelní sklo. Nic se nám nestalo ale v těchto autech fakt mohl být každý ťukanec smrtelný.
《》
northwind
Pan Řidič
Příspěvky: 225
Registrován: pon 09 bře 20:31

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od northwind »

Stará 120ka se rolovala snad při jakýkoliv rychlosti, ale je pravda, že já v ní všechny nehody taky přežil bez úhony na zdraví.
jerry
Letec
Příspěvky: 3343
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od jerry »

Možná právě proto. Z hlediska deformační zóny a pevnosti kabiny to bylo na svojí dobu dobré auto :ymapplause: Ta čelní srážka byla se starou Octavií, já skoro stál, on jel 50. Následky: 120 totálně srolovaný předek, ale kabina i sloupky ok, pasažéři bez úrazu, Octavia skoro bez viditelného poškození, ale řidič zlomená žebra a pasažérka ruku. Přece jen rámová konstrukce není vždy výhodou, lepší je když je co muchlat ;)

A víte jak jsme to tehdy za komančů opravili? Upálil se srolovaný předek, přivařil jiný z auta, co bylo na budku, a pak jsem s tím ještě najezdil přes 50 tis. km. A hned po otevření hranic projel opakovaně mnoho alpských průsmyků. Nj, nebyly tenkrát prašule :D
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5448
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od Stepan »

Superb 3 pofl, fleet auto, takže asi nafta, funkční výfuk na každé straně? :-\
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27032
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od řidičBOB »

ne.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5448
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od Stepan »

zahnutej směrem dolů, pod nárazníkem. na nárazníku nic. kouřilo se z toho. Faktiš!
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27032
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od řidičBOB »

2.0TSI 140kW 4x4
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5448
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od Stepan »

že by Agrotec rozdával zaměstnancům benzíny?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
DoubleSix
Pan Řidič
Příspěvky: 435
Registrován: stř 16 úno 16:33

Re: Škoda Auto obecně

Příspěvek od DoubleSix »

řidičBOB píše:2.0TSI 140kW 4x4
Nee, tahle verze neexistovala. Buď předokolka a slabší výkon (140 & 163kW) a nebo čtyřkolka a pouze 206kW.
Dva funkční výfuky na obou stranách mám i já s motorem 1.4TSi (a fakt se z obou kouří) :D . Je to zajímavé. TDI dva výfuky nemá.
Odpovědět