anonym.cz píše:Do me N52B30 lil predchozi majitel Castrol Edge 10W60 (pise se na nem neco o BMW rady M a Bugatti a Ferrari) a tvrdil, ......
Ak by mi toto povedal niekto, od koho chcem kupit auto, tak odchadzam
ten olej by som odporucil jedine ak chces tak do 20 - 30 tisic KM zadriet ojnicne klzne loziska a popri tom poskodit kluku.
Já nalil 10w-60 do N53B30 těsně (pár set km) před jeho smrtí (když už žral litr woleje 5w-40 na tisíc i méně km) - jen jako pokus než ten motor umře. Umřel stejně. Ale nebylo to wolejem. Do funkčního baworského R6 bych asi neměl odvahu.
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Sebekřitika: Nějak začínám mít pocit, že to už (lehce) přeháním s péčí .....
Na BMWklubu kdosyk píše že (zřejmě s dýzlem) jezdí denně trasy 1 až 3 km (a má problémy s baterkou). A já dyž brambora2 startuju quli přesunu kratšímu než 15km, třeba dyž jedu z domu do práce = 2.5km, tak schválně vždycky jedu naokolo (i třeba dvakrát) = aspoň 15km, aby se N52B30 po každém startu dostatečně prohřál/zahřál....
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
ovšem toto už je diagnóza.
Chápu, že likvidovat "hezký" auto na hopsačkách, to srdce strojaře nedá.
Akorát my na to máme doma krámy za pár desítek tisíc z bazaru. Jezdit kilák do firmy přes vedlejší vesnici, aby motor netrpěl, to u nás ještě nikoho nenapadlo
dyť máš pindicu ne?
pavproch píše:Jo, diagnóza.... a jo, pindica je na couračky, ale dyž potřebuju z domu do firmy nabo naopak bramborem2, tak.....
Vymen Pindicu 4x4 za Pindicu 100HP a uzivanie Brambora2 vyrazne obmedzis
Ja ju prave na tie kratke poskakovacky kupil, nech netrapim Audinacku V6...a pokial nie je v plane aspon 50km a vacsina po dialnici, tak ani neuvazujem nad tym neist prave nou
pp: No právě, tak mám někde brambora a dojedu si k němu Pindicou.
Prahu na tebe. To už by ses myšlenkovým pochodům "vylezu z baráku...půl hodiny se přesouvám ke garážím...nasedám do auta" nedivil