Bond007 píše:jeste se musim pochlubit aspon tady...za dobu meho urazu a rekonvalescence manzelka odnosila nase 3. dite, ktere se narodilo 3.10., takze jsem cely jeji tehotenstvi prolezel ve spitalu. Nakonec mame nadherneho zdraveho syna a aspon mam cas se mu venovat
Gratulacka!!! Nech ste vsetci zdravi
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Od dětiček z5 k bramborům - kopíruju z BMWklubu.cz:
pavproch píše:Chlopi, poraďte, prosím, pokud vás něco napadne. Kuju už předem.
Brambor2 (N52B30) od doby co je můj neměl (mnou) udělaný servis motoru (ten sem dělal až fčíl při 90tis km - velký, preventivní) a celou tu dobu (15tis km) "blbnul" (pod plným plynem cca ve 4.5tis otáček poměrně výrazné zhoupnutí v tahu - zabral výrazně víc). Okamžitě po servisu 90tis tohle zmizelo a už se neobjevuje, táhne nádherně lineárně od volnoběhu až po redline).
Ale asi 2tis km po tom servisu se objevila (a furt se drží) jiná zapeklitost: při velmi jemné práci s plynem (čti: jedu na absolutní plynulost/hladkost jízdy) jakoby "zůstává viset" pedál plynu - plynule přidám a sekundu se (skoro) nic neděje, potom teprv začnou růst otáčky, ale o to razantněji; uberu plyn a jakoby sekundu to ještě drželo otáčky (pod plynem), než začnou padat dolů (brzdit motorem) - prostě nereaguje to fčíl tak lineárně a přímočaře (jako by se ten motor rozmýšlel jestli to myslím vážně, ten signál plynovým pedálem) jak to reagovalo předtím a jak reaguje i N52B30 v m4Zlikovi....
Je to ale sotva znatelné, opravdu na hranici rozpoznatelnosti. O to víc mě to sere.
Navíc, dělá to (zřejmě) jen když je plus 8 až 15, když je chladněji, tak (zřejmě) ne.
Umřitá žáŕoffka (byla celá černá) v pravém předním Angel Eye vyměněná + preventivně i ta druhá, v druhým woku. Akoráth sa přitem musí rozebrat málem půlka auta, no. A jedna nová stojí 11set (v autorizáku). Wočka sfítí a palubka nesfítí.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Na jednu stranu gratulace, na druhou stranu varování, že tě ty preventivní výměny zničí. Přece žárovky nejsou tlumiče nebo brzdové kotouče, ty se dělají v páru.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Btw, brambor2 je opravdu, ale opravdu jak jetel (od klik dolů je celoplošně šedo-béžový a ne černý), zítra ho (z donucení) proženu myčkou (bo sem si neska o něj neskutečně zbabral kalhoty)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Btw, dyž sem neska seděl v autorizáku a čekal, až vyměnijou žároffky, taxem tam čuměl na propagační videja (smyčka v trvání asi hodina, od 1er přes 3er, 2er, 5er , 4er a 7er + ditto všechna X-ka. A za celou hodinu tam o jízdních vlastnostech nebylo (skoro) nic (kromě pár sekukund xDrive a zimní silnice), zato převážnou část doby trvání tam opěvovali Connected drive aj. chujoviny. Bože, kam až sem to klesla..... škoda, no....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.