Renault a vše kolem nich!

Citroen, Peugeot, Renault ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 3959
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Renault a vše kolem nich!

Příspěvek od HondaMan »

Dnesk jsem si na dálnici zavzpomínal. Cestou jsem předjel závodníka v Cliu 172. Jako jo, i po letech to jede slušně (o trochu lépe než běžný, nudný naftový kombík), ale lidé tomu vjíždějí docesty i při 200+ a puštěných xenonech; při brždění se to vlní, v rychle projížděných obloucích jeto kolem Vmax silně nestabilní...
Jako ne že bych si to zase někdy nepůjčil, ale zpět ani náhodou :-D
2.9T RWD
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2539
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Renault a vše kolem nich!

Příspěvek od Vrooom »

Megane RS Trophy-R - ulet

Zajimavy, ze zrusili zadni zataceni ...
Kolik to asi bude stat ve full fat verze s karbonovyma brzdama a kolama? To bude asi pekna palka ... 400k+ nad type-r?

https://www.pistonheads.com/news/ph-eur ... rmed/40543
wertu02
Dítě v autě
Příspěvky: 1
Registrován: sob 14 zář 13:09

Re: Renault a vše kolem nich!

Příspěvek od wertu02 »

Může mi prosim někdo poradit jakou chladící smes koupit do Clia II? Je vhodna G12 nebo neco jiného popr.nejakou znacku. Nyni to ma barvu do oranžova diky
retron
Letec
Příspěvky: 1384
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Renault a vše kolem nich!

Příspěvek od retron »

G12 rozhodne ne to je pouze pro koncern, Renault ma vlastni specifikaci tuším od Elfu
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 3959
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Renault a vše kolem nich!

Příspěvek od HondaMan »

Minulý týden jsem vyměnil Kodiaqa za Grand Scenic 140 TCe EDC a byť to bude znít divně, tak jsem si imho pomohl.

Mě osobně se to auto líbí mnohem více, úzká 20" vypadají dobře, prostoru je všude více než dostatečně (auto je mnohem větší než se zdá) masážní sedačky jsou fajn fíčura a při každé delší jízdě je zapínám.
Motor (turbená benzínová 1,333l) má na standardní jízdu tak akorát výkonu a okamžité reakce. Co mě nejvíce překvapilo byla spotřeba. Trochu jsem zpomalil ze svého standardního tempa a po více než 2tKm jezdím za 7,5. Mainstream se musí vejít do 7.
Z převodovky jsem na vážkách. Manuální podřazování pod brzdama zvládá o 100% lépe než DSG. Naopak parkování v prudším kopci je očistec.

Interiér je slušný, byť na VW se nechytá především zpracováním. Po cca 15tKm povrzává. Čím rozbitější cesta tím horší...
Pro mě největší zklamání jsou světla. FullLED s průměrným dosvitem bez matrix funkce je imho historie.

Pro mě velmi příjemné překvapení.
2.9T RWD
Uživatelský avatar
Dix
Letec
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 17 úno 09:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault a vše kolem nich!

Příspěvek od Dix »

Včera jízda s novým Renault Clio 1.3 TCE 96 KW EDC Intens:
20191002_075633.jpg.3bb95b1af48f403039a06db2274ced88.jpg
Motorizace sladěná se 7.st automatem velmi dobře.Brzdy normální,žádné jedovatá jak v Puntu.Fitrace nerovností na 17 kolech velmi dobrá.Odhlučnění skvělé.Líbilo se mě,když se pořádně přidá plyn,tak je slyšet hvízdat turbo.V zatáčkách sedí velmi dobře.Materiályměkčený plast.Dojezdy u všech oken.Parkovací brzda s AUTOHOLDem. Zhruba za měsíc bude v paketu ACC-pro Intens 30 000 Kč a R.S.Line 20 000 Kč. 10 palcová digitální přístrojovka bude na přelomu roku 2019/20.
Bez bodů
jirka87
Mistr volantu
Příspěvky: 710
Registrován: čtv 02 lis 12:55

Re: Renault a vše kolem nich!

Příspěvek od jirka87 »

Chtěl jsem se ze zvědavosti mrknout co to stojí a konfigurátor mě v Mozille nejde a v obstarožním kdesi bokem vyhrabaném Exploreru také ne : https://www.renault.cz/vozy/nove-vozy/n ... ORIGIN=SEA

Ceník na RS Line mi pro změnu píše "stránka nenalezena" : https://www.renault.cz/content/dam/Rena ... -price.pdf
Uživatelský avatar
Dix
Letec
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 17 úno 09:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault a vše kolem nich!

Příspěvek od Dix »

Zkus Google Chrome.
Bez bodů
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1872
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Renault a vše kolem nich!

Příspěvek od Zajda »

Jak je na tom spolehlivostí a projevem CVT u Renaultu?
Jedná se o volbu mezi 1.0 TSI DSG vs Clio 1.0 TCe CVT.

Většinu času cukání po městě, nájezd do 10 tis. ročně s přehledem.
Teoreticky je MPI + CVT vhodnější než přímovstřik + DSG se suchými spojkami, pokud tomu ovšem Renault nedodal špetku francouzského šarmu.
《》
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5571
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault a vše kolem nich!

Příspěvek od Snowman000 »

OK tak uz viem cim nahradim Pandu, az raz na to pride :-o :ymhug:

PS: Verbalny prejav toho mladika moze byt trosku otravnejsi, ale Twingo stoji za to :p


Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Odpovědět