Bob: Kolik bys řekl? Odhadoval bych jednoduše jestli je inteligentních řidičů, kterých je mnohem méně než jedinců ve společnosti takových 20% a z toho je část unavená, spěchá nebo tam jsou i někteří závodníci co umí atd tak jsme někde u 10%?
A kamiony na dálnici se lepí taky proto, aby uměli co nejrychleji využít stoupání a jiné příležitosti k předjetí a jelikož jsou většinou 2 výjmečně 3 pruhy, tak se lepí na sebe.
Problém je hlavně ten, že nechápou, tak jako někteří motorkáři, že osobák má kratší brzdnou dráhu, a i když je to jen o 10-20-30m, tak to podceňují.
Nikdo nechápe ten model z předešlého videa, že na těch pár metrech se pak vyvine smrtící náraz do stojícího vozu v rychlosti 40-60kmh který je smrtelný. Všichni si myslí, že hrozí max odžduchnutí nárazníkem a škody pár korun, protože to na každoročním školení neprobírají bohužel. Třeba si vezmi piloty žlutých (nejen) busů, jak lítají 110kmh metr-dva za Tebou z kopce na dálnici v levém plném vláčku vozidel s 40ti lidmi na palubě a ještě jim mažoretka roznáší kafe a noviny

Radar OFF, a když tak Tě vyblikne ať uhneš
Aikon: Jednoduše kamaráde. Třeba na D1 přes prázdniny nelze po tankování ani zaparkovat osobák, plné jsou parkingy jak osobní tak nákladní, řeším to tak, že na ně nejezdím -červenec+srpen vůbec. Stejně na dálnici netankuji a sjíždím někam za lepší cenou, a totéž pauzy. Když chci udělat pauzu, sjedu z dálnice s dám si v klidu oběd ve skutečné restauraci s klimou kde mají i nesmažené pokrmy za normální ceny. Kdybych jezdil LKW, taky bych sjížděl kvůli pauze, všechno jde, jen se musí chtít! Hledat volný flek na dálnici a pak spát v odstavném, za to bych bral řidičáky, poprvé na rok, podruhé navždy.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)