V Kodani přestávájí nabíječky stačit na počet elektroaut. Proto tam existuje pořadník na nabíjení. Běžný je, že aplikace oznámí, že ve 23:30 jste na řadě.
Tak že žádný do pyžámka a spát, ale hezky do auta a nabíjet
Elektromobily a vse kolem nich
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27051
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Přečteno na TW:
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To s těma nabíječkama je podobné jako s automyčkou ve špičce, taky je tam fronta a čekáš jak trouba ve frontě nekonečně dlouho.
Jinak super krok Toyoty, že kdo nemá kde tankovat při zavření vodíkových stanic Mirai, dostal náhradní vozidlo, byť to není vinou automobilky.
Úžasné.
Jinak super krok Toyoty, že kdo nemá kde tankovat při zavření vodíkových stanic Mirai, dostal náhradní vozidlo, byť to není vinou automobilky.
Úžasné.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27051
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
to jo - akorát, že když neumyješ vozidlo, zas tak moc se nestane
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
dneska rano jsem osedlal na par desitek km novy Prius PHV... zrychleni OK... na muj vkus mel plynovy pedal nahore moc citlivych par mm... dalo by se asi zvyknout... ale nevim, jak se na to tvari ti postarsi klobouci...
vyhled dozadu... klasicky Prius...otresne...
rizeni tuhe, na to ze to ma byt mestske auto, tak jsem s tim docela zapasil...
nerovnosti zral celkem dobre...tohle maji Toyoty zvladnute...
interier katastrofa... volant vyrobili snad nekde v Cine z recyklovanych pneumatik... skoro jsem se az stitil toho dotknout...
jinak vsude hnusne plasty...snad nejaka verze holobyt nebo co...
sedacka jakobych sedel u babky na kanapi... sedak kratky, na kratke cesty asi ok, jinak ne-e...
mista pod volantem nic moc... pripadal jsem si trochu stisnene(merim jen 181cm, cili mensi prumer)
dverni panel u zrcatka je dost neprakticky, na vyhledu to nepridava
spodni hrana vika kufru je celkem uzka... tedy sirsi veci tam asi nevejdou?
na netu maji psane ceny od 3.18M JPY
vyhled dozadu... klasicky Prius...otresne...
rizeni tuhe, na to ze to ma byt mestske auto, tak jsem s tim docela zapasil...
nerovnosti zral celkem dobre...tohle maji Toyoty zvladnute...
interier katastrofa... volant vyrobili snad nekde v Cine z recyklovanych pneumatik... skoro jsem se az stitil toho dotknout...
jinak vsude hnusne plasty...snad nejaka verze holobyt nebo co...
sedacka jakobych sedel u babky na kanapi... sedak kratky, na kratke cesty asi ok, jinak ne-e...
mista pod volantem nic moc... pripadal jsem si trochu stisnene(merim jen 181cm, cili mensi prumer)
dverni panel u zrcatka je dost neprakticky, na vyhledu to nepridava
spodni hrana vika kufru je celkem uzka... tedy sirsi veci tam asi nevejdou?
na netu maji psane ceny od 3.18M JPY
A6 C7 3.0tfsi na steroidech 416hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
ex. A6 C6 2.8fsi 210hp
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ja jsem si Prius malem koupil a moje zkusenosti jsou obdobne: fakt zmaknuta hybridni technologie s opravdu nizkou realnou spotrebou, horsi prakticnost, pekny exterier (chapu ze to je subjektivni) a hnusny interier (materialy, design, ergonomie).
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Na dfensovi vyšla zajímavá úvaha na téma delší cesty (k Jadranu) elektromobilem.
Btw, v tý souvislosti mě napadlo - jaké mají současné elektromobily samovybíjení - když bych třeba nechal stát plně nabitou Teslu bez pohybu několik měsíců, odjedu pak?
Btw, v tý souvislosti mě napadlo - jaké mají současné elektromobily samovybíjení - když bych třeba nechal stát plně nabitou Teslu bez pohybu několik měsíců, odjedu pak?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Elektromobil není plnohodnotná individuální přeprava, ale spíš přemisťovadlo okolo komína a dlouho se na tom nic nezmění, takže jezdit s tím na Jadran je nelogické, nabíjet když spím mi je jedno ale trávit dovolenou nabíjením je úlet...
Samovybíjení je větší u klasických startovacích 12V aku v běžných vozech a menší u elektromobilů, kde jsou zcela jiné aku ale věřím tomu, že v návodu bude uvedeno, že vybitá aku škodí životnosti a že při delším stání to máš napojit do sítě na udržovací režim nabíjení, takže nechat někde elektromobil mimo garáž dlouho stát je celkem recept na zničení aku. Otázkou je asi jen ta doba, ale princip by takový měl být.
Třeba u elektrovysavače (aku robot) je v návodu uvedeno, že má vždy, když nevysává, stát na dokovací stanici. Všichni to ví. Sám si přepíná režim nabíjení a pak režim udržovací. Když jedeš 4x za rok na dovču po 14dnech tak jsem oddělal dva vysavače najednou. Klasicky před odjezdem si řekneš, přece k vůli vysavače nevyhoříš a odpojíš a hned po dovolené klesla kapacita a při čtvrtém odpojení už byla nepoužitelná, jen pár minut a malý výkon...
Samovybíjení je větší u klasických startovacích 12V aku v běžných vozech a menší u elektromobilů, kde jsou zcela jiné aku ale věřím tomu, že v návodu bude uvedeno, že vybitá aku škodí životnosti a že při delším stání to máš napojit do sítě na udržovací režim nabíjení, takže nechat někde elektromobil mimo garáž dlouho stát je celkem recept na zničení aku. Otázkou je asi jen ta doba, ale princip by takový měl být.
Třeba u elektrovysavače (aku robot) je v návodu uvedeno, že má vždy, když nevysává, stát na dokovací stanici. Všichni to ví. Sám si přepíná režim nabíjení a pak režim udržovací. Když jedeš 4x za rok na dovču po 14dnech tak jsem oddělal dva vysavače najednou. Klasicky před odjezdem si řekneš, přece k vůli vysavače nevyhoříš a odpojíš a hned po dovolené klesla kapacita a při čtvrtém odpojení už byla nepoužitelná, jen pár minut a malý výkon...
Naposledy upravil(a) driver dne pon 08 črc 11:43, celkem upraveno 1 x.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Hmmm, nechávat (hořlavou) baterku trvale na nabíječce (s potenciálně vysokými proudy) - další důvod (pro mne) proč NE. Já na nabíječce nenechávám bez dohledu ani mobil.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
To máš pravdu, čert nikdy nespí, aku je brutálně nebezpečná třaskavina, píšu o tom proto že právě ty dovolené jsou problém.
Libí se mi i8 která umí jezdit čistě na elektřinu, umí rekuperovat, umí jezdit na benzín a umí jezdit na oba pohony současně. Elektro je asi max 32km na přední kola reál, pak spalovací pohon na zadek a kromě rekuperace umí i dobíjet benzínem během jízdy do kopce. Tohle je celkem fajn věc, kdyby to stálo do mega v běžné karosérii BMW jedničkové řady...
Libí se mi i8 která umí jezdit čistě na elektřinu, umí rekuperovat, umí jezdit na benzín a umí jezdit na oba pohony současně. Elektro je asi max 32km na přední kola reál, pak spalovací pohon na zadek a kromě rekuperace umí i dobíjet benzínem během jízdy do kopce. Tohle je celkem fajn věc, kdyby to stálo do mega v běžné karosérii BMW jedničkové řady...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)