Malý svižný hatchback do 10 000€
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
nechytá se ani 2.0TDI 110kw a 125kw. ale to se 110kw chipem ono to v základu má lehce přes 100kw, ostatně jako koncernový tsi
s tou rozbitou cestou to taková sláva u astry neni, ale nemám porovnání s fabií. je tam ještě příplatková lepší zadní náprava, ale tu nemám.
s tou rozbitou cestou to taková sláva u astry neni, ale nemám porovnání s fabií. je tam ještě příplatková lepší zadní náprava, ale tu nemám.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
10 ročné vylietané športové autá už fakt nechcem. Na začiatku sa do nich nasype aspoň tisícka, aby boli aspoň z polovice v takom "top" stave ako sa píše v inzerátoch a to sa ešte nič nepokazilo. Iba výmena nejakých unavených podvozkových dielov + klasika oleje filtre.
A ako som už spomínal, je mi zbytočné mať 200koní.
Zajdo nerob mi to, lebo si naozaj kúpim swifta len sa mi to nezdá, že Ti nerobí problém ani tá dlhá prevodovka.
Keby ho tak robili aspoň s 1.4kou, nejakými kw navyše a 6°M.
A ako som už spomínal, je mi zbytočné mať 200koní.
Zajdo nerob mi to, lebo si naozaj kúpim swifta len sa mi to nezdá, že Ti nerobí problém ani tá dlhá prevodovka.
Keby ho tak robili aspoň s 1.4kou, nejakými kw navyše a 6°M.
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
No, převody a hlavně tedy otáčkové rozdíly mezi kvalty jsou větší, než by se mi líbilo.
Ale díky asi 100 kg dolů a mírně většímu krouťáku jede o poznání líp než třeba starší 1,3 68kW.
S tou jsem v Alpách, pravda, trochu trpěl, ale zase na úzkých pneu jela i přes 200 GPS
Mají v nabídce 1.0 turbo 3válec 82 kW taktéž 5MT, který převody vyřeší krouťákem.
Ale když se dotáčí kvalty, tak je jen mírně rychlejší.
Reakcema dost zaostává, nejen za 1,2 ale i za konkurenční 1.0 TSI.
Pak je Swift Sport 1,4 103 kW 6MT, o půlku dražší, s tím jsem nejel.
Pro mě je klenotem nabídky ta 1.2, litrový 3válec bych volil raději z koncernu VW, nebo spíš tu kategorii přeskočil úplně a šel do Astry 1,4T.
1.2 Dualjet nemá výkon se kterým bys někoho zpráskal, ale rychlost z něj vybojovat jde a motor se rád nechá vytáčet do mrtva, prostě potěší za volantem milovníky starých pořádků.
Ale díky asi 100 kg dolů a mírně většímu krouťáku jede o poznání líp než třeba starší 1,3 68kW.
S tou jsem v Alpách, pravda, trochu trpěl, ale zase na úzkých pneu jela i přes 200 GPS
Mají v nabídce 1.0 turbo 3válec 82 kW taktéž 5MT, který převody vyřeší krouťákem.
Ale když se dotáčí kvalty, tak je jen mírně rychlejší.
Reakcema dost zaostává, nejen za 1,2 ale i za konkurenční 1.0 TSI.
Pak je Swift Sport 1,4 103 kW 6MT, o půlku dražší, s tím jsem nejel.
Pro mě je klenotem nabídky ta 1.2, litrový 3válec bych volil raději z koncernu VW, nebo spíš tu kategorii přeskočil úplně a šel do Astry 1,4T.
1.2 Dualjet nemá výkon se kterým bys někoho zpráskal, ale rychlost z něj vybojovat jde a motor se rád nechá vytáčet do mrtva, prostě potěší za volantem milovníky starých pořádků.
《》
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
já sem shodou okolností dnes musel odchipovat na origo 92kw a je to peklo je to cítit na každém rozjezdu. ono těch mých chipových 110kw je taky asi jiná pohádka i než těch origo 110.
ještě dělali corsu 1.0t 85kw, ale to už nevidím v ceníku a nevím jak to jelo. navíc tomu praskaly válce stejně jako astře, ale to už bylo vyřešeno. jen u ojetý by člověk nevěděl co to může mít za sebou.
ještě dělali corsu 1.0t 85kw, ale to už nevidím v ceníku a nevím jak to jelo. navíc tomu praskaly válce stejně jako astře, ale to už bylo vyřešeno. jen u ojetý by člověk nevěděl co to může mít za sebou.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
To je celkem logický, protože v sérii jsou ty motory přiškrcený nízkejch a středních otáčkách, protože by dávali moc velkej kroukťák, což není dobrý pro spojku převodovku a dále. Když se podíváš na sériový mapy, tak většinou maj od 2000 až skoro do omezovače konstantní krouťák. Zatímco po chipu tam většinou máš kolem 3000 kopec a pak to jde dolů. Co říká dvouhmota na nízký otáčky a obří krouťák nemusím asi rozebíratmattonecz píše: je to cítit na každém rozjezdu. ono těch mých chipových 110kw je taky asi jiná pohádka i než těch origo 110.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
Nič iné mi nezostáva, ako ísť na skúšobnú jazdu so Swiftom.
Btw, to video so Swiftom, čo sem dal Zajda je s priškrtenou verziou 1.2ky s 83 koňmi, predávanou v juhoafrickej republike.
Btw, to video so Swiftom, čo sem dal Zajda je s priškrtenou verziou 1.2ky s 83 koňmi, predávanou v juhoafrickej republike.
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Malý "športový" hatch do 5000€
Čo poviete na zabehnutý Swift? Iba 18tkm, zato 3x menený olej. Cena je na ročník trochu vysoká (nový stál niečo cez 15k) ale sú k nemu letné aj zimné pneu, predpokladám bez väčšieho úbytku z dezénu. Čo tie pruhy, dajú sa ľahko odstrániť?
https://www.autobazar.eu/suzuki-swift-1 ... 20146.html
Poprosím PP (opakovane ) o úpravu názvu vlákna.
https://www.autobazar.eu/suzuki-swift-1 ... 20146.html
Poprosím PP (opakovane ) o úpravu názvu vlákna.
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Malý svižný hatchback do 10 000€
Swift Sport 1.6 si tak dobre drží cenu právom? 5 ročné kusy bežne za 10k € pritom nový stál cca 15. Tu je jeden pekný kus na ukážku:
https://auto.bazos.sk/inzerat/106471462 ... 6-vvti.php
Príde mi rozumnejšie kúpiť Fabiu 1.2 tsi 81kw M6. Mal by som sa báť toho motoru? Napríklad táto je oproti SSS novšia, s menším nájazdom ale výrazne lacnejšia, pritom jazdne je podľa miestneho testu viac než dobrá:
https://www.autobazar.eu/skoda-fabia-ii ... 08933.html
Názory?
https://auto.bazos.sk/inzerat/106471462 ... 6-vvti.php
Príde mi rozumnejšie kúpiť Fabiu 1.2 tsi 81kw M6. Mal by som sa báť toho motoru? Napríklad táto je oproti SSS novšia, s menším nájazdom ale výrazne lacnejšia, pritom jazdne je podľa miestneho testu viac než dobrá:
https://www.autobazar.eu/skoda-fabia-ii ... 08933.html
Názory?
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Re: Malý svižný hatchback do 10 000€
Co je rozumnější závisí na úhlu pohledu.
Fabia obyčejné fajn auto, které se dá např. podvozkově srovnávat se základním Swiftem.
V našich končinách si až abnormálně drží cenu, protože je to Škoda.
Trochu lepší odhlučnění na dálnici, větší kufr, motor 1,2 příjemnější na klidnou jízdu.
Na maximum možností nejspíš o nic pomalejší než 1,6 ve Swiftu přes udávané výkony (když si dám dohromady dojmy z předváděček 1,2 TSI 66kW a 1.0 TSI 81kW).
Swift si drží cenu protože je to unikát, poslední atmosféra z rodu.
Prodejní cena nových byla v CZ/SK celkem podstřelená, jinde stály klidně ke 20 000 EUR.
Podvozek a ovladatelnost nejde srovnávat s běžnou produkcí minivozů - je tužší, přitom na rozbitém pohodlnější, prostě používá kvalitnější a mnohem lépe odladěné komponenty.
Brzdy na moje použití naprosto předimenzované, na downhillu kde mi v běžném autě hoří a je horký celý disk se ve Swiftu Sport tak akorát zahřejou na provozní teplotu.
Celé auto je udělané abys mohl jezdit na doraz jeho schopností od rána do večera, motor je mnohem slabší než by zbytek auta zvládl.
Pro mě velké pozitivum jsou standardní xenony, minimálně na českém trhu byly v základu.
Servisní negativum - exotický rozměr pneu 195/45 R17
Co do koroze bych věřil spíš Škodě, byť u Suzuki reznou vlastně jen podvozkové komponenty, což u zánovního auta jde ještě vyřešit a u staršího přinejhorším vyměnit.
Krátkodobě bude spolehlivost asi na straně novější a mírněji ježděné Fabie.
Za dalších 10 let bych si vsadil na jednoduchou 1,6 bez přímého vstřiku ve Swiftu.
Fabia obyčejné fajn auto, které se dá např. podvozkově srovnávat se základním Swiftem.
V našich končinách si až abnormálně drží cenu, protože je to Škoda.
Trochu lepší odhlučnění na dálnici, větší kufr, motor 1,2 příjemnější na klidnou jízdu.
Na maximum možností nejspíš o nic pomalejší než 1,6 ve Swiftu přes udávané výkony (když si dám dohromady dojmy z předváděček 1,2 TSI 66kW a 1.0 TSI 81kW).
Swift si drží cenu protože je to unikát, poslední atmosféra z rodu.
Prodejní cena nových byla v CZ/SK celkem podstřelená, jinde stály klidně ke 20 000 EUR.
Podvozek a ovladatelnost nejde srovnávat s běžnou produkcí minivozů - je tužší, přitom na rozbitém pohodlnější, prostě používá kvalitnější a mnohem lépe odladěné komponenty.
Brzdy na moje použití naprosto předimenzované, na downhillu kde mi v běžném autě hoří a je horký celý disk se ve Swiftu Sport tak akorát zahřejou na provozní teplotu.
Celé auto je udělané abys mohl jezdit na doraz jeho schopností od rána do večera, motor je mnohem slabší než by zbytek auta zvládl.
Pro mě velké pozitivum jsou standardní xenony, minimálně na českém trhu byly v základu.
Servisní negativum - exotický rozměr pneu 195/45 R17
Co do koroze bych věřil spíš Škodě, byť u Suzuki reznou vlastně jen podvozkové komponenty, což u zánovního auta jde ještě vyřešit a u staršího přinejhorším vyměnit.
Krátkodobě bude spolehlivost asi na straně novější a mírněji ježděné Fabie.
Za dalších 10 let bych si vsadil na jednoduchou 1,6 bez přímého vstřiku ve Swiftu.
《》
Re: Malý svižný hatchback do 10 000€
Vôbec by som neváhal s kúpou SSS, keby mi nevadilo niekoľko vecí.
-V prvom rade dlhá prevodovka, zišiel by sa kratší stály prevod (60, 100, 140, 180..) napríklad také Clio 3 RS má dojliter, výkon v ešte vyšších otáčkach a pritom kratšie prevody, žiaľ iba 3dv (rovnako aj ctr ep3)
-Pri prvej jazde sa mi nepáčil posed a výhľad, ale na to by som si asi zvykol (narozdiel od súčasnej generácie SSS, kde som si sadol ako do svojho, ale nejazdil).
-Preposilované ovládacie prvky.
Chcelo by to vyskúšať Fabiu.
-V prvom rade dlhá prevodovka, zišiel by sa kratší stály prevod (60, 100, 140, 180..) napríklad také Clio 3 RS má dojliter, výkon v ešte vyšších otáčkach a pritom kratšie prevody, žiaľ iba 3dv (rovnako aj ctr ep3)
-Pri prvej jazde sa mi nepáčil posed a výhľad, ale na to by som si asi zvykol (narozdiel od súčasnej generácie SSS, kde som si sadol ako do svojho, ale nejazdil).
-Preposilované ovládacie prvky.
Chcelo by to vyskúšať Fabiu.
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S