Pneu koutek

Když se chcete ponořit do nitra...
Odpovědět
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 783
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: Pneu koutek

Příspěvek od Spectral »

Já budu ten zadek měnit asi někdy uprostřed léta.
911T: Mohl bys napsat dojmy, až ty 595RS-PRO vyzkoušíš?
M.Z.: Stejně tak by mě zajímaly dojmy z 595RS-RR, co na nich bylo špatně a jaké byly rozdíly proti klasice 595RS-R.
Díky, kluci.
:ar!
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Pneu koutek

Příspěvek od M.Z. »

Jestli si na to už přesně vzpomenu:
+dobrý grip (s dobrým vzorkem)
+slušné na vodě
+dobrá cena


-příšerná hlučnost
-na limitu se auto nepříjemně pohupovalo
-s ubývajícím vzorkem se jízdní vlastnosti zhoršovaly, až jsem si myslel, že mám v hajzlu tlumiče. Auto vůbec nesedělo, nižší nájezdy do známých zatáček. Po přezutí na CUP2 vše v pořádku. RS-R se chovaly stejně, až na plátno.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Pneu koutek

Příspěvek od 911T »

Ja musim menit teraz, koncom mesiaca mam stk a cupy uz nemaju dezen. Ale stale funguju. Budem ich musiet dorazit na letisku. :)

Jo s 595RS-R mam tiez len dobre skusenosti, preto sa tych federalov nebojim. Tie tiez fungovali do uplneho zodratia. Jedine negativum bola hlucnost.
RR som nemal, tie posudit neviem.
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Pneu koutek

Příspěvek od M.Z. »

Proti RR, to byl jen šepot květin, pokud se ti R zdály hlučné.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
SamotZdeny
Autoškolák
Příspěvky: 64
Registrován: čtv 28 bře 14:52

Re: Pneu koutek

Příspěvek od SamotZdeny »

Spectral:Pokud jsou hlučnější,a ještě málo najedou,tak koupím ty PS3.
Zřejmě není nadějě,že by PS4 začali dělat v 15...

mattonecz:Kam bych asi ty "lidský kola" dostal? :D
To je max,co na Ventilera dávali. Už takhle mi to na dorazech škrtne o blatníky.
Ale zase bych tam dostal větší brzdy než 280. :D

Jsem zvědav jak se budou chovat na mokru.Děda měl na své Jettě (po ůpravách asi 70kW) jakési Klébry,a ty mě pěkně vyděsily.
Známá zatáčka,nic v protisměru,měl jsem ji pěkně najetou.
Najednou,bez jakéhokoli varování se Klébry pustily.
Už jsem to viděl hnědě.
Naštěstí se těsně před krajnicí chytly...
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2538
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Pneu koutek

Příspěvek od Vrooom »

Jen pro zajimavost CUP 2R pry daji asi 10 kol, nez zacnou degradovat. S CUP 2 dal pres 50 ...
https://youtu.be/ZFP4vSFQmVY?t=814
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26979
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneu koutek

Příspěvek od řidičBOB »

To na okruhovou gumu není mnoho :-(
Btw: v tom VW už taky nevědí, co roupama - Turek přišel na nějakých Bridgestone Alenza :-? Nevím, ale ta značka mi nikdy moc neříkala...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
SamotZdeny
Autoškolák
Příspěvky: 64
Registrován: čtv 28 bře 14:52

Re: Pneu koutek

Příspěvek od SamotZdeny »

řB:Že tobě nic neříká,ale byla levnější.
A jak se chová,zkoušel jsi ji dostat na limit?
Ikdyž u Turka dřív funguje pud sebezáchovy...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26979
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneu koutek

Příspěvek od řidičBOB »

Nezkoušel. S autem, které má přes 2t se na limit asi ani nechci dostat. Tady je navíc ještě lehce posunutý natáčením zadní nápravy, takže zatáčky to zvládá víc než dobře.
Ale zatím není hlučná a i na mokru se drží bez výhrad. Uvidíme, až se trochu sjede.
I když zvažuji, že 19” nechám na zimu a koupím 20” disky a na to Pirelli P Zero Sports Car.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16305
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Pneu koutek

Příspěvek od pavproch »

Neska sem si zopakoval již po několikáté, jaké pestva můžou dělat gumy, i málo ojeté. A to i značkové.

Pindica měla už vytlučené kulové čepy na př. nápravě, tak dostala nová spodní ramena atd. Následně byl volant krapet nakřivo, ale jela rovně, taxem zajel udělat geošku k panu Plachému - jako vždy si dal záležet a sešteloval všechna 4 kola přesně na předepsané hodnoty ve všech osách. A pindica následně měla sice volant rovně, ale výrazně táhla doprava (ven z cesty). Neska sem prohodil P a L přední gumy (rok a půl staré zimní Pirelli Snowcontrol 185/65 R14 - a vypadají obě úplně stejně skoro neojetě - vzorku je tam 5-6 mm, rovnoměrně) a ... světe div se, táhnutí na stranu se přestěhovalo - (naštěstí už ale jen) mírně táhla doleva - to sem už došteloval trochu rozdílným tlakem v P a L př. kole. Takže i značkové gumy po roce a půl (zima, léto, zima) ježdění (malými rychlostmi v relativně lehkém autě, pravda i v létě na zimních) a nájezdem sotva necelých 10 tis km se můžou chovat "zhovadile". Jak píšu, není to poprvé.

Přes léto už to nechám tak, na podzim tam stejně půjdou nové, zase rovnou zimáky.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět