Audi A6 2014-2015
Re: Audi A6 2014-2015
no tak na 120 uz muze bejt nacatej podvozek, bude to chtit treba olej v prevodovce, nevim jak rozvody a takovy veci. uz toho muze byt dost
			
			
									
									2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
						ex
 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
 2022 Audi Q5 50TDI 210kw- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28750
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi A6 2014-2015
Mám 3.0TDI-R 2015 - kupované jako nové. Zatím jsem do auta nedal ani korunu, mimo pravidelných servisů a výměny předních brzdičů. Najeto mám o dost víc, než je tvůj limit.kollo píše:Dobrý deň,
uvažujem nad kúpou audi A6, rok 2014-2015. chcem sa opýtať, aký motor, prevodovku a max. počet km doporučujete pri kúpe tohto ročníka. Rozmýšľal som zatiaľ nad 3.0tdi biturbo.
Pokud bude auto servisované, neměl by být problém. Neserou se motory a ani podvozek.
...a to tam mám skoro 390k.
250kW
195kW
100kW
						195kW
100kW
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28750
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi A6 2014-2015
Když člověk moc netlačí na pilu, tak není problém jezdit velmi lehce nad 6l. Ve 160kmh to na 8⁰ to točí necelých 2000ot.HondaMan píše:Zas to jezdí za pusu...
250kW
195kW
100kW
						195kW
100kW
Re: Audi A6 2014-2015
To mluvíš o čem? O A1 tříválci?janjan píše:Já auto, co má víc, jak 50 tis. nechtěl.... prosezená sedačka, zničený lak, poškrábaná světla, brzdy+tlumiče na výměnu...olítaný...
Nepodceňuj ji tak

Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
						Re: Audi A6 2014-2015
Napadá ma ešte, či sa oplatí ísť do vzduchového podvozku
			
			
									
									
						Re: Audi A6 2014-2015
BOB: Si najel 400k s jenom jednou výměnou brzd? To je mazec.
			
			
									
									black on black, petliter, jebem na too 
						
Re: Audi A6 2014-2015
V kontextu jsem to spíš pochopil jako zvýšení výkonu na 390k.
			
			
									
									《》1.5 dCi & 0.9 TCe
//// 1.6 ECOjet
						//// 1.6 ECOjet
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28750
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi A6 2014-2015
Jistě. Výkon 390k. 400t km tam nemám  Ale píšu - předepsaný servis, mezi který počítám i rozsvícení komtrolky brzdového opotřebení.
 Ale píšu - předepsaný servis, mezi který počítám i rozsvícení komtrolky brzdového opotřebení. 
Ad vzduch: je to fajné...
			
			
									
									 Ale píšu - předepsaný servis, mezi který počítám i rozsvícení komtrolky brzdového opotřebení.
 Ale píšu - předepsaný servis, mezi který počítám i rozsvícení komtrolky brzdového opotřebení. Ad vzduch: je to fajné...
250kW
195kW
100kW
						195kW
100kW
Re: Audi A6 2014-2015
Pěkně jsi to sestříhal, ale ve 100 tis. prostě žádné auto zánovní není, tečkadriver píše:To mluvíš o čem? O A1 tříválci?janjan píše:Já auto, co má víc, jak 50 tis. nechtěl.... prosezená sedačka, zničený lak, poškrábaná světla, brzdy+tlumiče na výměnu...olítaný...
Nepodceňuj ji tak
Re: Audi A6 2014-2015
Ale je, minulý měsíc jsem kupoval Fabii3 se 150na budíku po firmě.
Volant, pedály, sedačka jako u nového auta, tříválec motor top, škoda servis, a to bylo základní holátko pod tři kila nové možná že stálo lehce přes 200 v akci nebo tak nějak. Co bys čekal od takového základu v nejlevnějších materiálech?
Jezdilo to venku dálky a vypadá to, že i u firmy se dá koupit zachovalá kára bez škrábance, lepší než po důchodci kamaráde.
A to je totální lowcost hrkačka a i tak je tam super kvalita ano. U A6 jsme kapku jinde, kolega má A6 C5 jako novou, po třech kilech vypadá na 50tis km ani kůže nepraská na fárerzicu po dvaceti letech, akorát měnil ovladače od nehtů a podobné prkotiny a tím to hasne. To, že většina aut je zhuntovaných neznamená, že kdo se k tomu umí chovat, tomu se to stejně po kilu vyhrká, jak uvádíš.
			
			
									
									Volant, pedály, sedačka jako u nového auta, tříválec motor top, škoda servis, a to bylo základní holátko pod tři kila nové možná že stálo lehce přes 200 v akci nebo tak nějak. Co bys čekal od takového základu v nejlevnějších materiálech?
Jezdilo to venku dálky a vypadá to, že i u firmy se dá koupit zachovalá kára bez škrábance, lepší než po důchodci kamaráde.
A to je totální lowcost hrkačka a i tak je tam super kvalita ano. U A6 jsme kapku jinde, kolega má A6 C5 jako novou, po třech kilech vypadá na 50tis km ani kůže nepraská na fárerzicu po dvaceti letech, akorát měnil ovladače od nehtů a podobné prkotiny a tím to hasne. To, že většina aut je zhuntovaných neznamená, že kdo se k tomu umí chovat, tomu se to stejně po kilu vyhrká, jak uvádíš.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
						



