Neutrál a zatáčky

Ať už se chcete stát lepším řidičem, nebo poradit ostatním, jak se zlepšit.

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvekod driver » úte 11 črc 13:15

Rozlouskli jsme to: nikdy nevyřazovat :))
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
driver
Letec
 
Příspěvky: 1463
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvekod Stepan » úte 11 črc 13:25

furt plnej!
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3063
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvekod Janča.Nov19 » stř 30 led 09:19

Myslím, že taková úspora to zase není, ale mě v autoškole taky hrozně nutili vyřazovat - prý, že tak i pozná, jestli na stopce chystám zastavit.. Přítel je zase zvyklý podřazovat. Myslím, že veliký rozdíl to zase není. Ale když třeba jedeme na hory, raději podřazuju, jelikož mi přijde, že je lepší brzdit i motorem.
Janča.Nov19
Spolujezdec
 
Příspěvky: 7
Registrován: stř 23 led 07:47

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvekod Noldo » pon 01 dub 10:55

Nikto nebral do úvahy, že existujú autá, kde napr. účinok posilovača riadenia závisí od otáčok motora. Nie je to problém, len je fajn spomenúť, že po vyradení trochu ztvrdne riadenie.
Noldo
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 149
Registrován: čtv 01 bře 18:45

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvekod driver » pon 01 dub 12:51

Nejedná se o auta, ale o vraky, co na silnici nemají co dělat.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
driver
Letec
 
Příspěvky: 1463
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvekod HondaMan » pon 01 dub 13:18

Na základě čeho soudíš?
Speeding. Bringing the World Closer Together.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
 
Příspěvky: 2532
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvekod driver » pon 01 dub 13:24

Noldo píše:autá, kde účinok posilovača riadenia závisí od otáčok motora....
po vyradení ztvrdne riadenie


Proměnlivý účinek posilovače je amortizace a závada tak jak to popsal, z nějakého veterána!
Musí to buď na volnoběh mít výkon dostatečný,
a nebo má na proměnlivou účinnost, která je řízená cíleně jednotkou,
vliv rychlost, případě další faktory, ale nikdy pouze otáčky motoru, to je snad zřejmé.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
driver
Letec
 
Příspěvky: 1463
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvekod HondaMan » pon 01 dub 14:23

Minimálně ještě v 90's a možná i později vcelku běžná záležitost.
Pokud si dobře vzpomínám, tak třeba Prelude 5g to tak měla. Dnes v době el. posilovačů nemyslitelné, ale dříve "běžná" praxe.
Speeding. Bringing the World Closer Together.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
 
Příspěvky: 2532
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvekod Noldo » pát 21 čer 10:12

Mne sa tak chová Cmax z 2004, rovnako sa chová focus II(tuším 2,0 tdci malo el. posilovač). Myslím, že bude viac aut s hydraulickým posilovačom, ktoré ešte nie je možné považovať za veteránov, a majú podobný "neduh". Netvrdím, že účinnosť posilovača nie je dostatočná. Tvrdím, že je nižšia. V návode k autu sa aj píše, že toto je dôvod prečo motor za jazdy drží vyššie otáčky(cca 1000) ako pri státí. Pri bežnej jazde si zmenu účinku posilovača neuvedomujem, iba pri vyradení z dialničných 4000 ot. na neutrál.
Noldo
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 149
Registrován: čtv 01 bře 18:45

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvekod jirka87 » pát 21 čer 11:26

Moskviče na vás. Rozežranci :-D :-D
jirka87
Pan Řidič
 
Příspěvky: 439
Registrován: čtv 02 lis 12:55

PředchozíDalší

Zpět na Naučte se lépe řídit

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník