Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Myslím,že logistika doručování bude řešeno jinak..nechápeš to Pro začátek elektro a třeba CNG ve městech,dálková doprava spalovacím motorem a CNG..Pro město si vše převezmou elektrovozy..
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27054
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Tak to má asi robustní SUV trochu smolíka s tím elektro...leda narvat tužkovkama
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Až pujde ono nezdolné SUV po pár letech užití do hutí, tak skončí v elektrické tavné peci.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
A tak to má být
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Táááák, to je voda na můj mlejn todle. Takže sumárně :leonidas píše:Já doufám,že za pár let do měst budou mít spalovací motory zákaz..
- Elektrika se vyrábí největším dílem z uhelných elektráren. Nelze vyvrátit. Atomovky jsou až v závěsu a jádro chce Brussel rušit.
- S emisními povolenkami se kšeftuje snad jako nikdy dříve a co si matně pamatuju, tak jsme je prodávali Japonsku tak, že jsme na tom 2 roky postavili rozpočet ČR.
- Co mi pomůže mít ve městě elektro auta, když dnes už snad každé město okresního významu má na okraji 10 fabrik ? Automotive, zpracování kovů, betonu a čekoholiv. EMISE nejsou jen z auta. Takovej polétavej mikroprach z betonu je taky "luxus" pro plíce. Ale nevadí, zaměříme se jen na auta, to přece stačí aby ovca uvěřila, že chci mít její děti zdravější, že jo.
- Nemám zprávy (nezajímal jsem se natolik), že by někdo řešil odpady z lodí, letadel atd...Zaoceánský tanker má takovou sptořebu, že by se všechny HEMI dohromady mohly stydět jak jsou čisté. Ale tam to nevadí, protože to nesere lidi lokálně, ale znečišťuje to planetu "od moře/oceánu", kde to není na očích.
- Pralesy mizí houfně, přírodopis na prvním stupni ZŠ tě učí, že bez stromů jde ta přeměna na kyslík dost ztuha, že ? Proč tě nezajímá kácení pralesů a zeleně všude obecně ? Nebylo by lepší města zamořit zelení a udržet emise aut na stávající úrovni ? Vzpomínáš na Avie ? V3S ? Karosy ? Škody 105? Srovnej to proboha s dnešním provozem. Tobě dnes nějaké nové auto smrdí ? Já mám čich v pořádku a neřekl bych. Ano, bylo jich 20x méně..Ale smrděly a škodily (beru v potaz i ty částice) 100x tolik.
+ až MASIVNĚ nastoupí elektromobilita, brutálně podraží elektřina a kapacitně elektrárny nebudou stačit + se má rušit jádro = více obnovitelných zdrojů = více plochy zacpané solárama atd atd atd...Povede to ke 2 věcem - závislost na energii jako nikdy dříve a zohyzdění krajiny tak, jak ji známe dnes. Protože DODNES nejsme legislativně schopni přikázat každému majiteli obrovské skladovací haly, nebo továrny, aby měl na střeše povinně soláry, které jsou jinak na polích okolo.
Mě hrozně dovede rozčílit krátkozrakost těch "eko" teroristů co řvou za čistší vzduch, že musí být elektroauta a nedohlíží to, že vyrobit elektroauto je asi 3x ekologicky náročnější, než moderní auto se spalovacím motorem. Chce to totiž do toho přemýšlení zahrnout všecny aspekty okolo a ne se urputně upnout jen na to, že elektromobil nemá výfuk=nesmrdí=je čistší. Není. V konečném důsledku původu elektrické energie není.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27054
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
...a to jsi ještě nezmínil ekologickou likvidaci baterií
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
S tím počítám také. Nicméně také počítám s tím, že elektro "lobby" bude vehementně argumentovat tím, že ty baterie půjde "repasovat". Což je logicky nesmysl. Nebo takto..Ono to jde, ale z principu času k tomu potřebnému a získané "nové" kapacitě to v dnešní super-konzumní rychlé době nedává logiku.
Až zvládneme anihilovat hmotu, tak si prdneš do nádrže jednu školní křídu určenou ke psaní na tabuli a budeš na to jezdit jak satan týden Toho už se Bobe ale my dve nedožijem asi...
Ale uznávám, že hybrid jako logický vidím. Rekuperace atd...Malý atmo benziňák a k tomu elektro krmeneé rekuperací atd..Ne u mě, ale šlo by...Já chci jezdit, hučet a slyšet, že ten stroj žije.
Až zvládneme anihilovat hmotu, tak si prdneš do nádrže jednu školní křídu určenou ke psaní na tabuli a budeš na to jezdit jak satan týden Toho už se Bobe ale my dve nedožijem asi...
Ale uznávám, že hybrid jako logický vidím. Rekuperace atd...Malý atmo benziňák a k tomu elektro krmeneé rekuperací atd..Ne u mě, ale šlo by...Já chci jezdit, hučet a slyšet, že ten stroj žije.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Dost se narajzovals..začal bych centrama měst..dál možná cng a dál spalovák..
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jj, hybrid funguje dobre a staci mu mala baterka.jirka87 píše:S tím počítám také. Nicméně také počítám s tím, že elektro "lobby" bude vehementně argumentovat tím, že ty baterie půjde "repasovat". Což je logicky nesmysl. Nebo takto..Ono to jde, ale z principu času k tomu potřebnému a získané "nové" kapacitě to v dnešní super-konzumní rychlé době nedává logiku.
Až zvládneme anihilovat hmotu, tak si prdneš do nádrže jednu školní křídu určenou ke psaní na tabuli a budeš na to jezdit jak satan týden Toho už se Bobe ale my dve nedožijem asi...
Ale uznávám, že hybrid jako logický vidím. Rekuperace atd...Malý atmo benziňák a k tomu elektro krmeneé rekuperací atd..Ne u mě, ale šlo by...Já chci jezdit, hučet a slyšet, že ten stroj žije.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Spíš tím omezením pohonu na chvíli omezí hustotu dopravy v centrech. Jinak konec jako v čínských a japonských velkoměstech, kde to nejede, ale stojí. Nebude to pro každého, ale to už platí i leckde jinde.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.