Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod řidičBOB » ned 03 bře 17:25

No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 20785
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod abgx1 » ned 03 bře 18:06

o co vlastne ide? ci ziadne blizsie info? to uz asi nema nic s dieselgate, nie?
Uživatelský avatar
abgx1
Mistr volantu
 
Příspěvky: 575
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod řidičBOB » ned 03 bře 18:10

V koncernu se už na dieselgate asi zapomnělo...jelikož byl nedávno vyřazen motor 1.5TSI EVO (zrušeno asi 2000 aktivních objednávek klientům jenom v CZ) a zákazníkům se místo toho nabízí diesel (značně podpořen importem) ;-)
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 20785
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod vonkreuz » ned 03 bře 18:44

Ta hudba je k VW víc než příhodná. Unylá, monotónní, nezáživná, stále na jedno brdo. První půl minuty bez změny.
Uživatelský avatar
vonkreuz
Letec
 
Příspěvky: 1084
Registrován: stř 08 srp 22:02

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod budik » pon 04 bře 09:55

abgx1 píše:o co vlastne ide? ci ziadne blizsie info? to uz asi nema nic s dieselgate, nie?

Souvisí to s jiným problémem, který měli s T6 cca rok zpátky - nemohli je dodávat (nezpůsobilé k provozu), protože se mj. přišlo na to, že Adblue se nevstřikuje při regeneraci DPF. Takže se jim T6 hromadily na dvorku v Hannoveru, než provedli SW úpravu, pak mohly zase do prodeje, ale zároveň se zavázali, že zpětně upraví všechny do té doby dodané T6 TDI. Ta úprava má spočívat hlavně v tom, že se má začít vstřikovat Adblue i při regeneracích, a snad i regenerace má být častěji...Tolik co jsem načetl na německém fóru, ale už před cca dvěma týdny, už jsme to mezitím částečně pustil z hlavy, tak mě nechytejte za slovo, pokud jsem to příliš zjednodušil. Určitě to zvýší spotřebu Adblue, nejspíš i výrazně (nejde o těch pár korun, ale o otravu s tankováním, není všude). Jinak zrovna motor mi funguje k naprosté spokojenosti, takže se mi do něj taky nechce nechat sahat.
budik
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 183
Registrován: úte 06 zář 07:45

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod Snowman000 » pon 04 bře 11:16

řidičBOB píše:V koncernu se už na dieselgate asi zapomnělo...jelikož byl nedávno vyřazen motor 1.5TSI EVO (zrušeno asi 2000 aktivních objednávek klientům jenom v CZ) a zákazníkům se místo toho nabízí diesel (značně podpořen importem) ;-)


Tak ide najme o Golf family, ktora uz pomalinky odumiera pred prichodom VIII a ide o 1,5 TSI 96kW s DSG a dosli uz kvoty...a kedze diesel uz nik nechce, tak to treba zase zadotovat ;)
Mazda MX-5 NBFL 1.8 5MT RWD
Audi A4 Avant 3.2 FSI 6MT Quattro
FOR SALE...BMW M135i 3.dv 6MT RWD
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
 
Příspěvky: 4083
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod řidičBOB » pon 04 bře 16:04

V konfigurátoru se objevil u Tiguanu 2.0TSI 169kW. Nicméně tento motor fakticky nelze objednat :-)
Trochu mi to přijde, jako by se někdo snažil ten koncern definitivně pohřbít :-(
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 20785
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod pavproch » pon 04 bře 16:10

Co to je za aféru s tím 1.5TSI? To je přece nový motor, ten by měl EURo6 splňovat, ne? Proč ho stahujou? To je kvůli temu kolísání otáček co si tu na něj někdo stěžoval?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 12645
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + (budoucí) 3er, obé N52B30

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod abgx1 » pon 04 bře 17:42

budik píše:
abgx1 píše:o co vlastne ide? ci ziadne blizsie info? to uz asi nema nic s dieselgate, nie?

Souvisí to s jiným problémem, který měli s T6 cca rok zpátky - nemohli je dodávat (nezpůsobilé k provozu), protože se mj. přišlo na to, že Adblue se nevstřikuje při regeneraci DPF. Takže se jim T6 hromadily na dvorku v Hannoveru, než provedli SW úpravu, pak mohly zase do prodeje, ale zároveň se zavázali, že zpětně upraví všechny do té doby dodané T6 TDI. Ta úprava má spočívat hlavně v tom, že se má začít vstřikovat Adblue i při regeneracích, a snad i regenerace má být častěji...Tolik co jsem načetl na německém fóru, ale už před cca dvěma týdny, už jsme to mezitím částečně pustil z hlavy, tak mě nechytejte za slovo, pokud jsem to příliš zjednodušil. Určitě to zvýší spotřebu Adblue, nejspíš i výrazně (nejde o těch pár korun, ale o otravu s tankováním, není všude). Jinak zrovna motor mi funguje k naprosté spokojenosti, takže se mi do něj taky nechce nechat sahat.


Tak doplnanue adblue je to posledne co mi robi problem... Asi 300m odomna je benzinka ide maju adblue tankovaciu pistol... Asi 25centov za liter

Cize popri tankovani nafty tam za minutu natlacim tych 10-12l, zaplatim 2,5€ a vybavene
Uživatelský avatar
abgx1
Mistr volantu
 
Příspěvky: 575
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Volkswagen obecne

Příspěvekod ctrl_j » pon 04 bře 18:13

Jo no, doplnovat adblue do nekterych aut je vylozene zabava

My car, my pleasure.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
 
Příspěvky: 2721
Registrován: úte 09 dub 06:33

PředchozíDalší

Zpět na Německá auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků