Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5425
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od M.Z. »

Udělal motor na MX5? :D
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Hanz »

že by tam dal vidlicový osmiválec? :D
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2798
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od jarka »

Jako vždy jsem neodolal a s jedetoshopákam jsme se pustili do malýho ladění, když už je vše ostatní ve správný sérii :) . Výsledek by měl být +35ps a cca +400rpm a to vše v n/a :ymdevil: . Realita se ale ještě uvidí.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5425
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od M.Z. »

Nechce se mi hledat příspěvky, kde tvrdíš, že na výkon se v žádném případě sahat nebude :D
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2798
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od jarka »

Prosím nehledej :D . Si nějak nemůžu pomoct... Jsem chtěl malinko posunout omezovač, což se musí dát ecu, když se dá ecu tak musí jiný motor. No a pak už jen drobnosti :D .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
denis
Pan Řidič
Příspěvky: 244
Registrován: ned 30 čer 17:17

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od denis »

Za chvíľu sa to strhne aj so Swiftom :D kratší stály prevod, podvozok, brzdy atď..
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Hanz »

Stálo by hodně nacpat do NB (NC nevím co máš) americkej small block?
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2798
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od jarka »

To ne, půjde tam jen VVT motor z poface nb mx-5, žádný swapy a podobně. Takže prakticky jen lepší série :D . 30 koní v kombinaci s převodem co tam je bude fajn.

denis: to určitě ne :) .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5425
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od M.Z. »

A pak nějaké to foukátko :ymparty:
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Hanz »

kdybych na to měl prachy, tak by do toho svého nacpal motor z porsche 911 GT3 - 4,0 boxer šestiválec a to by teprv bylo to pravé ořechové. Jenže to je spíš sen, který se nikdy nestane :(
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Odpovědět